Translate

15 Ekim 2017 Pazar

2550.bölüm..

irem-- rüya gördüm,hamile misin zuhal..
zuhal-- hayırr.. beş aylık evliyiz,acelemiz ne.. iş konusu,karmaşıkken.. ev borcu öderken.. birde hamilelikle mi uğraşayım.. zaten,melek bende kalıyor.. allah var,hiç zararı yok da..  önümüzdeki hafta ,çeyiz serme adı altında..
kayınvalidem,kayınpederim dahil yirmi kişi bana gelecekmiş.. soran olmadığı gibi.. kışı da sende geçireceğiz diyorlar.. soğuk görmeyeceklermiş..
irem-- iki ay ,yirmi kişi kalır mı canım.. bu ne düşüncesizlik.. ziya ne diyor..

zuhal-- ne diyecek.. kovacak halimiz yok.. o seyehatlerde,ben evde
çalışıp, otel görevi göreceğiz..  sinirim tepemde zaten..
ne hamileliğinden bahsediyorsun ki,sen...

irem-- tamam,canım kızma.. birşey demedim.. ali,ergün abimler niye gelmediler..

zuhal--ergünün kız arkadaşıyla ,yemeğe gittiler.. bizi de çağırmıştı da,düğünü bahane ettik.. aliyle,hale mecbur oldu.. yavaş yavaş aileye girdiriyor..
öğlen annemlerle bayramlaşmaya getirdi. allah sonunu hayır etsin de, görünen köy kılavuz istemiyor.. elimiz kolumuz bağlı,seyrediyoruz..
irem-- iyi olur,inşaallah.. sıkma canını..

tunayla ziya ayakta..,masanın bu tarafındaki mürvet ablalar ,çetin
beyler,yusuf beyler, mahmut beyler,abimler ,arif beyler ve
 bilgen hanımlarla konuşuyorlardı.. yanlarına gittik bizde..
gülşen ,şule, melis,yasemin de.. gizem hanımların yanına gelmişler..


çiğdem-- (kısık sesle) sen ne büyük sevap aldın, farkında mısın..
tuğba-- ve ilgisiz olduğuna inanmadık..
buse-- öyle tahmin ediyoruz, yani..
mürvet-- bir güzellik yapmışsındır dedik..
gönül-- ama ne zaman ve nasıl olduğunu çıkaramadık..
zuhal-- etkisi var yada yok.. otuz yıllık ayrılıktan sonra,kaşılaştılar ya.. önemli olan,bu.. ve şartlarına göre,kesin bir güzellik yapacaktır..bundan sonra..


yusuf-- ama artık,amiri oldu..
zuhal-- bu iremi durdurur mu,sizce..
güzide--(kısık sesle )yusuf.. adama elma demiş,ne diyorsun sen..
yakup-- amasya ?
ziya-- yok,golden..

kahkahayı duymanızı isterdim..

irem-- siz çok yaşayın... başkaları merak etmesin.. yarın,öğlen çiftliğe buyrun.. kebap yapacağım.. zuhal,izin alma fikri senden çıkmış..sağol..
zuhal--(kaşlarını çatıp ) fikir? hıı,rica ederim..
maruf --birisi kebap mı dedi..
irem-- evet maruf.. hepiniz benim için,gayret göstermişsiniz.. borcumu ,böyle ödeyeyim dedim.. yarın öğlen,çiftliğe buyrun..

maruf-- hımm,çok sevindim de..
tuna-- hiç sevinmiş gibi değilsin ama..
maruf-- (gülümseyerek )  biz dün gece,eve gittik.. çocukların odasına girdiğimizde.. yataklar boştu.. ne oluyor,diye sorduğumda.. beni protesto etmek için,bahçeye  kurdurduğum çadırda yattıklarını öğrendim..

irem--  aferin onlara.. yine ne yaptın,kimbilir..

güldüler..

maruf-- seni özlemişlerdi.. bende çalışıyor,açılışta görüşür sünüz demiştim..
faks çektikten sonra,telefonla arayıp.. izinli olduğunu öğrenmişler dün..ben söylememişim,çağırmamışım.. çok kızmışlar.. çadırın girişinde "izinsiz girilmez.. şeyhler hiç giremez.. "yazıyordu.. hah hah hah..

kevin-- gülmeyin rica ederim..
çetin-- yine bir kazaya mı kurban gittiniz..
kevin-- evet..çadırın içinde,gece lambası yanıyordu.. çocuklar da
yer yatağında yatıyorlar.. gölgeleri görünüyor,yani...
maruf beye,siz sakinleşin..önce ben gireyim,nedeni öğrenirim dedim ..
içeri girer girmez.. başımdan aşağıya bir kova su,sonrada un döküldü..

liz--  ben gülebilir miyim..
kevin-- az gülmüştün,biraz daha gül tabi..

kahkahayı anlatamam size..

liz-- (ayağa kalktı ) dışarıdan görüyoruz da,şaşırdık.. kevin imdaat imdatt,kör oldum diye çadırdan çıkmaya çalışıyor da.. iç yüzeye yapıştı.. (taklidini yapıyor )
kapıyı bulamıyor.çocuklar uyandı,maruf bey olduğunu sandıkları için.. hayaleti yakaladık diye alkışlıyorlar.. hiç bu kadar gülmemiştim,harikaydı.

ömer--keşke bende görseydim..
rekin-- zavallı kevin..
irem-- evet de,çocukların suçu yok ki.. girilmez yazmışlar.. kızmadın değil mi,maruf..

maruf-- kızmamak için,kevinı o halde görmemem gerekiyordu.. güldüğüm için de etkili olamayacaktım.. danışmanıma temizlensin,sonra hepsini getir diyip..içeri gittim koşa koşa..
bir süre sonra.. çocuklar pijamalarıyla,kevin
şortlu.. saçları ıslak..geldiler.. niye yatağınızda değilsiniz,kevin sana ne oldu dedim..
çocuklar kendi nedenlerini söyledi de.. kevin çok sıcaktı,duş aldım dedi.. çocuklara açıklamamı yaptım,yatağınıza yatın dedim.. kevinı öpen,gitti.. bizde odalarımıza,çekildik.. yatağa yattım,kapı tıklatıldı..

irem-- aden geldi değil mi..

Hiç yorum yok: