Translate

21 Eylül 2017 Perşembe

2542.bölüm..

tuna-- ben gidip,arabanı getireyim.. turgutla..
irem--tamam,sağol.. (o gitti ) ilter bey,organizasyon senin.. git,köşkü aç.. aperatif yiyecek ve içecek hazırlayın.. katlanır sandalyeler,iki üç masa hazırla bahçeye.. giyinen,köşke gelsin.. foto aliyi çağır.. necla ablayı çağır..yardım al,düzeni sağla..  derya,giyinip gidersin sende.. hepimiz,orada buluşur.. peşpeşe gideriz.. tamam mı..
ilter-- tamam.. ahu,giyin.. kıyafetimi getirirsin.. beyler,hazırlanıp
gelirsiniz..

yakup--şimdi geliriz,canım.. hazırlığına yardım edelim de..
ilter-- peki,buyrun.. öyleyse..

yakup,yahya,rekin,said,derya kalktılar.. keriman ve dürdane teyze hazırlanmaya gittiler.. ahu da evine çıktı.. naim bey,eva otururken.. azra hanımla,arif bey geldiler.. giyinmiş onlar.. tokalaşıp.. bayramlaştık..

vildan teyze,kola ve tatlı getirmiş bana..kalkıp,aldım kolayı..

irem-- tatlı alacağım olsun,dürdane teyze..kolayı içeyim..
vildan-- bir lokma al,enerji verir..
irem-- enerjim var da,aklım karışık..dönünce yerim..
vildan-- peki..
irem-- yabancı değiliz.. sende giyin canım..
eva-- evet evet..
vildan--izninizle..

arif --(sigara verdi,hepimize aldık.. yaktı.. )neyiniz var.. yardım edeceğimiz birşey mi..
irem-- yok sağolun..

nedim-- oo,merhaba..
merhaba dedik.. tokalaştı bizimle.. giyinmiş o da..

nedim-- nasılsınız,irem hanım..
irem-- eh işte.. sizde ne var, ne yok..
nedim-- iyiyiz.. hanımlar,kuaförden çıktılar ve eve gittiler.. turgut
köşke geleceksiniz dedi.. taksiler,bir saat sonra yasemin için
gelecekler buraya..
irem-- sağol.. iyi düşünmüşsün..
nedim-- siz niye gitmediniz..

irem-- gideceğim şimdi.. tuna arabamı getiriyor..
nedim-- dışarıda sizi bekleyen birisini gördüm.. beraber gidelim isterseniz..
irem-- bırak beklesin..
nedim-- hah hah hah.. haberdarsınız yani..
irem-- evet.. naim beyler ,keriman teyzeleri otele gönderip..
araç trafiğini yönetirseniz iyi olur..  kuaförden çıkıp buraya geleceğiz.. yasemin giyinecek.. köşke gideceğiz.
sonra konuşuruz..
nedim-- tamam..

tuna-- merhaba.. irem getirdim..
irem-- (kalkıp,anahtarımı aldım ) sağol.. köşk organizasyonunu ilter beye verdim.. giyin,sende git olur mu canım..
tuna-- olur..

irem--(gülümseyerek ..diğerlerine baktım) görüşürüz..
güle güle dediler..
tunayla çıktık..

tuna-- arabanın yanında birisi var,korkma..
irem-- tamam,nedim bey söyledi..
tuna-- kıyafetini köşke mi götüreyim..
irem-- yok,evde giyinirim.. taşıma..
tuna--  dikkatli ol..
irem-- sende..

arabamın kapısını açtım.. otururken.. diğer kapı da açıldı ve ersin bey oturdu..
ersin-- merhaba..
irem-- merhaba..
tuna pencereden bakıyor bize.. çantamı açıp.. zarfı,ilaç kutusunu verdim.. bedrinin dediklerini de söyledim..

ersin-- çok iyi oldu ,bu.. sağolun.. iyi eğlenceler..
irem-- size de ... yani,kolay gelsin..
ersin--tuna-- hah hah hah..

ersin bey,kapıyı açıp indi.. yanına gelen bir arabaya binip uzaklaştı..
irem--(çalıştırdım arabayı ) öptüm seni..
tuna-- bende seni.. gül bakayım..
irem-- (gülümsedim ) by..

Hiç yorum yok: