Translate

15 Ekim 2017 Pazar

2553.bölüm..

babamın yanına gelip,sarıldım arkasından.. yanaklarını öptüm..

irem-- canımm,sağol.. sevimsiz doktor,karışır şimdi.. o görmeden,çıkarım..tamam mı..
ahmet-- tamam..
doğruldum..ellerim,babamın omuzlarında hala..

irem-- arkadaşlar,gelme hikayenizi anlattılar.. sağolun ve gözünüz aydın...allah tamamına erdirsin..
amin dediler..

irem--vahide hanım,nedim bey.. teşekkür ederim..
vahide--nedim-- rica ederiz..

irem-- abime sevgilerimi gönderirken.. madem,geri gidecek mişsiniz.. düğünümüzü yapalım bari...
hadi hep beraber,buyrun lütfen...

kalkarlarken.. annemle,yelizin koluna girdim.. menekşe,gönül,figen,gülderen hanım..aylin..elif abla,sacide abla..gizem hanım,çiğdem,tuğba abla.. konuşa konuşa
ilerliyoruz piste doğru..

bülent-- tuğrul abi,ela nerede..
tuğrul-- İzmirde,bülent.. ahunun,sözü vardı dün..
bülent-- öyle mii,çok sevindim..
tuğrul-- sağol..
yasin-- saçlar biraz daha azalmış,bülent..
bülent-- darısı sana yasin.. çocuğun olunca,seni de görürüz..
eren-- duygu sömürüsü yapma.. çocukları görebiliyor musun,sanki..

bülent-- ondan dökülüyor işte..
tuna-- nurinin sayesinde,ana-baba buldunuz oğlum.. daha ne istiyorsun..
bülent-- valla doğru.. hiç göndermeye niyetimiz yok.. ablalar,abiler ziyaretimize geliyor.. keyfimiz yerinde..

irem--  bülenttt.. damarıma basma..
güldüler..

bir saat boyunca,oynayıp eğlendik.. anneler,babalar dahil,herkes pistteydi..
babama,bülente ,yasine takılmalarıyla.. ziya kırdı,geçirdi bizi..
düğün düğüne,benzedi yani.. 

ahmet-- (elini kaldırıp,müziği durdurdu ) allah neşenizi daim etsin.. hepiniz yuvanızda mutlu,huzurlu olun.. ağzınızın tadı bozulmasın.. nasip oldu,geldik..yine geliriz inşaallah.. biz müsadenizi istiyoruz.. (tunayla,benim omuzuma koydu kollarını ) birbirinize iyi bakın..
tuna-- sağol abi..merak etme..

annemle,yeliz yasemine,şuleye,melise altın lira iğnelediler göğüslerine..
babamla,bülentle de tebrik ettiler.. annem ayline de,lira takınca..
çok mahçup oldu aylin.. teşekkür ettiler..

nermin-- (elimi tutup) öyle hüzünlü durma,bakayım.. çok şükür,gördük birbirimizi.... hadiye hanımlar gelince.. döneceğiz,inşaallah.. (sarıldık,öptük birbirimizi ) evimize gider gibi,gidelim.. yolcu etmeyin.. hepiniz hoşçakalın.. bekleriz..
güle güleee dediler..

yelizle,bülentle vedalaştık.. bülent bana kocaman bir zarfta fotoğraf verdi..

bülent-- sen otur,buraya.. bunlara bak,biz gidelim.. (bir zarf daha çıkardı ,yelizin çantasından ) bekir ağa,bunlarda size..
bekir-- sağol.. yolunuz açık olsun.. ayın yirmisinde,geleceğim.. inşallah..
ahmet-- sacide hanımla,gel..bizde kalırsın..bekir ağa..
bekir-- kısmet bakalım..sağolasın..

tunayla vedalaştılar,hepsi.. ziya ,bülentle babamın koluna girdi.. gidiyorlar..

irem-- (zarfı tunaya verip,çantamı aldım..) ahmet ağaa.. dur..
ahmet-- (döndü) evett..
irem-- (yanına gidip,avucumu açtım) bayram harçlığımı  vermeden,nereye gidiyorsun..

herkes kahkahalarla gülerken.. cekedinin iç cebinden para çıkarıp,avucuma koyup kapattı.. yanağımı öpüp..

ahmet-- güle güle,harca..
irem-- sağol.. (çantamı açıp,dört mendil aldım..ikisini  ) bunlar efeyle,egenin yelizciğim..
yeliz-- çok teşekkür ederiz,irem teyzesi..
irem-- rica ederim.. annem,bunlar da ertanla.. alperin..
nermin-- peki,veririm.. abini ara..
irem-- tamam.. selam söyleyin..
ahmet--as.. kendinize dikkat edin.. hoşçakal..
irem-- güle güle..

ben arkalarından bakarken.. çıktılar salondan..

Hiç yorum yok: