Translate

7 Ocak 2017 Cumartesi

2511.bölüm..

tuna-- hadi onları anladım da,derya..gülderen ve vahide hanım..siz niye hayır dediniz..

derya-- kirpiği düşen,en genç ve en güzel anneanne olacak ya.. ahu adına da,dedim..
gülderen-- arabayla anneyi götürüp de,evet demesini sağlamışken.. ikizlere büyütmeme de yardım edecek ..

vahide-- bende hepimiz ve annesi adına dedim..
turgutla ,bedriye de yazık olur.. henüz içinize sindiremediğiniz belli..ayrılmak,zor ama kalıcı değil, kötülükle de gitmiyorsunuz ..
unvanı alıp,geldiğinizde ki ..hayali de biliyorum..

 irem hanım idealinize kavuşmanızı istiyor ve destekliyorsa..
bitirmeniz için gerekli motivasyonu sağlar..
ve siz dahil,hepimiz biliyoruz .. ne kadar özlerse,özlesin..
 asla gel diyip,bırakmanıza neden olmaz..o burada okuyup,
çalışırken,huzursuz etmemek için ..sizinde ona destek olacağınıza
eminim..
(gülümseyerek ) döndüğünüzde biraz daha kalabalık olarak,
karşılayacağız sizi.. ve çocuklarımıza örnek olacaksınız..

tuna-- herkes hatip,maaşallah.. teşekkür ederim.. kalabalığa katkı
sizdense ,tebrik edelim..
irem-- vahide hanımm ?
vahide-- (gülümseyerek) evet,bizden.. bebeğimiz olacak..
irem-- ay çok sevindimm.. tebrik ediyorum sizi..

herkes kalktı.. önce ben,sarılıp,öptüm ..rekinle de tokalaştım..
 sonra sarılanlar,tokalaşanlar.. vahide hanımın etrafını sardılar..
rekini sıkıştırıyordu,maruflar da..

nedim--(yanımıza gelip..kısık sesle ) zamanlama,konu değiştirme
 mükemmeldi.. çocuk doğmadan,duyduğumuz iyi oldu..ama takla atılması gerekirdi bence..

irem-- tuna-- hah hah hah..

müge pantolonumu çekiştirince,eğildim ..
irem-- söyle,prensesim..
müge-- (gülerek) şarkı söylesene yine..
irem-- pekii.. (kucağıma alıp,öptüm mis kokulumu.. )
tuna,şu battaniyeyi kenara çeksene..

tuna-- tamam..
nedim beyle,çektiler..
irem-- sevgili misafirler.. aldığımız ,verdiğimiz haberler hep yüzümüzü güldürsün inşallah..
vahide hanım , rekin ve sizleri bir coşturayım istiyorum.. buyrun lütfen..prensesim,şarkı dinleyecekmiş..

geçtiler çim alana..
irem-- (derya ve gülderen hanım oturuyor..) sacide abla,bekir ağaya bir baksan.. kalbi var adamın..
sacide-- geliyor,bak..

bekir bey,ince bir dosyayla geldi yanımıza..
mustafa-- nerede kaldın,bekir..
güngör-- merak ettik..

bekir--(gülerek)  kusura bakmayın.. necatiyi ,zor buldum..
 tapunun fotokopisi,elime ancak geldi.. buyrun,ömer bey..

çetin bey çevirirken..
ömer-- (aldı) bekir bey,ne gerek vardı.. zahmet etmişsiniz..
bekir-- ne zahmeti.. ee,niye ayaktasınız..

irem-- kutlama yapıyoruz.. vahide hanımla,rekinin bebekleri olacakmış..
samimiyetle ,tebrik etti ikisini de..
sacide-- darbukam geliyor,başla sen..
irem-- tamamm..

ben  birkaç hareketli şarkı söyledim,sacide abla çaldı.. kurtlarını döktü diğerleri de.. müge de,benim yanımda oynadı..

tuna gelip, mügeyi kucağına aldı.. elimi de tutup..
tuna-- gel..
irem-- (kalktım da..omuzumu kaldırırken.. kısık sesle ) beni de,kucağına all..
tuna--(kolunu omuzuma atıp,çekti kendisine.. ) gitmem bak..
irem-- hah hah hah..

Hiç yorum yok: