Translate

6 Mart 2018 Salı

2558.bölüm..

özcan--(gülümseyerek )sağol,ziya.. (gülfem hanımın elinden tutup,pistin ortasına geldiler )
ziya-- rica ederim
org çalarak, elbet birgün buluşacağız söyledi..

inletti maaşallah.. biterken,şimdi uzaklardasın'a geçti..
sorma ne haldeyimden,seni sordum yıldızlara isimli şarkıya atladı..
gitme sana muhtacım ile noktayı koydu.. onları ve ziyayı dakikalarca alkışladık..

yaşar-- benimde ağzım açık kaldı.. bravo ziya bey,irem hanım,sacide hanım..arada bir sizin yanınızda,çalmama izin verir misiniz..

ziya-- estafurullah,yaşar bey.. bizim için,onurdur.. buyrun..

müzik aletlerini almışlar demek ki.. gizem hanım kemanını, yaşar bey,klarnetini çıkardı kutularından.. bizim yanımıza geldiler..

yaşar-- sandalyeleri sıralarsanız,iyi olur bence.. bir ziya bey,bir irem hanım ..şarkının adını söyleyin çalalım...

 pistin etrafına sandalyeler sıralandı,herkes oturdu..
ziya-- sen başla..
irem-- peki,bir kızıl goncaya benzer dudağın..

aman allahım,nefis çalıyorlar.. yaşar bey başını eğince..başladım şarkıya..
ziya ben bitirirken. repertuardan bir şarkı gösterdi yaşar beye.. hemen ona geçtiler..
fikrimin ince gülünü söyledi o da,harika bir performansla.. bende,tadı yok
sensiz geçen ne baharın ne yazın adlı eseri istedim.. çaldılar söyledim..
ama ziya "sevmekten kim usanır" söylerken.. mest etti bizi..

alkış,ıslık bravo sesleri yankılandı salonda.. uzun uzun alkışlandık..

dayım,bekir bey ve nedim bey oturuyorlardı..
maruf-- iremmm.. yattaki,şarkıyı istiyorum lütfenn..
irem-- peki.. yaşar bey,"birde bana sor "istiyor arkadaşımız.. tek de,söyleyebilirim..
yaşar-- gizem fon yapar, canım..

gizem hanım mükemmel çaldı,bende mükemmel söyledim..

bitirdiğimdeki alkış inanılmazdı..
bekir beyle dayımda gelmiş.. ayakta alkışlıyorlar..
bekir-- helal olsun size..
erol-- ne derdin varmış,çok içten söyledin de..

irem-- derdim çoktur hangisine yanayım diyerek,
dibe vurmanıza neden olmadan..şöyle anlatayım sana;

Hani ıssız bir yoldan geçerken
Hani bir korku duyar da insan
Hani bir şarkı söyler içinden
İşte öyle birşey

Hani eski bir resme bakarken
Hani yılları sayar da insan
Hani gözleri dolar ya birden
İşte öyle birşey,işte öyle birşey


alkışlarlarken.. yanıma gelip, ziyayla ikimizin 
omuzuna koydu kollarını.. 

erol-- farklı ve zamansız olmakla birlikte.. kazancın, kayıptan
fazla olması için.. mecburiyetle eğlencenizi böldük.. ya da boyutu değiştirdik.. 
solistlere, müzisyenlere ve sabrınız için sizlere teşekkür ediyorum.. 
 bekir ve nedim beye birşey sormamanızı ,söylemelerinin sakıncalı ve yasak olduğunu unutmayın lütfen.. ben izninizi istiyorum..

yasemin-- ama olmaz ki,erol bey.. hiç eğlencemize katılmadınız..

erol-- yasemin hanım,isterdim ama.. bekliyorlar.. eğer eğlenecek durumda olursak,yarın telafi ederiz..  tekrar mutluluk diliyorum.. 

yasemin-- anar-- teşekkür ederiz.. 
mehmet--naim-- bekleriz,erol bey.. 

sami-- ben sizi yolcu edeyim.. 
tuna-- ben yolcu ederim,sami bey.. 

erol-- (omuzlarımıza, minik minik vurduktan sonra )lütfen,zaman yok..  hoşçakalın..
(piste inip,hızlıca giderken.. döndü..) iremm,nuri niye gelmemiş.. 

irem-- hanımını bekliyormuş..bebekleri olacakmış yine..ama riskliymiş.. onun için,geri gittiler.. 
erol-- hıı.. 

irem-- dayı..dur dur,gitme.. (acele acele,gittim masanın yanına.. çantamdan,bir mendil alıp. dayıma uzattım..) bu erdemin..
erol-- (gülümseyerek )  kendin verirsin.. yarın  gelecek
erdem.. getiririm.. 
irem-- peki.. güle güle, işin rast gelsin..
erol-- sağol..

çıktı salondan.. ben çantamı koydum masaya.. 
irem-- (gülerek,yanlarına giderken..oynayıp ) bekir ağaa,bir çiftetelli yakışır .. değil mi... 
bekir-- seni mi,kıracağım gel.. yakıştırırız.. 

Hiç yorum yok: