Translate

21 Eylül 2017 Perşembe

2543.bölüm..

 kuaför yine bizimkilere çalışıyor.. merhabaa diyerek girdim içeri..
hoşgeldiniz,iyi bayramlar diyip tokalaştım..

bilgen,buse,şermin,feryal,şule,melis,şebnem,vahide hanım,songül..
hepsi süper olmuş.. saç,makyaj,kıyafet.. yakıyorlar..
yaseminin saçı fönlenmeye başlamış.. manikür yapılıyor.. diğerlerinin işi bitmiş..
abdullaha dur dedim..
irem-- arkadaşlar.. yasemin,giyinip köşkten çıkacak.. hazırlık yapılıyor.. ilter sorumlu.. rekin,yakup,yahya bey ve gençler gittiler. naim bey,eva,keriman,vildan teyze,ismail beyler ve haldun beyler otelde karşılamayı üstlendiler.. gidecekler birazdan.. ben buradayım.. arzu eden, köşke  gidebilir..
vahide hanım,çiçek gönderdin mi..

vahide-- gönderdim..
irem-- gülşen hanım,nerede.. candan,melek de yok..
melis-- candanla,melek zuhalle gideceklerdi..
şule-- gülşen de,önce geldi..  annesi ,babası ..teyze dediği iki bayanla birlikte gelmişler ankaradan.. beraber gezdik,dolaştık da..
konuşulurken.. biz gelmeyelim,mersine gidelim dediler..
 gitmeyin ,bizde kalın demek için, acele etti yani..

irem-- adlarını ve gülşen hanımların telefonlarını söyle bana..
şule-- annesi gizem,babası yaşar, diplomat rezzan ,diğeri gülfem  hanım..onun da,önemli bir görevi varmış..söylemedi..
 çokk güzeller ve bekarlar.. hepsi edalı ve lafı sözü dinlenen
hanımlar.. ama gülfem hanıma hepimiz bayıldık..  poloroid makinayla hatıra fotoğrafı çekti haldun amca,yemek yerken..
(çantasını karıştırdı) hah buldum (elime, iki resim tutuşturdu) en öndeki bayan,gülfem hanım işte  (numarayı yazdı bir kağıda..verdi)

irem-- sağol.. (resimlere dikkatle baktım.. evett,bu hanım,özcan beyin..otelde, yemek yediği hanım..içimden bak allahın işine dedim..fotoğrafları geri verdim)

vahide-- eşyalarımızı alıp,gidelim hadi..
bilgen-- irem hanım,siz iyi misiniz..
irem-- (gülümseyerek ) inşaallah olacağım,bilgen hanım..

bilgen-- peki,biz hazırız..
şermin-- bizde..
onları gönderip,koltuğa oturdum..

irem-- bir kahve istiyorum abdullah.. yasemin sen..
yasemin-- iyi hadi bende içeyim.. dişimi evde fırçalarım..

iki kahve söyledi..

yasemin-- abdullah, saçım senin dediğin gibi,olsun.. demin,kalabalıktık..

abdullah-- yaşa sen..başlayın çocuklar..

 senin kıyafetin ne renk ,yakan nasıl.. diye sordu bana da..
makyöze tarif etti,yüzüm temizlendi  ve makyaj altı hazırlığı yapıldı....tırnak takılıyor.. saçım fönlü zaten..fırçalarla sardı,çabucak..

kahvem geldiğinde.. ara verince.. arabama gidip,gülşen hanımları
aradım..  davut bey açtı..
davut-- alo..
irem-- merhaba ,davut bey.. ben irem..
davut-- irem hanımm,hayırdır..

irem-- hayır ..gözünüz aydın,misafirleriniz gelmiş..
davut-- sağolun,sürpriz yaptılar..
irem-- haberiniz yoktur,köşkte toplanıp öyle gideceğiz.. ve eksiksiz
katılım istiyorum.. ikna edin,gülfem ve rezzan hanımda gelecekler..  tamam mı..

davut-- (gülerek) ben o kadar becerikli değilim..ilk defa gördüğüm için,ısrar edemiyorum.. ancak burada kalmalarını, kabul ettirebildik..

irem-- ben anlamam..  bayilikten atar de,huysuz,inat de..geleceğimiz size bağlı de.. ne dersen, de..  zamanım yok,hepiniz mutlaka gelin.. ince bir mesele olduğunu,tahmin ediyorum.. o nedenle önemli,anlatabildim mi..
davut-- hımm,kim..
irem-- tahmin doğru çıkarsa.. görürüz.. önceden,köşke gidebilirsiniz..
davut-- denerim..
irem-- bazen,denerim değil.. yaparım diyen,dostlara ihtiyaç duyarız..sıra sizde,davut bey..
davut-- peki.. geleceğiz..
irem-- teşekkür ederim..

kapatıp,kuaföre döndüm..

Hiç yorum yok: