Translate

20 Eylül 2017 Çarşamba

2527.bölüm..

tuna-- içki yoktu ya,havalarını bulamamışlar.. bir yere gitmek ,cazip değil.. evlerinin kirlenmesini de,göze alamadıklarından.. ya davut beylerde,ya kaanlarda içeceklermiş.. barbara,vehbi ve abdullah bey de uyarız demişler.. bizi de çağırıyorlar..

rekin-- bizi affedin.. size iyi eğlenceler..
irem-- ben de gelemem,ayakkabımı çıkardım.. (güldüler ) ve kıpırdayamıyorum ..

tuna-- evet,gençler.. bize müsade..
turgut-- bayram namazı 06:12 de.. görüşürüz..
rekin-- beni de,alsana turgut..
turgut-- tamam.. biz bedri,halil,murat,erkinle gidecektik zaten..on beş dakika önce,geliriz..

tuna-- ben başka bir camiye gideceğim.. sonrada çiftliğe,gideceğim..
şimdiden iyi bayramlar..

size de dediler.. herkes arabasına gitti..

**************
evimizde..
duş alıp,yattık..ama vücudumda ,ağrımadık yer yok..

irem-- ağrı kesici içeceğim,sana da vereyim mi..
tuna-- ver..

kalkıp,ağır ağır mutfağa gittim.. su ve ilacı getirdim.. tuna içti..

irem-- bende içip,salonda bacaklarımı yukarı kaldıracağım.. çok fenayım..
tuna-- büyük mindere yat.. tutulursun..
irem-- tamam..

düzeneği kurup, yattım.. iki saat uyumuşum..
 yağmurun sesine uyandım herhalde..
"iyi ki,akşam yağmadı" diyerek..  yatağıma gittim..tunaya sarılıp,yeniden uyumuşum..

bayram.. ruhum- aklım karışık,yorgun,uykusuz..
vildan teyze istediği için,kına yapmanın ve ilaç içmenin sonucunda.. kabus gördüm,sürekli..yağmur sesi de,etkili oldu herhalde..
bahadırımı gördüm.. yani oymuş..

çiftlikteymiş.. üç yaşlarında erkek çocuk,ağlıyor.. düşmüş..
tuna kucağına almış,susturmaya çalışıyor.. öpüyor.. dizlerini ovuyor..

"tuna--oğlum, bak annenle kızkardeşin geliyor..  ağladığını görürse,çok üzülür.. üzülmesini istemeyiz ,dimi babacığım.. hem babaannenle.. muaazzez halaya ..amcaların ve kuzenlerin gelmiş.. bugün bayram ya,sevindin mi"

bahadır--(gözünü silip.. elini açarak )  ceren mi,dilara mı ,inci mi,
büşra mı,begüm mü.. sibel mi.
tuna-- dilara ve arda nedim amcanın.. sibelle,uğur hüseyin amcanın çocukları..
  inci,ilter amcanın ..gonca,orhan amcanın.. büşra,tuğrul amcanın..
ceren,yasin amcanın.. begüm,ziya amcanın  kızları.. onlar,buradalar..
eren amcan,gönül yengen..müge ve ataberk gelmiş..

bahadır--(bana bakıp) anneeeee.. ben düşmedim,ağlamadım..üzülme tamam mı .. dedi.. "

ben hıçkıra hıçkıra ağlayarak uyandım..

tuna--(gece lambasını yakıp,sarıldı bana ) canımm.. derin nefes al,hadi.. (saçımı okşayıp.. ) anlatmak ister misin..

irem-- (başımı iki yana salladım, hafifçe..burnumu çekerek) yok..
tuna-- (gözlerimin altını sildi eliyle ) ilacın etkisiyle,kabus gördün..sarı tüylü kedileri de,görmüştün ya..
irem-- hımm.. ben bir su içeyim..

kalktım yataktan.. banyoda yüzümü yıkayıp,abdest aldım..
dolaptaki ,seccade bohçasını kolumun altına sıkıştırıp.. yatak odasına geldim.. tunanın gözleri kapalıydı.. sessizce.. çıktım..

salonda..,sabah ezanına kadar.. kitaptan yasin okudum.. duamı ettim.. namazımı kıldım..
 üstüme montumu giyip,balkona çıktım.. yağmur durmuş,mis gibi toprak.. gül kokusu geliyor..
 tan ağarırken,bakkal dükkanını açtı.. sepete para koyup,sarkıttım ve kısık sesle günaydın dedim.. istediklerimi getirdi,çekip..içeri girdim..

kahvaltıyı hazırlayınca..öpe koklaya,tunayı uyandırdım..
ama giyinirken,yatağa uzanmıştım.. anında uyumuşum..

Hiç yorum yok: