Translate

15 Ekim 2017 Pazar

2554.bölüm..

dönüp yerime gelirken.. herkes bana bakıyordu..
tuna da,bekliyor oturmamış.. neyse sağol dedim.. otudum,sandalyemi itti.. o da oturdu..

irem-- rüya gibi gelip,gittiler.. sebep olanlara, teşekkür ediyorum.. ama lütfen bahsetmeyin de.. dağılmayayım.. düğünümüz neşeyle devam etsin..

yavuz-- ama siz hüzünlüsünüz,nasıl devam edecek ki..
irem-- sizlerin sayesinde,gösterin hünerinizi..
birisi bana ; ön planda olmak,kötü değildir..
 bence yaratıcılığınızı kullanın.. oturan arkadaşları imrendirirseniz
aramıza katılırlar belki demişti.. hatırladınız mı..

yavuz-- (gülerek ) evet,hiç unutmuyorsunuz bakıyorum..

irem-- unutmamm...sizden,kadir beyden.. tüm çiftlerin
daha faal olmalarını ,sağlamanızı bekliyorum.. özcan bey ve gülfem hanım  kendilerini kasmadan.. samimiyetle dans etsinler ,mesela..

güldü herkes..

yaşar-- neden,kadir ve yavuz bey .. amir olmalarından dolayı,itiraz edilmez diye mi istediniz irem hanım..

irem-- hayır.. bize öğretilen..küçüğe,toleranslı ve sevgiyle yaklaşılır.. ilk tanıştığına ve büyüğe de hürmet edilir..birkaç denemeyle.. ifadesi ve tavrıyla.. ya üstü, ya altı çizilir.. altını çizdiklerine, saygı duymaya başlar insan.. amir,olsun olmasın.. insanlık ve yaklaşım önemlidir..

yanlış anlaşılmaması açısından; benim nazım sadece babamadır..
zaman,mekan gözetmeyişim de.. beş aydır,görmediğim içindi..

burada yaşça benden küçük, üç dört kişi ancak vardır.. geri kalan herkes amir,dost ,akraba ,arkadaş çevrem ve başımın tacı büyüklerim.. ne mutlu bana ki,
hepsi altı çizilecek nitelikte ve beni tanıyan, nazlanabileceğim insanlar..
hem amir,hem saygı duyulan olmak da ayrıcalıktır bana göre..
yavuz ve kadir bey mecburiyet harici,benden beklemişlerdi..
o nedenle,beceri -hitaplarını duyup,görerek kendimi geliştirme açısından istedim..

kadir-- estafurullah.. bence eksiğiniz yok,fazlanız var..
yavuz-- ben bu tarz konuşmayı,sizden ilk defa duyuyorum.. ağzım açık kaldı..
yaşar-- bravo doğrusu..

çetin-- siz bana dediklerini,bir duysaydınız..
güzide--benimle de,çok etkili bir konuşma yapmıştı önceden..
kırmızı saçı,gündeme getirdiğim için kusura bakma..
istediğin zaman gelebilirsin,irem..
özcan-- teşhis ve önerileri de çok isabetli..

bekir-- mr.smith--nedim--kevin-- evett,bilirizz ..

oturan herkes ,koro halinde bizdeee dedi..

maruf-- işte tunayı da,böyle büyülemiş ..
 güldüler..
tuna-- hiç konuşmadan ve haberi olmadan büyüledi maruf..

irem-- sağolun,iltifat ediyorsunuz.. (gülümsedim,güzide hanıma ) teşekkür ederim.ama  belki bir uyarmak isteyen olur.. tatsızlaşırız..

orhan-- tadımızın,yerine gelmesi için ne yapabilirim..
irem-- bilmiyorum,zamana bırakalım ..

gülfem-- diplomat olmayı,düşünmelisiniz bence.. değil mi,naim bey..
naim-- evet,bende söylemiştim..
şule-- sen,irem hanımla.. ne zaman konuştun ki,baba..
naim-- dubaiden dönerken..
arif-- hepimiz şahitiz..
şule-- hıı.. hani dedim,acaba değişmesinin sebebi irem hanım mıydı..
naim-- yok,o zaman tanışmıyorduk..


behzat-- babalar,anneler ,ablalar ve eniştelerin.. fikirleri değişebiliyormuş,şule..
hayırlar,bir şekilde evet oluveriyor..

Hiç yorum yok: