Translate

21 Eylül 2017 Perşembe

2541.bölüm..

apartmandan içeri girdiğimizde.. bedriyle karşılaştık.. çok yakışıklı olmuş,süper giyinmiş ve yüzü gülüyor..

bedri-- hoşgeldiniz.. iyi bayramlar..
irem-- tuna-- hoşbulduk,sana da..

irem-- gelin arabasını,görmedim..
bedri-- arka tarafa park etti,said..
o notu,nalan yazmamış.. ablamlarla,bayramlaşmadan az önce döndük.. sen bana bir zarf gönderdin mi ,diye sordum.. köydeydik,hem gönderemezdim..hem niye göndereyim ki..
bir neden yok,niye sordun dedi..  kimden geldiğini anlamadığım bir zarf gelmiş de..bedriler karıştı, demek ki dedim..
ben o notu ne yapayım.. polise versem,herkes öğrenecek.. nalana
yüklenecekler.. ki,onun yazısı değil..güveniyorum ve eminim..
ama adresi yazıyor.. kim ve ne amaçla yazdı,bilmek de istiyorum..
 yırtıp,atamadım..

irem-- bana ver,dayıma ulaştırırım.. haber alırsa,öğreniriz..
bedri-- peki.. (cebinden,çıkarıp verdi.. çantama koydum.. )

turgut,tamer ve batu çıktılar keriman teyzenin evinden.. onlarda süper giyinmişler..

turgut-- elinizi öpsem yeridir,helal olsun..
irem-- sağol..iyi bayramlar..
tokalaştık.. sizede dediler..

tuna-- yaka çiçeğiniz eksik,gençler.. arabanın arkasında,kovada gül var turgut..al yeterince.. makas ve iğneyle erkeklere bir güzellik yap.. (anahtarı verdi)

turgut-- tamam..
batu--yavuz beyler,yusuf beyler,kadir,şenol beyler de geldiler.. gelin buradan çıkacaksa,haber vereceğim gelecekler..

irem-- yaseminle konuşayım da.. söylerim..

tunayla evlerine girdik.. anarın anne-babası,rekin,barbara-cafer,
naim-eva,keriman,vildan dürdane,derya.. said,yahya,yakup
ahu-ilter,yasemin -anar vardı.. yasemin hariç ,
hanımlar kuaförden gelmiş,saç makyaj tamam da.. giyinmemişler daha..

kalktılar.. tokalaştık,bayramlaştık.. hoşgeldiniz dedik.. oturdular
tuna da dahil..
irem-- makyajınız bozulmasın diye öpemedim.. hepinizin yerine
yasemini öpeceğim..

gülerlerken,yaseminle sarıldık..öptük birbirimizi.. gözleri kıpkırmızıydı..
irem-- (gülümsedim) hazır mısın,canım..
yasemin-- hımm..
irem-- gelinliği götürecekmiyiz.. buradan mı,köşkten mi çıkmak istersin..
yasemin-- burası olsun,yiyecek,içecek herşeyimiz var.. burada giyinirim.. duvak ve saç çiçeğini  alacağım sadece..
irem-- iyi al,sen.. barbaraya da,teklif edeceğim.. anarla,git.. ben,arabamı alıp beş dakikaya geleceğim.. tamam mı..
yasemin-- tamam..

o içeriden kutuyla alıp geldi..
irem-- cristina,barbara yaseminle gitmek ister misiniz..
barbara-- isterdik de,otele gidip giyineceğiz..gelenleri karşılarız diyedüşünmüştük.. maruf beyler,kevinlar,ömer bey,
azerbaycandan,anarın arkadaşları geldi..

irem-- peki,barbara.. vildan teyze kalsın..keriman,dürdane teyzeler de,gelirler..karşılarsınız..
naim-- beraber gideriz,biz.. haldun beylerle,ismail beylerde geleceklerdi karşılamak için..
irem-- sağolun,seviniriz.. anar,ailenle yasemini götür.. arabamı alıp,geleceğim..sizde giyinirsiniz..
anar-- tamam..

irem-- hadi bismillah buyrun..

onları gönderip,geldim içeri..

Hiç yorum yok: