Translate

7 Ocak 2017 Cumartesi

2517.bölüm..

irem-- cris ,sizi reddetmemiş.. yarın ispanyaya gittiğinde
ailesine bahsedeceğini.. yüzükle gidip,saygısızlık yapmak istemediğini söyledi..
şulenin anne-babasını gösterip anlatmaya çalışmış ama olmamış..
güngör beyde,ikinci gün gelse.. tanısalar,görseler birbirlerini..basit cümleler öğretsem,daha iyi olmaz mı.. baban kaç yaşında,babacığım diyebilir mi dediğim için güldük..
büyük ama bu sefer,ben tek gideyim de dedi..
tunaya siz duymayın demişti..
tuna da tebrik edince..birde ona güldük..
sizi seviyormuş,eminmiş.. gözünüz aydın,tebrik ediyorum.. güngör bey..

güngör-- (gülerek)sağol,yanlış anladığım için..affedin.. naim beyi gösterince..ona sor anladım, ne bileyim ben..

hepimiz kahkahayla güldük..
tebrik ettiler ikisini de.. güngör bey,mustafa bey,bekir bey
sarıldılar.. cris,sacide abla,ben.. gülderen hanımın yanına gittik..yatıyor diye..

gülderen-- (elini tuttu) irem,söyle.. çok sevindim ama dilimizi öğrensin..bebek büyüteceğiz,destek lazım bize..
söyledim..

cris--(gülümseyerek..eğilip,öptü gülderen hanımın yanağını ) böyle
bilinçli sevgi dolu,anne babası
olacağı için bebekler çok şanslı doğacaklar.. bana ihtiyaç duyuncaya kadar,öğrenirim dilinizi..
gülderen--(aktardım ) sağolsun..

hostesimiz kahve ve sodalarımızı getirdiğinde.. oturduk yerimize..
güngör beyle,crisin el ele oturduğunu görünce.. güldüm..

güngör-- iremm,gülme..
mustafa-- anladık sıkıntılıymışsın da.. Adanaya kadar bekleyiver,güngör..

irem-- bir dakika.. otursunlar..hiç sorun değil..
hayat geçiyor,neyi bekleyecekler.. ben el ele oturan, başkalarını hatırladığım için güldüm..
nedim-- gülderen,bizi görmüş olamaz değil mi..

kahkahamız çınlattı uçağı..

mustafa-- konuyu değiştireyim.. bekir,necatinin yalısını..
 çetin bey söylememiş... satılık da değildi.. nasıl aldı ki,ömer bey..
sende çeke hiç itiraz etmedin,bekir..

nedim-- irem hanım da bilmiyorum demişti,tuna bey mi söyledi dedik..

tuna-- nedim bey,isterdim ama yapı meselesi.. yakıştırıp,ömer beye
yalı var diyemezdim ben.. bekir bey,iremi aradı.. ne konuştuklarını bilmiyorum..
biraz sonra da,maruflar geldi..
 dürbünle karşı kıyıya bakmışlar.. havuzlu yalıyı çok beğendik..
hakan bey kimin biliyordur ,herhalde dediler.. ömer beyde,keşke
siz biliyor olsaydınız.. gelmişken,bakar alırdım. fiyata hiç itiraz etmezdim, dedi.. irem de o havuzlu yalının necati beyin yalısı olduğunu duymuştum bekir beyden..
beğendiğiniz yerin orası olduğu varsayımıyla.. fiyatına inisiyatifimle 10 milyar dolar diyorum,kabul ediyor musunuz dedi.. kabul etti.
irem de sattım,hayırlı olsun diyip..işi,bitirdi...
 beni karıştırmayın,aracı da değilim.. bakarsınız,orasıysa alırsınız..
çetin beyden duymuş gibi davranın dediği için.. öyle söylediler..
gerisini biliyorsunuz..

mustafa-- vay vay vayy..
bekir-- niye itiraz etmediğimi ,anladın mı şimdi.. irem söyleyince,çetinle şok olduk..

mustafa-- anladım.. hayırla kullansın ikisi de.. helal olsun,irem hanım..
irem-- sağolun..
güngör-- o fiyata beş yalı alınır.. necati şok olmuştur..
nedim-- demek,necati beyin yalısı da değiyor ki.. gördükten sonra,
verdi çekleri..

bekir-- evet..necati çok özenerek,ithal malzeme ve eşyalarla
donattı evini.. beş yıl önce ,yeriyle beraber 20 milyon dolara mal oldu demiştim ireme.. değerli de,bu fiyata asla satamazdı.. gece sordum,almak isteyen var gösterelim mi diye..
tabi tabi demişti..duyunca,şaka yapıyorum sandı.. nasıl teşekkür edebilirim,derdine düşünce de..
git o eski çırçır fabrikasının yerini,al dedim.. (cebinden katlanmış
 bir kağıt çıkarıp, uzattı bana ) kaporayı verip,tapunun aslını
almış.. bu da fotokopisi..bayram sonu da,işlem yapacak.. hayırlı olsun..

nedim-- hah hah hah.. helal olsun ,bekir ağa.. bu çok güzel oldu..
irem-- (kağıdı aldım da) allah razı olsun,düşünmüşsün ama hediye
 olmaz bekir ağa..necati bey, bana borçlu değil..  parasını ben vereceğim..

hem karşılık için yapmadım .. hem de orasını philip ve elizabeth
 adına.. böyle bir yer,istedikleri için alıyorum..
şahsıma para kazanıyor gibi olmaması için.. holding alacak yani..
yabancı dil eğitim,merkezi parasız..herkese açık olacak da.. anaokulu ücretli.. genişleyip,geliştirecek portföyünü ve kendisi kazanacak.. veee sürpriz olacak.. çaktırmayın sakın..

bekir-- peki,tamam da..
(boğazım ağrımış gibi,yutkunup..bir yudum su içtim )
bekir-- tamam,sormuyorum.. boğazın ağrıyacak.. dinlen biraz..

irem-- (gülümsedim) sağol.. bir saat uyuyabilseydim keşke..
güngör-- e yeri görmene gerek kalmadı madem.. evinde yat, uyu..

irem-- hem maruflar var.. hemde anarın anne-babası gelmiş.. yaseminin babası yok.. ben onu yanlız bırakıp da.. uyuyamam,güngör bey..

bekir-- yasemin baba bilip,beni çağırmıştı ya.. onları da alıp,villaya geçeriz... hep birlikte yer,içerken.. sende bir saat dinlenirsin..
irem-- sağol da,sizde yorgunsunuz.. ağırladınız zaten..

nedim-- evet,maksat bir arada olmak ..hep beraber gidelim,
villaya..bende abisi sayılırım. ..gülderen diyor ki ;hamileyim,hasta değilim.. yemek de yapmayacağım ,nedim kebap ısmarlayacak.. irem itiraz ederse.. sacide abla.. şişş desin..
sacide-- şişşş...

kahkahalarla güldük..


*******************

Hiç yorum yok: