Translate

6 Mart 2018 Salı

2557.bölüm..

vur patlasın,çal oynasın durumu varken.. masaya baktım dört kişi daha gelmiş,.. daire şeklinde oturmuş,konuşuyorlar..

çetin-- neler oluyor.. irem hanım..
irem-- yok birşey,bilgi alacaklarmış..
rekin-- yapılacak herhangi birşey var mı..

faruk-- yanında olsaydık keşke..
irem-- yokmuş.. nedim bey,yanında kalsın dedi..
mahmut-- burada bilgi almak,sıra dışı..
irem-- evet.. başka yerde almamak için,gerekli olunca gelmişler..
çocukların düğünü,burnumuzdan gelmesin demiştim de..
yavuz-- iyi düşünmüşsünüz..

irem-- evet.. yarın daha iyi bir gün olur umarım..
kadir-- sıkmayın canınızı.. baksanıza, mucize gerçekleştirdiniz..

mahmut-- özcan beyle,gülfem hanım.. mr.smithle,rezzan hanım 
müthiş..

tuna-- (kısık sesle )irem,bir ilgin var mı..
irem-- aa,daha neler..(dudaklarımı oynatarak.. )
konuşmayalım.. (sesli olarak ) eğlenin ve eğlendirin hadi..
onlar için de,unutulmaz olsun ki.. yarın biraz daha samimi olabilsinler..

çetin-- (gülerek) üçüncü düğünde, nikah kıyılır mı sizce..
irem-- hayırlısı,neden olmasın.. otuz yıl,dile kolay.. burhanla,çiçeği düşünürken..daha zoru varmış meğerse..
faruk-- evet.. vehbi bey ve abdullah bey de sürpriz yapabilirler..

kadir-- ben,köşke birde gündüz uğrayayım diyorum..
şenol-- beni de götür, beni de..

tuna-- yavuz--çetin--mahmut--irem-- rekin--faruk--kadir--hah hah hah..

anneleri,babaları  davet etti yavuz bey.. kadir bey,şenol bey..
samimiyetle piste attılar kendilerini..
batu,yusuf bizimkiler .. yaşar,gizem,naim eva,ismail beyler,haldun ,hüseyin ,galip,sami beyler
cristinalar,cafer beyler.. vildan,keriman ,şebnem..
tam katılımlı ve samimi oynuyorlar coşkuyla..
pistin kenarına,sandalyeler koyup.. gülderen hanımı,menekşeyi ve figeni  oturttum..
sacide ablayı da,ziyanın yanına çıkarıp..

irem-- ablam,sakın sıkma canını.. o bulunan alet için soru soruyorlardır..
sacide-- tamam..
ziya-- ablam,darbuka için tam zamanında geldin.. yoruldum valla..
sacide-- peki,ziya.. çalarım..
irem-- bende yardım ederim,sağol ziya..
ziya-- sende.. dışarıda ordu vardı,bir görseydin.. neler oluyor yine..
irem-- sorma ziya.. bilmiyoruz ki..  hadi seni piste alalım.. coştur..
ziya-- tamam..

sacide abla çalıyor,ben söylüyorum.. ziyanın katılımıyla pistte yer gök,inliyor.. gözüm de,dayımda..
yasemin,anar.. gülfem,özcan,mr.smith,rezzan
ve büyükler.. yaşıtlar.. çok mutlu..

ziya ,murat,erkin,behzat,mehmet ,faruk bey.. mahmut bey,ilter.. halay çekiyorlardı..
irem-- siz  salonu ,şöyle bir dolaşın bence..
behzat-- güzergah ?
irem-- bizim masa civarı..

kahkahalar atıldı..

hepimiz bakıyoruz,hoplaya zıplaya gidişlerine..

dayım gülerek,eliyle geri dön işareti yaptı..ziyaya..
yeni gelenler,tanınmamak için.. başlarını eğdiler çünkü..

ziya--( masanın kısa kenarında oynuyorlar hala )aa,biz kaptırmışız..  ama gelmişken,bekir beye .. hanımı ,öpücük göndermişti.. emaneti teslim edeyim bari..

erol-- (gülerek )ziyaa,gelince öpersin..git oğlum..
ziya-- (koşarak bekir beyin yanına gitti.. oturanlara arkasını dönüp.. bekir beyi ,kelinden öptü ..kendi yanağını da,bekir beye öptürdü.. doğrulup,gülderen hanıma bakarak..) istiyorsanız,canımı dişime takıp.. nedim beyi de öpebilirim..

bekir bey,onlar,bizler.. kahkahalarla gülerken..
erol-- zuhall,çağır kocanı..
ziya-- ben giderim canım.. söylemeniz yeterli..

yine halay çekerek geldiler.. sacide hanıma,yanağını öptürdü..

elini tutarak..
ziya-- seni seviyormuş,niye kelinden öpmemi istediğini anlamadığını söyledi..
bende kusura bakma,teslimat yapacağım diye kendimi feda edecek değildim dedim, ablam..
irem-- caizdir..

kahkahayı anlatamam size.. anar,güleceğim diye düşecekti neredeyse..

ziya-- aman damat.. dikkat et..
zuhal-- ziyaa..
ziya-- çiğ köfte isterim..
tuğrul-- ben,yarın yaparım sana..
ziya-- tamam,sözü aldık..  izin verip,kenara çekilirseniz.. gülfem hanım ve özcan beyin dans etmesi amacıyla ,şarkı söylemek istiyorum.. ablam,dinlenirsin de olur mu..
sacide-- olur..

alkışladı herkes..  kare pistin kenarına dizildiler..

gülfem-- ziya bey,çok teşekkür ediyorum da.. mahçup ediyorsunuz.. tek olmasa..
ziya-- estafurullah.. böyle buluştuğumuz zamanlarda.. çok şarkı söyledim.. ama özcan beyin bakışındaki hüznü ve sevdayı göremediğim için.. yaraladığımı da fark edemedim..
yani,o mahcubiyet bana ait..
madem buradasınız.. lütfen,hatamı telafi etmeme izin verin..
otuz yıl dediniz,siz tek dans
etmeyeceksiniz de.. kim edecek.. buyrun rica ederim..

özcan--(gülümseyerek )sağol,ziya.. (elinden tutup,pistin ortasına geldiler )

Hiç yorum yok: