Translate

20 Eylül 2017 Çarşamba

2529.bölüm..

tuna-- tuğrulla haberleşmişler,erenler,saidler beraber çiftliğe geldiler..
tuğrul vekaletini verip ,mersine gitti..   hüseyinin,hamza kahyanın ,nedim beyin,orhan abinin,mustafa amcanın,yasinin,cemil beyin kurbanı kesilmişti..
eren, gönül ve derya vekalet verip.. diğerleriyle gittiler,evlerine..
halamlar ve benim için kesilenleri de  ayırdık..
naile söyledim,dağıttı.. deryanın kurbanının etlerini de, hazırlattım.. onu ben getirdim.. çok memnun oldu.. vekalet almak için,seni aradım açmadın..
onun için,senin kurbanın duruyor..
nasr harika iki düve göndermiş ama hüseyinden parasını almamışlar..kalsın,bizimkilerin yanına koy dedim..

kasaplar kebaplık etleri zırh çekip,doğrarken..
behzat,mehmet,davut,naim,ismail,anar,babası,faruk ,haldun ve yaşar bey.. süslü,normal..koçlar, düveler ve kasaplarla geldiler.. yaşar bey, davut beyin kayın pederiymiş.. tanıştık..
onların işleri yapılırken..  sıkma göndermiş,esma kadın..
minik kuş..çayla  ikram etti..

irem-- (gülümseyerek,yanına geldim.. fermuarımı çekmesi için) iyiler mi..

tuna-- (çekip.. beğeniyle baktı bana )iyilerdi.. fatma gittiğimde,
bayramlaşmak için geldi.. keyfi yok gibiydi..sonra da ,hiç görünmedi.. annesi,kardeşleri ilgilendiler hep..
 hüseyine kavga mı ettiniz,kıskançlık mı yapıyorsun yine..ne yaptın fatmaya dedim.. bil bakalım,ne dedi.

irem-- (zümrüt küpemi,kolyemi ve kalın bileziğimi taktım .. sonra gözlerimi açarak) nee.. hamilemiymiş.. yoksa..

tuna-- evet.. kokudan dolayı,gelememiş..hüseyin kıpkırmızı oldu,inanamazsın.. tebrik ettim,gözünüz aydın dedim..

irem-- ey kurban olduğum allahım,sen ne büyüksün.. on sekiz yıldan sonra peş peşe,iki evlat.. doyup,oynasınlar bakalım.. ama fatmaya ne zor olacak..
inşallah bu seferki hamileliği ,sorunsuz geçer..

tuna-- inşallah.. cuma günü öğrenip, sevinç hanımı aramışlar..
fatmaya yapacaklarını söyleyip,kutlamış ama hüseyine çok kızmış..
eğer fatmaya bu hamileliğinden dolayı birşey olursa..
elimden kurtulamazsın.. ben sana ,anlatmadım mı.. bu ne,düşüncesizlik diyip.. fırçalamış.. bayramdan sonra gelin,tüm tetkiklerini yapacağım.. fatma için,hayati tehlikesi varsa..gerekli görürsem.. kürtaj da,yapabilirim haberin olsun demiş.. hüseyin,çok üzgündü..

irem-- allahın izniyle,hiç birşey olmayacak görürsün.. rüyamda gördüm.. bir kızları oluyor,adını da sibel koyuyorlar..
tuna-- hayırlısı olsun.. mendiller hazır da,nereye koyacaksın.. çantana sığmaz..

irem-- kutuyla alacağım..torpidoda durur.. (parfümümü sıkıp,ayakkabımı giydim..ellerini tutup,kaldırdım koltuktan..)  bayramın,mübarek olsun.. nice bayramlarda beraber olalım..

tuna-- amin.. senin de..
(öptük birbirimizi.. sımsıkı sarılıp.. )aşkıma, bir yüzük takabilir miyim...
irem-- pekiii..

Hiç yorum yok: