Translate

15 Ekim 2017 Pazar

2549.bölüm..

orkestra bir saat boyunca,nefis çaldı.. hepimiz döktürdük..
ziyanın hakkını yemek olmaz.. halayından,romanına
geçişleri o istedi.. oynamasıyla da yakıştırıp.. katılmamızı sağladı..
abimler,orhan abi, behzat,bedri,turgut,murat,erkin,halil,ilter sami beyler,hüseyin abi ,
galip,ismail,haldun,naim beyler de süperdi.. faruk beyler biraz durgunlardı,sadece..

hülya,beyhan..mr.smith-rezzan,gülnaz-vehbi,şahika-abdullah ,
yavuz beyler,sami beyler,kadir bey ..hiç yabancılık çekmediler..
hatta bir ara gel buraya diye kenara çektim hülyayı..beyhan hiç fark etmedi bile.. konuştuk iki kuzen samimiyetle..

bekir bey-sacide abla, gülfem ve özcan beylerle oynarken kenara çekilince.. ikisi ortada kalıverdi,beyhan da yanımıza geldi.. ..

irem-- gülfem hanım,ne tarz müzik istersiniz..
gülfem-- (gülümseyerek )bu kadar,yetmez mi..
irem-- ne kadar zamandır,karşılıklı oynamıyor sunuz..
özcan-- otuz yıldır..

neee dedi herkes..
irem-- üç düğünde açığı kapatamayız da,bir yerden başlamak da lazım..
güldüler..

özcan-- (gülfem hanıma bakarak) misket oynar mıyız..
gülfem-- sonra olsa,yoruldum.. otuz yıldır,ben daha yeni oynuyorum..
özcan-- olur..

pasta geleceği için beş dakika ara veriyoruz dediler.. yerimize döndük, hepimiz..

gülnaz-- irem,dediğin doğruymuş.. gülderen hanım,figen ve ablam hiç yorulmadılar valla..
irem-- yaa,ben onlar için..çalışıyorum zaten.. 
güldük..

şahika-- ziyayla,zuhal çok yakışmışlar.. hülyayla,kocasını niye görmedik biz..
irem-- evet,yakıştılar.. onlar,yoktu..yeni evlilerdi ..

bekir-- herkes yeni evli neredeyse... ama buradalar..
irem-- balayı mağdurlarının ,akıllarına getirmesene bekir ağa..

kahkahalarla gülerlerken.. pasta getirildi.. kestiler,alkışladık falan..
gülfem-özcan çiftinin.. aralarında konuşup,güldükleri gözümden kaçmadı tabi..

maruf-- irem,yaseminle anar balayına gidemeyecekler mi,
 ben rezarvasyon yaptırdım,söz vermiştim ya..
irem-- hı,yenildiğinizi diyorsun sen..
güldüler..

bekir-- ben itiraz ederken,reddedildi diyordun.. hadi gönder bakalım..
irem-- maruf,nerede yaptırdın rezarvasyonu..
maruf-- dubaidee..
irem-- bir haftasını kullansınlar.. şimdilik..düğünlere ve açılışa gelmeleri lazım.. gelip gitme meselesini,bedri beye sormam gerekiyor..dur..

cafer-- ben üstlenirim,irem hanım..
irem-- peki,sağolun.. gönderdim,bekir ağa..  ikinci haftayı,vahide hanım döndüğünde kullanırlar..

sıcak yemekler geldiğinde..
hülya-- afiyet olsunn..
irem-- (döndüm arkamı.. beyhan,hülya..ziya,zuhal gelmişler yanımıza.. hülya çantasını takmış omuzuna.. ) sağol,hayırdır.. nereye..

beyhan-- biz çocukları bırakıp geldik..
hülya-- mama saati geldi..
aylin-- çocukları mı.. kaç çocuğunuz var.. manken gibisiniz de..

hülya-- sağolun,bir kızımız bir oğlumuz var.. oğlumuz iki aylık daha.. bayram için geldik.. düğün de sürpriz oldu..
aylin-- allah bağışlasın..
hülya-- amin.. iyi geceler,iyi eğlenceler..

teşekkür ederiz dediler..

tunayla kalkıp,ziyalarla beraber yolcu ederken ..
yarına davet de ettim.. ama halamlara gideceğiz,akşamına da döneceğiz dedi.. geldikleri için teşekkür ettik..
arabayla gelmişler,neyse ki..

dördümüz dönerken.. zuhalin koluna girdim..

irem-- ilerleyin beyler,zuhale birşey söyleyeceğim..
yürüdüler,birkaç adım arkalarından gidiyoruz bizde..

Hiç yorum yok: