Translate

6 Mart 2018 Salı

2556.bölüm..

ziya,bir sandalye verdi dayıma.. bir kişilik yer açıldı hemen.. benimle bekir beyin arasına oturdu..
erol-- sağol,ziya..
ziya-- rica ederim..
bizlerde oturduk..

ziya-- ne vereyim,dayıma..
garson,servis açtı hemen..
erol-- sen verme canım.. şarkı söyleyeceğim,diyip davet ettin..
hadi dinleyelim,öyleyse..

irem-- ziyaa,elvada gençliğim şarkısını istiyorum.. sana gelsin..
ziya-- bende sana.. sorma ne haldeyim, şarkısını söylemeyi
düşünüyordum.. hayret bir şey ya..

kahkahayı duymanızı isterdim.. ..

meyve,pasta içki servisi yapıldı hepimize..
erol-- ben geldim diye içmiyorsan..
irem-- alkolle aram iyi değil.. içseydim bile,senin yanında içmezdim.. bilmiyor musun sanki..

cekedini,kravatını ,cebindeki mendili düzeltiyormuş gibi yapıp..
elimi  göğsüne,sırtına sürerek,kontrolümü de yaptım çabucak..
sami bey,bekir bey,nedim bey,dayım,eren ve tuğrul abim kıs kıs güldüler..

irem-- ne gülüyorsunuz.. eşi burada değil.. atlet giymiş mi diye baktım.. beli ağrıyor malum..
zuhal-- dayıı,geçmedi mi daha..

erol-- geçti,geçti.. irem evhamlı biliyorsun..
gönül-- bir dayısı var,ne yapsın...hasta olmasın istiyor..
erol-- evet,haklısınız.. (hoşgeldiniz diyerek,bardağını kaldırdı.. kadehler kalktı.. tam içecek.. )

irem-- (döndüm,ziya orgun arkasında.. ) ziyaa,şarkıyı değiştirdim..
bir filcan kahve olsam,istiyorum..

erol--tuna-- hah hah hah..

ziya nefis söylüyor,alkışladık.. herkesi dansa davet etti..  bizim masadan da,kalkanlar oldu..

erol-- bu zarf kimin..
irem-- benim..
erol-- kimden ,bakabilir miyim..
irem-- bakabilirsin de.. bakma.. görmeyim,şimdi.. annem,babam bülent ve yeliz buradaydı az önce..arkadaşlar,bana sürpriz yapmışlar.. çocukların resimlerini getirmişler onlarda..
duygulandım,düğünde olmaması gereken ne varsa.. yaşıyoruz.. durgunluğumun sebebini bilmediklerinden.. alındılar yazık.. neşeli görünmeye,gayret etmekteydim ki.. sen geldin.. iyi birşey söyle de,yüzüm gülsün..

erol-- dışarı çağırıp,ya da çıkarıp dikkat çekmemeniz için buradayım.. gerekli olmasa gelmezdim.. tuna ve sacide hanım dahil herkes kalksın da, bekir beyle konuşalım..
irem-- tamam,ben..
erol-- sende.. nedim bey kalabilir.. sonra ifade  verirsin..uzatmayalım şimdi..

irem-- (kısık sesle) bak,adamın kalbi var.. çok üzüldü, zaten.. bülent de,oğlunun olduğunu sandığım resimleri getirdi.. yani,çok iyi değil.. dikkatli ol..
erol-- (kulağıma yaklaşıp) piste giderken,bir kaç soru soracaklarmış sakin ol.. sorgulanmıyorsun de.. fısıltıyla..  birde erken dönmeyin masaya..

irem-- anladım.. (ayağa kalkıp..) ziyaa,oynayalım.. güvercini uçursan da,hepimiz gelsek..
ziya-- derhall..

müzik başladı..
irem-- hadi buyrunn..

kalktılar.. nedim beye gözümle,benim yerime gel diye işaret ettim..başını salladı..

bekir-- sacide sende git..
sacide-- tamam..
bekir ağaya.. dayımın dediğini fısıldadım.. anlaşıldı dedi..
üçünü yanyana bırakıp.. piste çıktık..

Hiç yorum yok: