Translate

20 Eylül 2017 Çarşamba

2526.bölüm..

kahve,meyve,yaş pasta meşrubat ,çay ne ararsan var masada.. sohbet güzel..
. kınanın rengi de,çok güzel çıkmış.. gülnaz,şahika da..gençlerle
kaynaştılar konuşuyorlar.. ergün abim,bizimkiler..
orkestra üyeleriyle,vehbi beyle,çay içip pasta yiyorlar yerlerinde..

irem-- (tunaya yaklaşıp ) vehbi beylere ne vereceğiz.. ziyaya sorayım diyorum..
sonrada bayramlaşıp gidelim.. bayılacağım yorgunluktan..

tuna--(eğildi biraz) çalıştıkları yerin patronuna.. hiç bulunmayan bir ilacı yurt dışından,getirtmiş, ziya.. adam sağlığına kavuşmuş..
sen arayınca da.. babası vefat etmiş bir kızın kınası için,vehbi beyi
bir saatliğine gönderir misin, abi demiş.. o da hepsini göndermiş.. maaşları var,hiçbirşey düşünme demiş.. herşeyi siz yapmış sınız.. böyle eğlenceyi nerede bulacaklar.. damatlar versin dedi..
bende yok,biz çağırdık veririz dedim ve verdim..ziyaya..
son bir tur yapıp, gideceklermiş.. zaten on ikide bitmesi
gerekiyormuş.. ali beye ,verdin mi parasını..

irem-- verdim.. helali hoş olsun.. vildan teyzem,çok mutlu oldu..

tuna-- evet.. herkes mutlu canım.. yaşlılardan,gençlere..bekarlardan,evlilere..
halamla da,iyiydiniz.. hele firuze teyze için,yasine katılmamak mümkün değil..
vehbi bey ve abdullah bey de.. gülnaz ve şahikayla ilgililer..

irem-- ne yapayım,seviyorlar beni.. diğerleri gözümden kaçmış..
pır pır etmesi kader miydi acaba..

tuna-- kimbilir.. mr.smith ve profesörler hayal kırıklığı yaşayacaklar yine..
irem-- kısmet bu belli olmaz..
orhan-- kumrular,hiç duymuyorsunuz..

tuna-- bize mi dedin abi..
orhan-- evett.. mr.smith sesleniyor..
tuna--(ona bakarak) buyrun,mr.smith..
mr.smith-- ben, izninizi istiyorum..
hepinize mutluluk diliyorum gençler..

teşekkür ederizz dediler..
cris-- evet,benimde eve gidip.. hazırlanmak için,bir saatim var..

tuna-- peki.. teşekkür ederiz,geldiğiniz ve yanımızda olduğunuz için..
mr.smith-- sağolun.

mustafa bey,güngör-cris,mr.smith ve profesörler teşekkür ede ede
gittiler.. yolcu ettik onları.. ilter-ahu ,batu,tamer götürdü..
anneleri de bekir beyin minibüsleriyle gönderdik..
halamlar iyi geceler dedi..
herkes ellerini öptü..
menekşeye,annesine babasına ,figene,gülderen hanıma biz teşekkür edip ,gönderdik evlerine..

tunayla yasin halamları götürürken.. koşup gittim yanlarına..
irem-- hala,firuze teyze ben çok yorgunum.. öğlene doğru bayramlaşmaya gelsem ,olur mu..

muazzez-- olur olur..
firuze-- yoruldun ama çok dua aldın yavrum.. dinlen,öyle gel..
ikimizde size tatlı yaptık.. şimdi tunaya verecektik..
irem-- sağolun,zahmet etmişsiniz.. geldiğimizde alırız,şimdi dökülür falan.emeğinize yazık olur..
muazzez-- peki,çocuğum.. görüşürüz..
irem-- görüşürüz..

yerimize döndüğümde.. orkestra üyeleri estrümanlarını taşıyorlardı..
ergün abi,ziya..ali abim..ali bey de.. toplanıyorlar..

irem-- gidiyor musunuz..
vehbi-- evet,saat oniki oldu.. alacağınız olsun..
irem-- peki,çok teşekkür ediyorum..abilerim,ali bey.. hepinizin eline,ayağına sağlık..

ali-- rica ederiz..
ergün-- ne yaptık ki,bacım..

tuna ve yasin gelinceye kadar.. beklediler.. zuhal ve haleyi öptüm bende.. hep beraber onları da,yolcu ettik..
masa,sandalyeler bizlerin oturdukları hariç toplandı..

bekir-- çetin,tuğba kalın.. gitmeyin..
tuğba-- telefon bekliyorum,bekir ağa.. çağırabilirler.. buradan,gitmesi zor..

tuna-- vahide hanım,rekin.. şebnem uyumuş.. bizim evde kalın.. yakın hiç olmazsa.. cafer bey,yer var.. sizde kalın..
rekin-- evimize gidelim,sağolun tuna bey.. ilk defa bir bayram yapacağız.. yoksa kalırdık..
tuna-- haklısınız,düşünemedim..

cafer-- benim de,maruf beylerin yanına gitmem gerekiyor.. teklifiniz için sağolun.. çok harika bir geceydi herşey için,minnettarım.. hiç gitmek istemiyorum ..
vehbi ve abdullah beyin de niyetleri yok ama.. biz gitmezsek ev sahipleri de esir oluyor.. yarın bayram.. izninizi istiyorum..

hep beraber kalktık.. yasin,nedim bey,orhan abi,bekir bey-sacide ablayla..
gülnaz ve şahikayla vedalaştık.. teşekkürler edildi.. yaseminle,şule.. şebnemi uykulu uykulu getirdiler..  kollarına da girmişler..
bindik arabalara.. iyi geceler diyip ayrıldık..

önde bedri,rekin,tuğrul,yasemin,çetin,kaan,murat var.. arkalarında da biz.. bulvara döndüğümüze..
ilk araba sinyal verip,sağa yanaşınca.. hepimiz durduk tabi..


şöförler indi,ben hariç.. ayakkabılarımı çıkardım çünkü..
konuşup geldiler,yanıma.. topuzumu açıyordum..
irem-- hayırdır,ne oldu..

Hiç yorum yok: