Translate

21 Eylül 2017 Perşembe

2533.bölüm..

tuna ikram etti..
bende tatlı,su.. çerez ve çikolatalarını getirip, sehpalarına koydum.. büyük vazoya,mutfakta tunanın getirdiği
 gülleri yerleştirip..masaya getirdim..

onlar sohbet ediyorlardı.. kendime kahve pişirip.. salona girmiştim ki,telefon çaldı..

irem-- (masaya bırakıp,açtım ) alo...................... ..............
.............................................................................. ............................
................. .......................... hah hah hah.. endişe ve siteme gerek yok,nedim bey.. ağır misafirlerimi,bayramlaşmak için eve davet ettim.. .......................... evett.................................. ............... anlamadım.......................... ............ hii,kıyamam..kapat kapat.. açıyorum..

ahizeyi yerine koyup.. evin kapısını açtım..  halam,firuze teyze dahil..
tüm komşular,abimlerin balkonundalar.. el salladım..

tuna-- iremm,ne oluyor..
irem-- gel gel.. bizi merak etmişler.
tuna ve dayım da geldi.. gülerek..

erol-- iyi bayramlar..
hepsi size de dediler..
erol-- yiğenimi görmeye geldim,merak edecek ne var ki..
muazzez-- beraber geldiklerinle,bize buyur.. anlatıvereyim..
eren-- halaa.. ne diyorsun..
nedim--  eren bey,onlar irem hanımdan alışıklar...

onlar,biz,içeridekiler  kahkahayla güldük..
tuna-- sağolunn,görüşürüz..
el salladım..içeriye girdik.. yerimize otururken..

erol-- tuğrul nerede,bir o eksikti..
tuna-- o ilk gün,çalışıyor..
 (kahvemi içtim.. tatlımı yiyorum.. onlarda yediler..  )

aykut--erol,anlat da.. gidelim.. hala hanım,bizi bekliyor olabilir..
irem-- yok,merak etmeyin.. bizi gördü ya,gelmez..
güldük..

erol--  sen dün beni ,bulduğun mektup hakkında arayınca..
basit bir buluşma,davet olduğunu düşünüp.. taksiyle, hüseyin beyin evinin etrafında,dolaştım .. evde kimse yoktu..
kız ya dalga geçti ya da son anda vazgeçti diyip.. aykutla,ersini
görmeye gittim..  muhabbet ederken.. bedrinin
ve hüseyin beyin adresini verip.. bir kontrol edelim,dedim..
 iki kişi görevlendirdi,ersin.. kız nasıl birisi,nerede nasıl
tanışmışlar anlamak için..seni,izlemekle görevli olan kişinin raporlarını ve birkaç fotoğrafı dosyadan çıkarmış.. getirdi..
nalanla,bedri nerede tanıştılar..

irem-- güzide hanımla,mahmut beyin düğününde.. hepimiz,hüseyin abi,elif abla dahil oradaydı.. ben nalanla kardeşini,bir kere görmüştüm..hala da tanımıyorum,konuşmuş da değilim.. sonradan,geldiler anne-babasının yanına oturdular.. bedri çok beğenmiş,kimdir..tanıştırır mısınız dedi.. (anlattım )
nalanı dansa kaldırmış .. yanımızda dans ettiler, hep beraber oynandı vs..
oradayken nalan adanaya geldiğimde görüşelim demiş ve
ev telefonuyla, adresini vermiş.. bedri de,ertesi sabah poaça börek alıp.. evlerine gitmiş.. balkonda uyanmalarını beklemiş.. şaşırsalar da kahvaltı etmişler..
rapor ve fotoğrafta ne vardı da.. sordun..

aykut--  raporda ve fotoğraflarda .. herhangi bir olumsuzluk
görülmediğinden dosyalanmış.. değerlendirmeyi başka birim yapar..
ersinin getirdiği ,fotoğrafları incelerken.. erolun yardımıyla,konu olan şahsı ve kızlarını gördük.. aile bağlarını,kişiliğini anlattı.. kızın yüz ifadesinden de,o notu yazamayacağına.. karar verdik..

siz erolu,kızdığınız için mi aradınız..
yoksa şüphelendiğiniz başka birşey mi vardı..

irem-- önce bedrinin başını yakacak, diye kızdım.. sonra..
anne-babamdan hiç gizli birşey yapmam.. mutlaka söylerim,herşeyimi bilirler dediğini duyduğum ve adres,tarih yazdığından garipsedim..
yani bedri evlerine gitmiş,niye adres yazsın ki.. sanki,belgelenmek istenmiş gibi.. birde tarih vardı.. not,gönderen kişi.. yakalanma korkusuyla tarih atmayı düşünmez..  uslup da,gördüğüm o kıza uymuyordu..
onu karşısındaki erkeği elde etmeyi,kışkırtmayı  bilen.. bir kadın yazmış gibi geldi bana..

ersin-- peki,bedri beye birşey dediniz mi.. gitme vs gibi..
irem-- hayır,hiç uygun ortam yoktu.. konuyu da,konuşmadık..
ona sadece.. "arabanın güneşliği,istifa dilekçesi koymak için yapılmış sanki "dedim..  ne oldu,söyleyin artık.. bedri gitti mi..

erol-- yok..bedri bey aramamış,evinden bile çıkmamış..
biz oradaydık, gelmedi.. notu yazanı bulduk,yakaladık ama hala bir kaç ,karanlık nokta var..
not nasıl geçmiş eline.. ve başkasına bahsetmiş olabilir mi..

irem-- kim miş,söyle.. bende söyleyim..
tuna-- yakaladık ? ortada suç mu vardı..
erol-- önce irem..

irem-- yaseminin annesi kına diyince,içime sinmedi.. birden plan değişti.. hazırlık için,kalktık.. kaan,ceyda ,bedri  ,erkin,halil kapının önündelerdi.. halil bey konuşmak istedi.. acil değilse,kalsın dedim..
"acil,bedri okuldaydı.. zarfı posta kutusundan ben aldım "dedi..
muhatabıyla bile konuşmamışken.. lafın çoğalmasını önlemek için..
ee,herkese zarf gelebilir.. aldın diye,niye açıklama yapıyorsun ki diye geçiştirdim..

ersin--   yeni işe giren elemanlarınızı, tijen hanım
konusunda uyardınız mı..
irem-- evet de,ne alaka.. ................................ nasıl ya,tijen mi yazmış notu..
evlerini bilmiyor ki.. bedriyi ve diğerlerini de tanımıyor..
hadi,takip etti..öğrendi diyelim..
beni izlemekle görevli olan,ne iş yapıyor o halde..nalanı bildiğine göre..  demek ki,düğüne gelmiş..

Hiç yorum yok: