Translate

7 Ocak 2017 Cumartesi

2512.bölüm..

birkaç şarkı da gülşen söyledi.. oynadık ,coşkuyla.. müge amcasıyla
oynamaktan çok mutluydu..
yorgunlukla yerimize dönerken.. alkışladık..sacide ablayı..ve onu..

**********

servisler değişiyor devamlı.. yemekler harika.. sohbet güzel..
mügem yattı,kendi kendine şarkı söylüyor.. ama gözü de tuna da..

tuna--  mügee,geleyim mi..
müge--(oturdu hemen) gell..

tuna--(kalkıp) izninizle.. güzel bir bayan,beni bekliyor..
müge-- kih kih kih..
hepimiz güldük..

tunayla lego yaptılar.. bebeklerini konuşturdular..
yuvarlandılar,koştular çığlık çığlığa..
battaniyenin üstüne oturup.. tuna ona,o tunaya masal anlattı..

biz sohbet ederken.. kahve ikramı yapıldı.. tunanın meyvesi,
tatlısı duruyor daha..

tuna-- gönül,uyudu..
sacide-- içeri yatıralım tuna..
gönül-- yok sacide hanım.. gideceğiz.. eren arabasını getiriyor..
eren-- getirdim..

 tunaya elini uzatıp,kaldırdı ..mügeyi kucaklayıp arabasına yatırdı..
tuna da battaniyeyi katlayı,oyuncaklarını arabasının alt kısmına
yerleştirdi.. gönülün yanına getirdi,arabayı da.. oturdular yerlerine..

nedim-- eren bey.. kurs alalım sizden..
çetin-- çok beceriklisiniz doğrusu..
tuğba-- şanslısınız,gönül hanım..

gönül-- evet.. hafta içi çok göremediğinden,cumartesi- pazar..
eren ilgilenmek istiyor..
eren-- elim yatkındır da.. bu bambaşka birşeymiş..
mecburi öğreniyorsunuz.. ilk yıl,hiç bitmeyecek gibi gelmişti.. ikimizi de,mahvetti.. şimdi de,çok çabuk büyüyor.. yetişemiyoruz..

çok tatlı,maaşallah..  dediler..
çaylar ve yaş pastalar ikram edilince..

mr.smith-- irem hanımm,siz mi yaptınız..
irem-- ortak yapım,mr.smith.. marufun da eli değdi..
 ömer bey,kevin,cafer bey.. zübeyde,liz,barbara ve tuna da süslediler..

elinize sağlık dediler..
nedim-- ama yapmayın böyle.. çırağınız bendim, hani..
maruf-- beraber,çalışalım nedim bey.. usta aferin der,belki..
şenol-- meyve sularınızı da ben sıkarım.. portakalı hala unutamıyorum..
vehbi-- bende yumurtaları..
abdullah-- biz alıştık artık..

güldük..

pastalar nefis olmuş,sahiden.. yerken..

maruf-- nasr ,ağırlamanızdan çok memnun kalmış..
bilmiyor muşum gibi,bana anlata anlata bitiremedi..
tuna-- sağolsun da,ben ilgilenemedim.. hazırlığı irem yaptı..

maruf-- onun için,çok etkilenmiş zaten.. portakallar anında satılmış.. gelecek yıl için,yine talipmiş.. babanın da,bahçesi olduğunu duymuş.. satılık mı, diye sormamı istedi..

tuna-- bizim bahçenin mahsülü için..gelecek yıla talip olabilir de.. para mevzusuna bizi karıştırma.. yeri belli,nedim beyle halledersiniz.. ama ahmet abi,sat demediği için.. karışamıyorum..
belki sözü vardır,maruf..
maruf-- tamam..

kevin-- zeytin ve zeytinyağı istiyoruz bizde..
tuna--    hüseyin beyden ,almıyor musunuz..
kevin-- alacağız da,sizden de alalım istemiştim..
tuna-- o satılık değil,kevin.. olan ancak bize yetiyor..

cafer-- yanlış hatırlamıyorsam,ürünü ton bazında söylemişiniz..
siz bu kadar çok yağ mı, tüketiyorsunuz.. iki kişisiniz de..

irem-- (güldüm ) biz derken.. çevremizden bahsediyordu,cafer bey.. evet tonlarca ,zeytin toplanıp.. salamura yapılıyor ve yağ elde ediliyor.. ama satmıyor,dağıtıyoruz..  çiftlikte,yurtlarda,köşkte,hepimizin evinde de kullanılıyor..

cafer-- anladımm.. e alacağımız birisini söyleyin,öyleyse..

mahmut-- ne kadar,lazım.. sizin kullanmanız içinse,ben gönderirim..
mustafa-- ticaretini bizde yapmıyoruz,siz istiyorsanız bende gönderebilirim..

cafer-- çok teşekkür ederim.. az miktardan bahsetmiyorum..bize,üniversiteye,hastaneye alacaktım..
geçen yıl,kevindan almıştım da.. bu yıl,çok siparişi varmış..

tuna-- öyle söylesenize..  bin litre zeytinyağı,gönderirim cafer bey..
mahmut-- ben de,o civarda gönderirim ama hediye..
mustafa-- bir o kadar da,ben gönderirsem.. bu yılın yağını düşünmemiş,olursunuz cafer bey..

cafer-- çok sağolun,mahçup ediyorsunuz beni.. ücretini ödemek isterim..
mustafa-- okul hastane dediğiniz için,gönderiyoruz cafer bey..
bir katkımız olsun..ücretle işimiz yok..

davut-- (kartvizitinin arkasına birşeyler yazıp..kevina uzattı ) fazladan aldığınız siparişi, bu arkadaştan temin edebilirsiniz.. hüseyin beyden de,almaya devam edin ama..

kevin-- tabi tabi.. üretici mi bu kişi.. yeri nerede..
davut-- evet,aydında.. otellerimde,onun ürünlerini kullanırım yıllardır.. ihracatta yapıyor.. ama miktar fazla madem.. önceden arayın..
kevin-- çok teşekkür ediyorum,davut bey.. ararım..
davut-- rica ederim..

Hiç yorum yok: