Translate

21 Eylül 2017 Perşembe

2534.bölüm..

ersin-- yok gelmemiş.. görevli arkadaş da,sağlamdır.. notu tijen hanım yazmış..
itiraf ettirdik,sorgusu hala sürüyor..
tuna-- hedefi iremmiş.. yani..


aykut-- dolaylı ve sonraki hedeflerinden birisi diyelim..daha kesin değil..
bekir beyin kardeşi,necati beyle iş yapıyor musunuz.. bir husumetiniz var mı..

irem-- yapmıyoruz,husumetimiz de yok.. aksine.. bir dakika,necati beyin, tijenle ne işi olur ki..
aykut-- tijen hanım,on gün önce necati beyin yeni şirketinde çalışmaya başlamış..

irem-- nee.... işe kabul eden..nereden,bilsin.. bedrinin,hüseyin
 abinin ve nalanın.. bilgilerine ulaşması zor olmamıştır.. birde kilit
bir görevdeyse.. değmeyin keyfine.. 

aykut-- temizlik görevlisiymiş.... 
irem-- tijen ve temizlik yapmak.. bardağı kaldırmayan birisi,bu işi 
seçiyorsa.. mutlaka, daha büyük bir planı vardır.. casus bile olabilir.. 
çünkü çok büyük bir projenin.. tedarikçiler için açtığı ihaleyi kazandıklarını duydum.. 
bir taşla ,birkaç kuş vurmak istemiş anlaşılan..

aykut-- evet,taşlar yerine oturdu.. bilgi için teşekkür ederiz.. 
irem-- rica ederim.. ilgilendiğiniz için,bende teşekkür ederim.. ama aklıma takılan, birşey var.. 
erol-- irem,bilgi veremeyeceğimiz konular çok.. onun için sorma,biz gidelim.. sizde bayramlaşın.. düğün de var akşama.. davet ve ağırladığınız için sağolun.. 

kalktılar.. tunayla tokalaşırlarken.. gidip,evin kapısını kilitledim.. anahtarı da aldım,geldim yanlarına..

aykut-- ben demiştim,değil mi.. 
 kahkahalarla gülmeye başladılar.. 

irem-- bu işin esprisiydi.. bilgi veremeyeceğiniz konular olduğuna,
 eminim de.. ben yine kendimi kandırılmış ,hissediyorum..
 eğer yanılıyorsam,hepinizden özür dileyeceğimi baştan söyleyeyim..
o nottan ve kim tarafından gönderildiğinden, haberiniz vardı değil mi.. 

aykut--ersin--erol--.............................. 

irem--  beni arayıp,adana da  ve hangi teyzemde olduğunu söyledin.. 
erol-- yalan mı,buradayım işte.. 
irem-- değil,özel olarak bile gelmiş olabilirsin.. görünce, seni arayıp bedri için.. yardım isteyeceğimi biliyordun.. ve yanılmadın.. görmesem ne olacaktı,güneşliği ben açtım..

erol-- tamamen tahmindi, o..
irem-- anlamadığım,bana niye ihtiyacınız vardı.. soruşturma
için,bilmeden  ihbar görevini mi üstlendim.. yoksa evime davet edip..çaktırmadan sorgulanmamın,yolunu mu açtım.. 
ben size,direk sorun ve resmi gelin.. dengemi bozuyorsunuz demedim mi..  

tuna-- bunu, bende duymak istiyorum.. 

erol--(içini çekerek)  sana söylediklerimiz,zaman ..mekan haricinde gerçekti.. 
sorgulanmadın,bilgine başvurduk.. 
geniş çaplı,yürüttüğümüz bir soruşturmanın adana ayağında..
necati beyin,tefeci çetesi tarafından.. tuzağa düşürülmek istendiğini 
öğrenmiştik.. dün adın geçmiş..necati bey beni ipten aldı,demiş..

irem-- teknik takip dinlemesi yapanlar,konuyu anlamayıp 
.. istedikleri kısmı,alıyorlar herhalde.. ve sen beni..adanadayım diye
öğlen,evimdeyken aradın..

erol-- evet.. tijen tarafından,bir zarf gönderildiği haberi geldi.. adanadayım dedim.. beni yanıltmadığın için de,mutluyum.. sayende tijeni, alabildik.. 
hediye gibi,oldu.. bir taşla,birkaç kuşu da biz vurduk..  ve haksızlık yapma ,gayet iyi anladıkları için buradayız.. 
 biz,bayramda ..hafta sonunda da resmiyiz..
 ve imasız ,direk sorduk.. artık gidebilirsek sevineceğiz.. 

Hiç yorum yok: