Translate

21 Eylül 2017 Perşembe

2532.bölüm

ahu yukarıdan seslendi..
ahu-- kim oo..
irem--(merdiven boşluğundan, yukarı baktım)biziz ahu.. hayırdır,neredeler..
ahu-- (indi aşağıya.. )ay bana mı getirdin..
irem-- getirdim ya.. buyur hayatım,istediğini seç.. iyi bayramlar..

öpüştük.. tokalaştı tunayla da.. aldı bir kutu..

ahu-- size de.. bana gelsenize,tatlım var..kahve yaparım.. ilter de,gelir birazdan.. erik bulmaya gitti de..
tuna--irem-- hah hah hah..

irem-- sen çok yaşa ahu.. o gelmez,daha.. söyle bakayım neredeler.. biz daha halamlara yeni gideceğiz.. önce düğün evine gelelim demiştim..

ahu-- gülşenin,anne babası.. teyzeleri..çokk tatlı insanlarmış..onlar,
behzat beyin ailesi.. candan,melek.. gençler.. ismail beyler,anar,barbara ,cafer bey..

gülten hanıma,galip beylere halanıza,nedim beylere,vahide ablalara,derya ablalara.. songüllerin dükkanına.. bekir beylere,orhan beylere,yasin beylere..mahmut beylere ,teyzenize gittik.. ziya beylerde oradaydı..
ali bey dahil,ziyaret ettik herkesi..
benim aileme,ilterin ailesine gittik cümbür cemaat.. şok oldular..

neyse.. şennur hanımlar ,kavurma yemeğe çağırmışlar..
sizide aramışlar,yokmuş sunuz.. bizde ziyarete geldik,zile bastık yoktunuz..
bir saate kadar dönecekler.. anarın ailesi,cafer,barbara.. behzat beyin ailesi ,otelde kalacaklarmış.. biz sakince,dinlenip.. giyineceğiz ve kuaför abdullaha gideceğiz..


irem-- elizabethlerdeydik ,on beş dakika ancak oturduk.. tuh,hiç
duymadım.. seni niye götürmediler..

ahu-- kavurma benden uzak olsun. erik yiyeceğim..
irem--tuna-- hah hah hah..

irem-- sana afiyet olsun,herkese selam söyle.. gece görüşürüz,inşallah..
ahu-- inşallah..as..
irem-- çık yukarı da,öyle gideyim..
ahu-- tamam..

*************

halamlara güle konuşa,giderken.. .
irem-- ziyaret edince, gülten hanımlara,teyzemlere,ziyaya dayıma
gidelim..
tuna-- olur..

telefon çalınca..
irem--  sen konuş..
tuna--  (bastı,tuşa ) alo,buyrun..
erol-- merhaba tuna.. iyi bayramlar..
tuna-- size de dayı..  nasılsınız..
erol-- şükür,iyiyiz.. siz nasılsınız..
tuna-- bizde fena değiliz.. dün gece,evlenecek kızlara kına yapınca..
bugün zor geçiyor.. daha halamlara yeni gidiyoruz.. dönüşte,teyzeleri ve sizi görelim diyorduk..

erol-- kolay gelsin size.. sağa yanaş da,görüşelim.. arkadaşlar,ısrar ettiler.. geç geleceğimiz,bir yere gidiyoruz..
tuna-- tamam..
aynadan arkaya baktım ve hangi araba olduğunu tahmin ettim..
tuna sinyal verip,yanaştı sağa.. arkamızda da üç araba durdu..

irem-- dayıı ..kaldırımda mı görüşeceğiz canım..
siteye, çok yakınız.. gelsene..
erol-- yanlız değilim,sizi arabaya davet edecektik..
irem-- kahve,tatlı ikram etmeyeceğinize göre.. ne geleceğim,siz gelin..
erol-- (gülerek) emin olup,olmadığını soruyorlar..
irem-- eminim,canım.. hava mis gibi,bahçede otururuz..

gülme seslerini duyduk..
erol-- iyi,devam edin öyleyse.. kapadım..
irem-- tamam..

iki dakika sonra siteye girerken.. arkamızdaki arabalar durdular..
 biz devam ettik..  garaja girdi tuna..  indik..
dayım,aykut ve ersin bey.. yürüyerek yanımıza geldiler..  tokalaşıp, iyi bayramlar dedik birbirimize..
bahçe kapısını açtım..

irem-- buyrun lütfen..
hepimiz girdik..

irem-- dayımmm..
erol-- canımm..
 onlar gülerlerken.. sarıldık,öptük birbirimizi.. ellerimi,sırtında
gezdirirken..ceketten belli oluyor tabi..

erol-- iremm,ne arıyorsun..
irem-- belin ağrıyordu.. masaj yapıyorum dedirtme bana..

kahkahayla güldüler..

evin kapısını açıp,buyur ettik.. tuna girdi.. ışıkları,perdeleri ,klimayı açıyor..
erol-- aykutta,ersin de temiz.. aklında kuşku kalacaksa,girmeyelim..
irem-- sen öyle diyorsan,girebiliriz..

güle güle oturun diyerek,girip.. salondaki koltuklara oturdular..
ben..teşekkür edip.. hal hatır sorarken.. tuna tatlıyı getirmek için izin istemişti..
iki dakika sonra,yanıma gelip oturdu..

tuna-- getirdim hayatım..
irem-- sağol.. aykut bey,ersin bey kahvenizi nasıl alırsınız..
az şekerli dediler..
irem-- (ayağa kalktım) dayıı.. çay bardağında,şekersiz ?..
tuna-- dayıı..kendi bardağında,  viski ?..
erol--hımm..benim tercihim belli..
ersin-- irem hanım kızacak ama bize yok mu..
tuna--görevli olabileceğinizi düşündüm..ersin bey.. tabi ki,var..
erol-- aykuttt..
aykut-- ben kahve içeceğim..
irem-- isabetli seçim..
erol-- aykut, niye içmiyorsun..
aykut-- sağ salim,gidebilmek için..

kahkahamızı duymanızı isterdim..

Hiç yorum yok: