Translate

7 Ocak 2017 Cumartesi

2514.bölüm..

candan-- ilgilendiğin için,sağol irem..  bekir ağa daha faydalı olur,bence de..
zaten,sen ne yapabilecektin ki.. kız Ankarada okuyor,yurt Adana da.. gelemezdi..

gülümsedim sadece..


çiğdem-- candann,bilmediğin çok şey var..
eren--  benimde bilmediğim , vardır da.. kız yurda gelemiyorsa,
yurt ona gidiyor..anlatabildim mi..

çetin-- hemde gizli.. kitabına uydurularak.. incitmeden.. muhatabı
baskı altına almadan.. her ihtiyacını düşünerek..
mehmet-- düzeneği kurup,çekliyor ama uzaktan izlemeye devam ediyor.
anar-- bil bakalım,kim..

said-- deryaa..

güldük hepimiz..
derya--  dalgınsın,ne oldu said..
 maruf-- yusuf beylerin düğününü, hatırladı herhalde..

said-- evet.. öncesinii,sonrasınıı herşeyiyle unutulmaz bir geceydi..
irem hanım,biz yarın gelsek olur mu..
derya-- saiddd.. yarın bayram,büyüklerimizi ziyaret edeceğiz.. düğün var.. tatlı yapacağım daha.. misafirlerimizi,unuttun mu..

irem-- benden izin istemene gerek yok,said..
derya marufları diyorsun ama onlar ev sahibi..kimse misafir değil,ki..
 sizin ağzınız tatlı olsun.. kocan birşey istemiş,kırmaya değer mi..
sabah gelirsiniz ne var.. uçak mı yok..

derya-- biliyorum da,ayıp olmaz mı..
yasemin-- bize olmaz ..
zübeyde-- bizim içinde,sorun değil..
said-- yasemin,anar.. bizim gelmemiz de,artık sorun olacağı için istedim.. kusura bakmayın tamam mı..

anar-- tamam,dert etme..  sen mi büyüksün,ben mi..
said-- ben..
anar-- erken gel,öyleyse.. bayram harçlığı alacağım senden..
irem-- damat,gözü açık çıktı..
güldüler..

irem--  saat beş oldu.. gidelim diyorum,ne dersiniz..
yavuz-- sizde mi ,tatlı yapacaksınız..
irem-- (güldüm) yok.. daha hayırlı bir işe.. vesile olacağım,inşaallah..

sacide abla eve davet etti hepimizi.. lavoboya gidildi,kendisi hazırlanırken.. bahçede gruplar halinde,konuşuluyordu çıktığımda..

mr.ronald ve profesörler yanıma geldiler..

mr.edward-- almanca konuşabilir miyiz....
irem--(almanca konuşmaya başladık) peki,buyrun..
mr.ronald-- özür diliyoruz.. konuyu açmanıza sebep olduk.. ama bilmiyorduk..anlamadığını sanmıştık..

irem-- önemli değil.. tercih etmezdik ama herkesin aynı anda duyması,iyi oldu..
mr.hector-- ben neden oldum,kusura bakma.. bir önerimiz var,önce
sana soralım dedik..
irem-- buyrun..

mr.hector-- senin sınıf atlamana benzeyen,bir uygulama da.. harwardın,doktora programında var.. ama yönetim çok tercih etmediğinden,bilgi verilmiyor.. ve gerçekten zorlayıcı,olduğunu biliyoruz.. mr.ronald tuna bey başarır,dedi.. dört yılı,üç yıla indirebiliriz.. ne dersin..

irem-- tunanın bir yıl önce gelmesine tabi ki,memnun olurum..
o da başarır,eminim..ama sizin ,özel olarak yapacağınız bir iyiliği,tuna asla kabul etmez..  genel olmalı ve yönetim tarafından
sunulmalı.. mr.hector..

mr.edward-- peki,konuyu kapatalım.. tuna beyle,nedim bey geliyor..

Hiç yorum yok: