Translate

7 Ocak 2017 Cumartesi

2513.bölüm..

ömer-- faruk bey,sizde çiftçiymişsiniz.. ne ekiyor sunuz..
faruk-- buğday,şeker pancarı,patates ekiliyor ömer bey..
 armut ve elma üretimimiz de var..

ömer-- ne güzel.. bırakıp da.. Adanaya nasıl geldiniz,öyleyse..
faruk-- melis kabul edince..hiç umurumda,olmadı ömer bey..

güldük..

maruf-- elma,armut ve patates ihracata uygunsa, nasr ı göndereyim ..
faruk-- iyi olurdu ama hepsiyle ilgilenilmesi lazım..işin başında olmayınca,kaliteli ürün alınmaz.. o nedenle tarlaları,bahçeleri kiraladım..

candan-- sezai,recai,necati,ali nin ürettiği yok mu.. onların malının satılmasına aracı olsanıza, faruk bey..
irem-- onlar cezalı.. kazana düştüler..

bilenler güldü..

faruk-- onların arazisinde, sulu tarım yapılıyor.. yağ fabrikasına satış garantili..ayçiçeği ve turşu üreticisinin istediği her çeşit sebzeyi ekiyorlar,candan hanım..hiç sıkıntıları yok,o konuda..

melek--   niye cezalılar..
faruk-- irem hanımla, tuna beyin yanında..
 parmağımda yüzüğü görünce,zamansız konuştular..

mehmet-- tabi,söyleyemediği daha ince detaylar da var..
said-- melisin yanında,niye söylüyor sunuz..mehmet bey.. kavga çıkaracaksınız..
mehmet-- biliyor ve masum diye söyledim,said..
candan--  yani uyarmanız gerekecek bir durum olsa.. herhangi birimiz için.. bayana duyurmaz mısınız..

mehmet-- duyurmam,önce ben canına okurum..
candan-- pekii.. canına okumanız,kişiyi aklar mı.. evlilik birliği
 temelinden sarsıldıysa.. boşansalar daha iyi değil mi..

şule-- aklamaz tabi.. hiç birimiz için,geçerli olmayacağı varsayımıyla.. tatsız konuyu bırakalım mı ,candan..

candan-- bırakalım,bırakalım da.. bizim dışımızda ki dünya da.. bu tarz basit olayların.. masumların, cinayet sebebi olması çok acı.. bir davaya müdahil olduk da,hala kendime gelemedim..  tanıdık savcı,beş kez ..idam talep etti..

nedim-- kabul edilmiştir,kesin..
candan-- evet ,müebbete çevrildi de..katil de,kurbandı bir yerde.. suçsuz yere ölenlerin yakınları,içimizi dağladı.. kadın cinnet geçirip, katliam yapmış .. ama arkasında bıraktığı üniversitede
okuyan ,kızıyla bakışması.. savcı da dahil, hepimizi mahvetti..

irem-- candan ,devam etme.. nedim beye anlat,kız için ne gerekiyorsa yapalım..

bekir-- irem,dur.. tanıdık savcı ,işini yapıp.. annesine idam istemiş ,
ama sen,kızını kollamayı düşünüyorsun.. bence ,münasip değil ..
aklıma yatmadı..bana bırak.. olur mu..

irem-- (dayım,bunun için mi aradı acaba diye düşünerek,başımı salladım) peki..
nedim-- çok yerinde,bir karardı.. irem hanım..
şenol-- savcı kimin tanıdığı..
irem-- (elimi kaldırıp) benim..

vehbi-- nereden tanıyor sunuz..
irem-- ezelden,dayım olur kendisi..

Hiç yorum yok: