Translate

21 Eylül 2017 Perşembe

2537.bölüm..

nedim-- bunlar rutin artık..
çetin-- kurs alalım sizden..

irem-- konuyu kapattım..ee,anlatın bakalım.. nasılsınız..

şahika-- aman ne olsun,işte.. iş güç,temizlik.. bizdeki rutin bu..
gülnaz-- (parmağını masaya vurup,kulağını çekti ) iyi ki..

güldük.. herkes normale döndü.. konuşup yiyorlar..
tuna--(fısıltıyla) halamla,bekir ağanın tansiyonu gerçekten çıkıyor galiba..
irem-- hala,firuze teyze..
muazzez--firuze-- söyle kızım..

irem-- siz geç geldiğim, için mi.. sessizsiniz.. yoksa başka birşey mi oldu..

muazzez-- tunaa,kıza ne yaptın..
tuna-- haydaa..
firuze-- hani ayrılmıştın..

irem-- ayrıldım ... siz sıkıntı yapmayın,rica ediyorum. ben daha annemi babamı aramadan,buraya geldim.. keyifli olalım,değil mi..
bekir-- peki,olalım..
muazzez--annenler..bülentler , aradı sağolsunlar..
tuna aradı da,daha irem aramadı dedilerdi..

irem-- (tunaya bakıp) hayırlı damat..
tuna-- aramayışının nedenini bilsinler,istedim.
mustafa-- bir hayırlı damat da,burada var sağolsun..
figen-- çok şükür,yasin de öyle..
irem-- maaşallah.. maaşallah..

figenin anne babasını ,elayı sordum.. iyilermiş,selamları varmış..

bekir-- elinize sağlık,allah kabul etsin..
eren-- amin..afiyet olsun bekir ağa..
bekir-- sağol,ben ilacımı içip de geleyim.. izninizle..
sacide-- çantamda var..
bekir-- evde içeyim..
irem-- (gözlerine bakıp..kaşlarımı kaldırdım..
dudaklarımı oynatarak) arama..
bekir-- (sıkıntıyla,arkasına yaslandı ) eren şu çantayı, versene..

içti ilacını..
cebinde tükenmez kalemi olmasına rağmen..eren abinin cebindekini aldı.. peçeteye birşeyler,yazdı..ve masanın
üstünden eliyle bana itti..

"kimin için takibe takılmışız.. ben,necati,iş.. sana bir zarar mı ,verdim yoksa."

müge uykudan kalkmış.. amcaa diyerek geldi tunanın yanına..
tuna sesli sesli.. "aman mügeciğim gelmişş.. hoşgelmiş "diyerek aldı kucağına..öperken..
kalemi alıp.. "soruşturma geniş çaplı,sürüyormuş hala.. adana ayağında necati beyin ,bir tefeci çetesinin tuzağına düşürülmek isteniyor olmasından dolayı.. teknik takibe almışlar.telefonda  konuşurken,adım geçtiği ve ipten aldı dediği için..sorular sorup,iş mi yapıyorsunuz.. husumetiniz mi var dediler..

telefonda iş konuşma,konuşamıyorum bile deme.. delil bırakma,
hepimiz izleniyor ve dinleniyoruz..uyardığın/uyardığım anlaşılır ve deşifre olurlarsa,dayım dahil hepimiz yanarız..sana bilgi vermem,kesin yasaktı ..ne olur dikkat et..  asla adım geçmemeliymiş.. ve sakin ol.. gülümse..
farklı davranma.. takım elbiseni ,dikeni..getireni suçlama.. onlar çok becerikli..
bizde hile yok,onlarda  iyiliğimize uğraşıyormuş.. yeni şirkette çalışanlardan,sorgulananlar varmış.. ve burada olanları,kimseye anlatmayın.. lütfen.. "
peçeteyi iterken.. nedim bey geldi arkama..

nedim-- (elini uzatıp) pardon,şu cacığı alayım.. (yazdığımı okudu,cacığı alıp..yerine gitti.. )

******
sofrayı toplamak için kalktık.... abim,bekir ve çetin bey de okudular.. peçeteyi aldım avucuma..
mutfağa götürdüm.. eviyenin içinde yaktım ve suyu açtım..
şahikayla,gülnaz kahve yapıyorlardı.. tuğba ablayla,gönül de bulaşık yıkama hazırlığındalar..

Hiç yorum yok: