Translate

21 Eylül 2017 Perşembe

2540.bölüm..

evimize girer girmez.. ben mutfağa ,tuna salona geçti..
bulaşıkları yıkadım çabucak.. tatlıyı,buz dolabına koydum.. kağıt havlularla ,salona sehpaları silmeye gittiğimde.. tuna  silmiş,yerleştiriyordu..
irem-- hazırım..
tuna-- tamam.. bende..

perdeleri, klimayı kapattık..
tuna-- kaç..
irem-- hah hah hah..(girdim kollarının arasına.. öpüşürken,telefon çaldı.. üçüncü çalışta,açtım ) alo..
turgut-- merhaba,irem hanım..
irem--merhaba turgut,buyur (tunanın belini bırktım hemen..
bir bardak su istedim işaretle )
turgut-- görüşemedik,vahide abla son parti hanmlarla kuaföre gitti..  ara,irem hanıma rapor ver.. yasemini odadan ancak ,o çıkarır dedi..

irem-- ne odası..(suyumu içtim..sandalyeye oturdum)
turgut-- aklınıza gelen,herkes burada..curcunayla hazırlanılıyor..
gayet neşeliydik hepimiz..anneler kuaförden geldiğinde..
yasemin,annesinin elinden tutup.. bize biraz izin verin dedi ve
odasına girdiler.. çıkaramadık.. cevap bile vermiyorlar..

irem-- ana- kız için bu durum normal.. telaşlanma canım..
turgut-- iyi de,anara.. cevap vermeyince..birde o bozuldu..
irem--anar, aradığını duymuyordur umarım..
turgut--yok,batudan arıyorum..
irem-- iyi.. yaseminin odasında telefon var sa,başka kimse açmasın da arayayım..
turgut-- tamam..var.. kapadım..
irem--kapa..
kapayıp,kalktım.. rujumu sürüp,tunanın elinden tuttum..çıktık evden..

arabadan aradım,beş kere çaldıktan sonra açıldı da ses yok..
burun çekme sesi duydum..

irem-- yasemin,ben irem..
yasemin-- buyrun,irem hanım..
irem-- geliyorum,kuaföre gittin mi..
yasemin-- yok,daha değil.. annemle,konuşuyorduk..
irem-- ne güzel,iyi yapmışsın.. ama bitirmişsinizdir umarım..
henüz senin duygusallığını,adetlerini..ana- kız yaşamanın, sizin üstünüzdeki etkilerini bilmeyenler..
niçin içeri girdiğinizi,anlamayanlar var dışarıda..
ve o geleceğin,sevdiğini kırma.. beni anladığını umuyorum..

yasemin-- anladım..bir ispiyoncu var..
irem-- hayır,seni seven ve değer verenler var.. kapıyı aç ve anarı da al içeri.. o, duygusal halinizi görsün.. ama beş dakikan var.. geldiğimde,seni üzgün görmeyeceğim..
yasemin-- tamam..

kapattım.. aynayı açıp, nemlenen gözlerimi sildikten sonra.
. bir sigara yaktım..

irem-- onu kuaföre bırakıp,eve gideriz.. kıyafetimi,arabamı  alırım.. siz düğüne gidersiniz,bende oraya gelirim..
tuna-- herkese neşeliymiş gibi davranıyorsun,bana onu bile yapmıyorsun.. aşkolsun..
irem-- sana rol yapmak ,istemiyorum..onun için,izin ver.. bir kendime geleyim..
tuna-- (elimi tuttu) peki,aşkım..

telefon çalınca..tuşa bastı..
tuna-- alo,buyrun..
aykut-- merhaba tuna bey..
tuna-- merhaba aykut bey.. buyrun..
aykut-- bekir beyin cekedinde,irem hanım dinleme cihazı bulmuş doğru mu..
tuna-- evet.. zaten biliyor olmanız lazım değil mi..
aykut-- bilmiyorduk,alakamız yok..  bekir bey,
terzisini aradığı için haberdar olduk..  eğlenceyi iptal ettik,durum farklılaştı ve ciddiyet kazandı.. biz oraya geldiğimiz saatte,sinyal almaya başlamış arkadaşlar ve frekansı bozmuşlar.. sonrada kesilmiş.. o cihazı atmadığınızı ,söyleyin lütfen..

irem-- atmadım,suyun içinde yüzüyor.. yanımda..

erol-- neden şühpelendin de,aradın.. ve nasıl bir bahane buldun..dediklerimizi söylemedin değil mi..

irem-- söylesem,terzisini aramazdı.. tesadüfen ahizeyi kaldırdığımda,kuvvetli bir sinyal sesi duyduk.. önce benim üstümde,çantamda sandım.. sonra abimlerin
güvenlikten aldıkları yedek,anahtarın  anahtarlığına baktım..
bekir beyi telefonun yanına çağırdığımda,
sağır edecek bir ses çıktı..aradım ve buldum..

ersin-- ben onu almaya geliyorum,irem hanım.. sonuca göre,
düğüne de gelebiliriz.. ifadenizi almak için..

irem--  kuaför abdullah var,bulvarda.. gelini götüreceğim..oraya gelirseniz,veririm ersin bey..
aile,komşu tedirgin oldular.. yazık diğerlerini tedirgin etmeyelim.. dokuzdan sonra, düğüne gidebileceğim.. o saate kadar sonuç alabilirseniz,bekir beyi lobiye çıkarırım.. ifade veririz..

erol-- tamam,sen onu düşünme.. çıkışta da,olabilir.. cihaza senden başka,kimse dokundu mu..
irem-- hayır.. ama cihazı bulunca,ilginiz olduğunuzu düşündük.. herkes şok oldu..
mutlaka bir nedeni vardır,gördüklerinizden kimseye bahsetmeyin demem gerekti..
özellikle yaşlılar,çok üzüldü.. hiç hayırla anmadıklarına eminim..
haberiniz olsun..

erol-- önemli değil.. bekir beye,istediğimizden de bahsetme..
irem-- tamam..görmeyeceğim zaten..

erol-- keşke kahve içseymişiz,ahın mı tuttu nedir..
irem-- tuna-- hah hah hah..

irem-- çok söylendim,kızdım,üzüldüm..beni hayattan bıktırdınız  ama can borcumdan dolayı, hiç ah etmedim..size..
tuna-- dayıı,yaseminle annesi.. duygusallıkla ağlaşıyorlarmış.. irem güya ,destek kuvvet olarak gidiyordu.. ama dağılmak üzere.. konuyu kapatalım mı..
erol-- tamamm.. hadi sana kolay gelsin.. göster hünerini.. kapadım..
***
yaseminlerin evinin önünde durdurdu arabayı.. park etmiş araba konvoyu, inanılır gibi değil..
bana dönerek..
tuna-- canıımm..
irem-- (gülümsedim) iyiyim,gel hadi..

indik arabadan..

Hiç yorum yok: