Translate

7 Ocak 2017 Cumartesi

2515.bölüm..

yanımıza geldiler..
tuna-- otobüs geldi.. hadi buyrun..
yürüyoruz,diğerlerinin yanına..

nedim-- niye amacınızı söylemediniz,bana..
irem--  elizabethle,philip karşımdayken.. söyleyemezdim.sürpriz olmazdı. vakıf pek uygun değil gibi.. benim almam lazım.. çünkü
anaokulu taşıyınca,yarı ticari olacak.. ve philiple elizabetin adını koymayı düşünüyorum..

nedim-- tamam da,siz değil holding alsın..
irem-- vahide hanımdan,bayramdan sonra gelmesini isteyemem.. çok ayıp olur..balayı yapamadılar zaten..

nedim-- üç gün daha, mecburi buradalar..buluruz bir yolunu.. candanın söylediği kız için.. devreye girmeniz,erol beyi sıkıntıya sokardı.. iyi ki,bekir beyi dinlediniz..

irem-- belki bundan,belki başka bir nedeni vardı bilmiyorum.. dayım öğlen aradı beni.. güya sesimi duymak istemiş.. bayram için,Adanadaymış. görüşürüz dedi..

nedim-- kesin budur,kendini hatırlatmış..

eren-- müsade eder misin,komşum..
nedim-- tabi ki.. görüşürüz,komşum..
eren-- görüşürüz..

gönülle öpüştük,sarıldık..  tuna hoşçakal derken.. abim elimden tutup ,biraz ileriye götürdü.. diğerleri otobüslere binmiş..

eren-- (kısık sesle )dün tuğrul arayıp anlattı,olanları..
bende ağzıma geleni saydım..
ela çok kırgın gitmiş,tuğrul kendisine de..  bilet aldığı halde.. gelme,hatta bayrama da gelme demiş.. ağlıyordu,gerizekalı..
sonra gönül ,senin dediklerini.. söyledi..
haklısın,bana ne de diyebilirsin.. ama ne olur ,tuna duymasın.. rica ediyorum senden.. belli etme.. tamamen koparız..
elaya da,bebeğe de.. yazık olur.. hele ufuk dağılır..
eşeklik ettim, affet diye yalvar dedim.. bu söz meselesi,
vesile olur.. inşallah..

irem-- inşallah.. yeter ki karısıyla,çocuklarıyla iyi olsun..
onları düşündüğüm için söyleyemedim..zaten.. ela da,bende çok
haklıyız.. tabi elaya böyle demedim de..
abim ,hak edene değer vermeyi bilmiyor.. çokk üzdü,sinirlendirdi beni..ama çaresizim.. elimden geldiğince, belli etmem abi..merak etme sen..
eren-- sağol.. (sarılıp,öptü beni..) yolunuz açık olsun..
irem-- (gülümsedim) sağol.. yarın gelin ha.. ara,uçağı dönderirim..hemen..
eren-- bakarız..

döndük yanlarına..
eren-- hadi gidin..
tuna-- sizde gelin..
gönül-- inşallah.. görüşme iyi geçerse..
irem-- geçer,merak etme sen..

otobüse bindik.. el sallarken.. hareket etti otobüs..

Hiç yorum yok: