Translate

15 Ekim 2017 Pazar

2555.bölüm..

behzat-- babalar,anneler ,ablalar ve eniştelerin.. fikirleri değişebiliyor muş,şule..
hayırlar,bir şekilde evet oluveriyor.. ileriye yönelik ciddi arkadaşlığa, yer değişikliğine.. gönüllü izinler veriliyor.. tapular,parasız elden geliyor..
üç günde,evler..temizleniyor, hazır hale getirilip.. tanımadığım anneler, ablalar tarafından dört evin çeyizi seriliyor..kendi evleriymişcesine canla,başla..eşya yerleştiriliyor.. 
köşkte ziyafet sofraları kuruluyor.. gelen-giden işi bile aksatmıyor..
açılışlara,yemeklere gidiyoruz..böyle  yardımlaşma,dostluk ..rekabetsiz ortam hiç görmedim.kimse kimsenin, kuyusunu kazmıyor.. bir kelime,kötü söz .. arkasından konuşma,duymadım.. herkes adeta melek..
bir burada,bir İstanbulda,bir Ankaradayız.. faal
bir hayattan geldiğim halde.. ben bile,takip edemiyorum bazen..
 ..aniden toplu kına törenleri ,yapılıyor ki.. akıllara ziyan.. plansız ,bir sözle  gelişen ,gönül kırmamak için..
kokteyller hazırlanıyor.. profesyonellere ,taş çıkaracak cinsten.. kendi adıma,rüyada gibiyim..

teyzeler,ablalar,abiler,kardeşler,arkadaşlar..dert ortakları,komşularım oldu bir anda..

yani hepimizin hayatında.. nerede ,nasıl  etkisi olduğunu-olacağını
tahmin edemediğimiz .. bir irem hanım faktörü var..
ben artık, bıraktım..anlamaya çalışmıyorum.. sadece iyi ki,var diyorum..

irem--(arkamı dönüp)iyi ki var,kısmı için... teşekkür ederim,behzat bey..
behzat-- rica ederim.. ama sizin hiç ilginiz yok ,değil mi..
irem-- evett,nereden böyle bir fikre kapıldığınızı anlamıyorum ki..
behzat-- rüya görüyorum,dedim ya..
sacide-- hayırlara çıksın,gündüz niyetine..

herkes güldü..

said-- bravo behzatt..
rekin-- helal olsunn..
vahide-- ablamm,ağzına sağlık..
anar-- sen neymişsin behzat,abi..
bekir-- benimle çalış,behzatt..
tamer--  harika anlattın..
turgut-- bir yudum su iç,boğazın kurudu..
bedri-- abim,terini sileyim..
mehmet-- komşum,aç ağzını..
davut-- yarasınn..
faruk-- koçum,iyi misin..
mahmut-- behzatt.. bana gel,bana..
philip-- bence,hem behzat bey.. hemde irem kızım,alkışı hak ediyor..
ahu-- erik ver,ilter.. sakladığını gördümm..

kahkaha alkış,birbirine karışmışken..

ziya-- sağolun,sağolun.. işte böyle,beni dört gözle bekliyorlar dayı..
erol-- ne mutlu sana..

gülerken,başlarımız onlara döndü aniden..

dayım çok şık.. ziyayla beraber geliyor.. tunayla beraber kalktık..
tuğrul , eren abim..orhan abi,sami ve nedim bey.. kalkıp tokalaştılar önce..

erol-- lütfen rahatsız olmayın..

herkese başıyla selam verdi..
yaseminle,anara mutluluk diledi..
zuhal,figen,gülderen,yasin,gönül,menekşe,orhan abi,hüseyin abi ,
sami ve bekir beye  merhaba dedi.. onlar da,hoşgeldiniz
dediler.. tunayla tokalaştı,beni yanağımdan öptü..

irem-- efendim,tanıştırayım.. bu yakışıklı bey.. benim sevgili dayım.. sabah,öğlen akşam beni görmek istiyor sağolsun.. çokk özlemiş..
gülnaz-- ay iyi ki,muazzez hanım yok..

bilenler,dayım dahil.. kahkahayla güldük..