Translate

21 Eylül 2017 Perşembe

2538.bölüm..

figen ve gülderen hanımla.. masadan gelenleri ,yerine yerleştirdik..
vazoyu getirdim,cihazı ve anahtarlığı .. biraz suyuyla beraber,naylon torbaya koyup bağladım.. boş bir ilaç kutusu vardı,içine tıktım.. ağzını sıkıca kapattım..
götürüp çantama koydum..

masa katlanıp, kenara çekilmiş.. örtüsünü örtüyordu,menekşe..
vazoyu koydum üstüne..

müge-- yengee...
irem--  (eğilip,kucağıma aldım )prenses, bana yenge dediii..
müge-- (gülerek ) elini öpeceğimm..
irem-- ay ay ay,elimi öpecekmiş.. (öptüm yanaklarını )nice hayırlı
bayramlar gör,kuzum.. yüzün gülsün..
aminn dediler..

tek elimle,çantamdan mendilini verdim..
irem-- bu senin hayatım..
müge-- teşekkür ederim..(mendile baktı ,baktı) amcaa,yengeme harçlık vermedin mi..

kahkahayla güldüler..
tuna-- mendilin,içine bakarsın sonra.. belki,harçlığın saklanmıştır..
irem-- sen henüz,para kullanacak yaşta değilsin.. büyüklerine verirsin.. anlaştık mı..
müge-- anlaştık.. babaa,al..
eren-- (aldı.. teybin tuşuna basıp) hadi siz oynayın.. geldi işte,yengen..

bağa gel bostana gel çalıyor..
ben,mügeyle kucağımda oynarken..

irem-- hepiniz kalkınnn.. bugün bayramm..  tuna yasin,halamla firuze teyzeye yardım edin..

biz kaptırmış,başka hareketli türkülerle coşkuyla oynarken..

şahika--  ablaa,gülderen hanım,figenn.. iremden uzak durun sizz..
gülerlerken.. onu da çektim,aramıza..
şahika-- kahve soğuyacakk..
eren-- soğusun,bırakk..

irem-- vücutları esneklik kazanıyor,moralleri yükseliyor.. değil mi hanımlar..
gülderen--menekşe-- figen-- evettt..

nar danesi çalmaya başladı.. söylüyoruz ,oynuyoruz.. tuğba abla,gönül ve gülnaz geldiler.. onları da dahil ettik..

tuğba-- hep böyle,şen ol inşaallah..
gönül-- maaşallah yakıştırıyor da..
irem-- sağolun.. amin de,sen benim şen olduğumu mu sanıyorsun yoksa..
nedim--birde şen olsa var yaa..
çetin-- ehey eheyy..

kahkahayı anlatamam...

müge abimi istedi.. verdim.. daha rahat oynuyorum tabi.. hepsiyle,göbek attık..
zil çalınca,abim açmaya gitti..

abdullah,vehbi,mahmut bey ve güzide hanım gelmiş..

güzide--oh  maaşallah.. keyfiniz bol olsun..
aminn dedik..
irem-- soda içeceğimize,oynamayı tercih ettik.. bize katılın lütfen..
mahmut-- derhall..

halamla,firuze teyze oturdu.. onlar,karıştı aramıza.. oynuyor ve konuşuyoruz..

mahmut-- nasılsınız,ortağım..
irem-- çok şükür,sizi sormama gerek var mı..
mahmut-- yok,iyiyiz..az öncede buradaydık da,ondan sordum bende..
bekir-- oyna mahmut,oynaa..
güldüler..

güzide-- kayın biraderlerim ve arkadaşlarımızın size çok selamları vardı.
irem-- as.. (vehbi ve abdullah beyi,gözümle işaret edip..ne iş dedim
elimle.. o da gülümsedi..) abdullah bey, vehbi bey..ne iyi ettiniz de,geldiniz..
vehbi-- sağolun.. bayramlaşalım istedik..
abdullah-- (gülerek)bekleniyordunuz derseniz,mutlu olacağız..
irem-- genel olarak mutlu olabilirsiniz,özeli henüz bilmiyorum..
ilgilenemedim..

tuğba-- pess..
eren-- zavallı kardeşim..
tuna-- konu neydi,abi..

kahkahamız çınlattı evi..

Hiç yorum yok: