Translate

21 Eylül 2017 Perşembe

2544.bölüm..

ikimizin de saçı,makyajı muhteşem oldu..
duvağını da çok güzel yerleştirdi.. anar parayı ödemiş ama beklemeyelim dedik.. teşekkür edip çıktık..
arabamla evlerine gittik beş dakikada..

evde vildan teyze ,turgut-betül..bedri- nalan ,nedim bey ,said bekliyordu.. alkışlarla içeriye girdik.. merhabalaştık,hoşgeldiniz dedim.... güller takılmış yakalara.. kızlarda,çok hoş olmuşlar..

vildan teyzenin gözleri dolunca..
irem-- canım,ne olur yapma.. zor duruyorum..
vildan-- allah seni de,sizleri de sevindirsin,kızım..
amin dedik..
irem-- yasemin,dişine bak.. anar gecikmesin..arayın..
said-- geliyorlarmış.. herşey tamam.. herkes sizi bekliyor..

nedim-- tuna bey de,sizin kıyafetinizi gönderdi..içeriye astık..
irem-- ölürüm ona.. düşünceli kocam,acaba ne gönderdi.. sizlerde
,çok sağolun ve lütfen dışarı çıkın.. kızlar,siz kalın.. yasemini giydireceksiniz..

turgut ve bedri sitemli bakınca..
irem-- haber okuyacağım daha..çıkın ,hadi hadi hadi..

betül,nalan yasemine yardım ederlerken.. diğer odada çamaşır çorap değiştim.
dişerimi temizleyip.. nar çiçeği rengi, ince askılı tuvaletimi ,lame ayakkabılarımı giydim..
pırlanta takılarımı taktım.. çantamdan gerekenleri ,lame gece çantama aldım.. çıkardıklarımı askılı kılıfa yerleştirdim.. alıp,çıktım odadan..
yaseminin odasına girdiğimde.. peri kızı gibi, olmuştu..
çok yakışmış ışıl ışıl gelinliği,danteller tüller.. güpürler.fazla kabarık değil eteği de..  nişandaki pırlanta setini takmış..
el çiçeği de,çok güzel....

irem-- maaşallah,maaşallah ... allah nazardan esirgesin..
vildan,yasemin,betül,nalan-- sizi dee..

irem-- amin hepimizi.. tamam mıyız..
tamam dediler..çantalar alındı..

evin kapısını açtım.. anar ,gıyas,çetin bey,bekir bey ..said,turgut
bedri..nedim bey bana bakıyor..

aa,irem hanımm dediler..
irem-- merhabalar.. hoşgeldiniz..  kızı vermiyorum, bekir ağa..
bekir--(gülerek) biliyordum zaten.. hadi gidelim..
anar-- benden isteyin,irem hanım..
irem-- anar,bekir ağadan bahşiş alacağım,ben..

 bekir ağa bir deste para verdi.. çantama koydum..
irem-- allah mutlu mesut etsin, bir ömür boyu..
amin dediler..
 (açtım kapıyı ve çıktım dışarıya.. ) buyrun hanımlar..

alkışlarla,benim zılgıtımla  çıktılar, yasemin en son geldi.. anar elinden tuttu..
gülümseyerek..
bekir-- maaşallah,allah ayırmasın.. darısı bekarlara olsun..
buyrun gençler..vildan hanım..
aminnn dediler..
turgut kapıyı kilitledi.. elimdekini aldı nedim bey de..
onlar limuzin gelin arabasına.. bedri ve turgut arabalarına.. vildan teyze, nedim beyi aldılar..
bekir bey ve gıyas bey benim arabama oturdular.. said limuzini kullanıyor..
korna çalarak,köşke gittik.. yan tarafa park edebildim.. inip,kapıya
doğru yürürken..

köşk bahçesi tarihi bir kalabalığı yaşıyor diye geçirdim içimden..
alkışlıyorlar,video çekiliyor.. ses yankılanıyor..
irem-- yaseminnn.. girme,beni bekle..
yasemin-- tamam..

bekir-- gir koluma..
irem-- fazla yakınlaşmayalım dedim..

kapıdan girerken.. tuna elimden tuttu.. indim basamağı..
irem-- hoşgeldiniz hanımlar beyler..
alkışlarlarken.. çantamdan bir avuç bozuk para alıp, attım yere..

irem-- ayağınız,keseniz ,ömrünüz bereketli.. muhabbetiniz bol,ağzınız tatlı olsun..kötü gün görmeyin.. girebilirsiniz..

alkışlarla,zılgıtlarla girdiler içeriye..

foto ali.. yönlendirdi ,fotoğraf çekiliyorlar..
 bende tokalaşıp,hoşgeldiniz diyorum herkese..
 mr.smith, mustafa amcalar,orhan abiler
,yasinler,kemal beyler,tuğrul abim.. eren abimler,yavuz beyler,yusuf beyler,kadir,şenol ,yahya beyler,yakup beyler.. mehmet beyler,faruk beyler,sadun beyler,hüseyin abiler,sami beyler,bekir beyler,akif beyler,arif beyler,vehbi-gülnaz,abdullah-şahika
kaanlar.. mürüvet ablalar.. batular,tamerler,nedim beyler,mahmut beyler,ziyalar,behzat beyler ,murat,erkin,halilbey..turgutlar,bedriler.. songül,şebnem..
rekinler...

ilterlerle tokalaşırken teşekkür ettim.. gülümsedi.. ali beyi unutmadım tabi..
davut beylerle tokalaşırken..
davut-- tanıştırayım..  gizem hanım, yaşar bey,  gülfem hanım,
rezzan hanım..

irem-- (evett,özcan beyle yemek yiyen gülfem hanımdı.. iyice emin oldum.. gerçekten çokk güzel bir bayan..ve sıcak )çok memnun oldum efendim.. ben irem.. kırmayıp,geldiğiniz için çok teşekkür ediyorum.. şerefler verdiniz..

bizde teşekkür ederiz dediler,samimiyetle..

iki uzun masa yerleştirmişler üstünde yiyecek ve içecekler var.. kavun,karpuz,üzüm..peynir,çerez,börek,sarma kürdan çatal,tabak vs.
tuna iki sarma,bir börek birde kola getirdi.. ben dolaşıp,sohbet ederken.. yedim.. tabağı koyarken..
anar-- sevgili misafirler sizlere ;irem hanım,tuna bey,bekir bey,çetin bey.. ve arkadaşlarımıza yanımızda oldukları için teşekkür ediyoruz..
ziya-- damat dile geldi..

güldü herkes..

Hiç yorum yok: