Translate

15 Ekim 2017 Pazar

2552.bölüm..

tunayla sarıldıktan sonra.. babamla,bir kucaklaşmışız ki.. herkes merhabalaşıp..eklenen masaya oturmuş bile..

nermin-- ( yanımızdaymış,gülerek) ben niye geldim ki,zaten..
gülnaz-- hiç.. aramamış bile.. annesini..
irem-- gülnazzz,acımam haberin olsun.. (annemin elini tutup..babamın yanaklarını öptüm)iyisin ?
ahmet-- iyiyim,sen..
irem-- harikayım.. ege,efe,ertan nerede..
ahmet-- anlatırım,sen annene bak hadi..

hüseyin abi geldi,sarıldılar onunla da..

uzun uzun,annemle,yelizle sarıldık.. öptük birbirimizi.. bülentle tokalaşırken..

irem-- başarından gurur duydum.. tebrik ediyorum seni.
bülent-- sağol,bizde seninle gurur duyduk.. sitem,selam ve fotoğraf getirdim sana.
irem-- sağol.. bir dakika geliyorum..
(annem ve yeliz oturunca..
vahide hanımın,arkasından boynuna sarılıp
yanaklarını öptüm.. kısık sesle ) allah da,sizi sevindirsin.. evlatlarının gününü gör..
vahide-- aminn.. hepimiz,inşaallah..

deryayı da,öptükten sonra.. gözün aydın diyenlere, teşekkür edip..
pistte oynayanların yanına gittim..

irem-- kol kola girip,daire olun arkadaşlar..
gerekli kısa konuşmayı yapıp.. teşekkür ettim..

faruk-- rica ederiz.. biz ,yaptıklarınız karşısında.. mahçup olduk ve
sizi sevindirmek istedik..
şule-- sabah konuştuğumuzda,onlarında çok arzu ettiğini ama bırakıp gelemediklerini ,öğrendik.. gelininiz hamileymiş..ve riskliymiş.. onun anne babası,dönmek zorunda kalmış..
hukuki sorunlar nedeniyle..

mehmet-- çokk özledik ,burnumuzda tütüyor ama elimiz kolumuz bağlı dedi babanız..

turgut-- abiniz aradı,siz kuafördeyken.. ben bu gece izin aldım,
gönderin uçağı.. birkaç saatliğine de olsa,gelip özlem gidersinler
dedi.. bülent bey,çok soğuk olduğu için.. çocukları hasta etmeyelim
demiş..

yasemin-- yani doyumluk değil,tadımlık gibi oldu ama.. bu kadarını yapabildik..
nedim bey ,taksi gönderip aldırdı havaalanından.. uçağın yakıtını da
vahide abla,üstlendi..
melis-- şok olduğunuzu görünce,üzüldük.. yanlış mı yaptık ,hiç karışmasa mıydık dedik..
ceyda-- ben babanın omuzuna çıkacağını bekliyordum ama zaten
çok durgunsun,huylandık..

irem-- (gülümseyerek )hepiniz sağolun.. ben çok memnun oldum..
yanlış falan yok,ortada..
durgunluğum sizinle alakalı değil,kesinlikle.. ve sizin için buradayım.. yapabildiğim ölçüde de,neşeli görünmeye çalışıyorum inanın..
 saçma sapan,olaylar olabiliyor..  dediklerinize,tavırlarınıza dikkat edin lütfen..olanlar,mantıklı gelse bile sorgulayın..
 yarın çiftlikte kebap yapacağız.. hepinizi bekliyoruz..
anar ve yasemin dubaiye
gideceksiniz bu gece.. bir haftalık rezarvasyon yaptırmış maruf.. cafer bey,gelip-gitmenizi üstlendi.. yarın ,öbür akşam geleceksiniz.. sonra biz geleceğiz kısmetse..
 elimizden bu kadarı geliyor,maalesef..

sağolun dediler..

irem-- ceydaa,bak şimdi.. (döndüm,bizim masaya doğru ) babaa..
ahmet-- söyle,prensesimm..

güldü herkes..

irem-- ben daha önce,babam geldiğinde omuzuna çıkacağım demiştim. yanımda,pantolon var.. şimdi çıkabilir miyim..
ahmet-- çıkabilirsin.. hadi değişte ,gel..

nalan-- babaaa..
hüseyin-- yaktın beni,ahmett..
 yaşar-- hepimizi yakacak bence..

kahkahayı anlatamam size..

Hiç yorum yok: