Translate

7 Ocak 2017 Cumartesi

2516.bölüm..

tuna-- tahmin ettiğimi mi,söyledi..
irem-- hımm..
en öndeki koltuğu bize ayırmışlar..  ben kalkıp arkaya döndüm,sesimi yükselterek..

irem-- beklettiğim için,çok özür dilerim..
gülderen-- kendine ceza,bize ödül ver.. şarkı söyle..

güldüler..
irem-- tamammm.. aa,deryayla saide hoşçakal demedim.. gittiler mi..görmedim..

hafif bir fren yaptı otobüs,tuna  hemen tek koluyla belime sarıldı..
düşmeyim diye..

maruf-- limuzinde geliyorlar.. kim kimi ikna edecek,göreceğiz..
irem-- laf aramızda,derya saidi her zaman ikna eder.. bu sefer,tersi olmasını umuyorum..
liz-- patronlarının yolundan gidiyorlar desene..
barbara-- damatları korkutma, lizz..
güldük ..

irem-(hakan bey,kullanıyor otobüsü.. teybi kısık çalıyordu ..
fesubanallah başlayınca ) hakan bey,teybi biraz açar mısınız..

hakan-- tabi..

irem--  oturuyorum.. herkes yerinde,oynuyor ve söylüyor tamam mı
tamamm dediler..

şarkı söylerken.. havalanına nasıl geldiğimizi anlamadık..
alanda,hakan beye teşekkür ettik.. limuzinden eşyalarımızı alırken..

derya-- kalıyoruz.. öyle çok ısrar etti ki..
irem-- karısıyla başbaşa kalmak istemiş,sevindir garibi..
derya-- yaa,utandım zaten.. herkesin içinde söyledi..

irem--  düşünememiştir.. said içten pazarlıklı birisi değil.. hoşgör..
(çantamdan eren abimin kartvizitini verdim) abimleri ara,aylinler,çiğdemler,leyla hanımlar da gelmek isteyebilir.. uçağı gönderirim,gelirsiniz..
(yanağını okşadım) rahatla,birbirinizin kıymetini bilin.. kimse
için,kocanı feda etme.. şimdi o nasıl mutludur.. sende ol,tamam mı canım..
derya--(gülümsedi ) tamam..

irem-- vedalaşalım hadi..bizi bekliyorlar..

kadir,şenol beylerle tokalaştık.. onlar Ankaraya gidiyorlar.. tarifeli uçakla..
yavuz beyle,aylin hepimize teşekkür ettiler..
batu,tamer bizimle geliyor..
melekle candan,arabayla Ankaraya dönüyor..
ercan  bey,merve hanım  ve gelenlerin çoğu sabah döndükleri için.. yer var,uçağı bırakıyorum, sabah hep beraber gelirsiniz dedi.. maruf..

ayrılıp,uçağın yanına geldiğimizde..

rekin --hepiniz bizim uçağa buyrun.. içki servisini kaçırırsanız,üzülürsünüz..

sacide abla-bekir bey,nedim bey-gülderen hanım.. mustafa bey,
güngör bey-cris ve biz kendi uçağımıza bindik.. ve önce biz havalandık..

kemerlerimizi açtığımızda.. hostesimiz gelip..
ne içmek istersiniz dedi.. kahve soda,istedik..

irem--(ayağa kalktım,arkamızda oturuyorlardı ) gülderen hanım,ya içeride uzanın..ya da koltuğunuzu yatıralım.. yabancımız yok.. rahat edin lütfen.
gülderen-- koltuğu yatırırız,sen otur..
irem-- tamam.. nedim bey,üst tarafta yastık..örtü var..
nedim-- alırım..

cris-- tuna bey,beni duymamanızı rica etsem..
tuna--(gülerek ) peki,denerim..
irem--  (ona bakıp) ne oldu cris..

cris-- senin çılgınlığına şaşırmışken,yanımda oturan bey.. evlilik teklifinde bulundu.. şok oldum..hemen kabul etmediğim için bozuldu..
şulenin anne babasını,gösterip aileme de.. sormak-söylemek isterim demek istedim ama anlatamadım.. naim beye söyleyecekti neredeyse.. ne olur açıklar mısın..böyle sözlükle olmuyor..

irem-- sen teklifi kabul edecek misin.. onu söyle bana..
cris-- evet.. seviyorum,onu..
irem-- ailen,sen istedikten sonra.. hayır der mi..
cris-- demezler.. ama haberleri bile yok.. yarın gideceğim,ispanyaya..
yüzükle gidip,saygısızlık yapmak istemiyorum..

irem-- peki..tebrik ediyorum,mutluluk diliyorum size..
tuna-- duymadım ama bende tebrik ederim cris..
cris--irem-- hah hah hah..

cris-- çok teşekkür ediyorum..
irem-- güngör beyi.. görseler,tanısalar daha iyi olmaz mı.. mesela ikinci gün de,o gelse.. nasıl olur.. "iyi geceler,günaydın,elinize sağlık..  "gibi basit cümlelere çalıştırırım..
baban kaç yaşında,babacığım diyebilir mi ..öğreneyim de..
cris-- hah hah hah.. çok büyük de..bu sefer böyle olsun,risk almayalım..
irem-- iyi söylüyorum,eminsin değil mi..

cris-- evet..
tuna-- bunu duydumm..
irem--cris--hah hah hah..

bekir-- neler oluyor,bize de söyleyin..
irem-- efendim,dil bilmemek zor iş.. vücut diliyle evlilik teklif edilebiliyor da..
kabul edilmemesinin nedenini anlayamayınca..insan bozuluyor doğal olarak..

güngör-- sana onu mu söyledi.. birde güldünüz,çok mu komik di..
tuna-- yanlış anladınız,güngör bey...
irem-- damatlar gergin oluyor,nedense..
güngör-- damat ?nasıl yani..

Hiç yorum yok: