Translate

4 Eylül 2016 Pazar

2506.bölüm..

gönül-- bizde çok istiyoruz tuna.. bu akşam,çizim teslim edeceğim..
müşteri beğenirse,yarın geliriz.. sorun çıkarsa,buradayız maalesef..
irem senin siparişin de ,hazır.. getirdim.. unutturma da vereyim..

güngör-- ne çabuk,sipariş verdin de.. gönül hanım çizdi..
mehmet-- bende şaşırdım..
irem-- yok yok.. bu başka,bir proje.. önceden söylemiştim.. ve çok daha sonra, hayata geçecek kısmetse.. sağol gönül..
gönül-- rica ederim.. çorbada tuzumuz bulunsun..

eren-- yeni olan,hangi proje gelin..
irem-- daha düşünce aşamasında abi.. gelince,konuşuruz..

aylin-- mehmet bey,düğünün nerede olacağına karar verdiniz mi..
mehmet-- evet aylin hanım.. Adanada olacak..
irem-- mehmet bey,planınızı değiştirmeyin.. ben gecikmeli de olsa,gelirim..
mehmet-- biliyoruz ama yarın yasemin hanımla,anarın düğünü var.. ertesi gün ,bizim..gel-git hiç kolay değil..
faruk-- bizde Adanada yapıyoruz..

rekin-- iyi düşünmüşsünüz de.. yer bulabilecek misiniz.. zaman kalmadı..
irem-- madem benim için,kalıyorlar.. yer sorun değil.. köşkte yaparız,rekin..
faruk-- çok sağolun.. ama sadun ve ziya bey salonları buldular..
kadir bey,yavuz bey sizleri de bekliyoruz..

kadir-- çok isterim,faruk bey..
yavuz-- geleceğiz inşallah..

bir görevli telsiz telefonu getirdi ..
sacide-- kim arıyor..
-- ahu hanım,irem hanımı arıyor efendim..
irem-- hayırdır,inşallah...
yasemin-- ben annemi aradım,oradan duymuştur..
şule-- tereyağ istiyorum ,der mi ki..

gülerek,aldım telefonu..

irem-- ahuu,buyur canım..
ahu-- ahular karıştı herhalde,ben elanın kardeşi ahu..
irem-- evet,aynen öyle oldu.. sen nereden,öğrendin burada olduğumu..
ahu-- tuğrul abiyle konuştuk da.. o ,eren abiden duymuş.. sorgu bittiyse,bir müjde verecektim..

irem-- ver güzelim,bekliyorum..
ahu-- bu gece,vahit bey ile sözleniyoruz.. hepinizi  beklediğimizi
söylemek için aradım..

vahit beyin sesini duydum.. "ahuu,bey dedin yine "dedi..
ahu da.. suss,irem için dedim diyince..

irem-- ay ahuu,bu nasıl güzel bir haber böyle.. gözünüz aydın..
tebrik ediyorum sizi.. annene,babana elaya,ercana ,laleye.
.çok selam söyle.. kutluyorum onları da..
gelemesek de,kalbimiz sizinle emin ol..

ahu-- teşekkür ediyorum.. söylerim de,hepimiz çok şaşkınız.. senin köşkte,kesin birşey var..
irem-- hah hah hah.. ben varım ya,ahucuğum.. kadere ,kısmete inanmak lazım.. hepinizi öpüyor ve mutluluk diliyorum..
ahu-- sağol,bizimkilerde seni öpüyorlar.. vahit de çok selam söylüyor..
irem-- as.. kalabalığız,herkesin selamı var.. tebrik ediyorlar..hoşçakal..
ahu-- teşekkür ediyorum.. görüşürüz..

kapattım..

irem-- elanın kardeşi ahu ile vahit bey bu gece sözleniyorlarmış.. hepimizi davet etti.. ailece şaşkınlarmış,sizin köşkte kesin birşey var dedi..
eren-- elaya sürpriz mi oldu,bekleniyor muydu..
irem-- yok canım,daha birkaç günlük mevzu.. bir kere gördüler, birbirlerini.. ela ,bayram için gidecekti zaten.. vahit bey geleceğini
,tanışmak istediğini haber verince.. iki gün önce gitti.. söz,hepimize sürpriz oldu..
eren-- hıı..

hepsi şaşırdı.. bak sen şu işe, diyorlar..
tuna-- tuğrulu mu çağırmış..
irem-- herhalde.. tuğrul abiden duydum orada olduğunuzu dedi..
tuna-- bilmediğimiz ne eren..

eren-- elanın seyahat yasağı varmış,tuğrul söyledi..onun için bekleniyor muydu dedim..

irem-- uçakla gitmesi riskliymiş,abi..onun için,otobüsle gitti..hamile bir kadının,İzmire tek başına yolculuğu zor..
ufukla daha da,zor  olacağından..davut bey den ,rica ettim..karşılayanlarla elayı..ufuğu minibüsle evlerine götürdü.. sağolsun..
abimin haberi olmadığından,endişelenmiş olabilir..

eren-- evet,öyleymiş.. sağolun davut bey.. tuğrul da teşekkür ediyordu..
davut-- rica ederim,sözünü etmeye değmez..eren bey..

çiğdem-- az önce ,ben varım dedin ya..çok doğru söyledin..
sana kim gelirse,şansı açılıyor..

sacide-- yani marifet köşkte değil.. bizde ,hiç böyle şeyler olmadı..
maaşallah kısmetlisin ve herkese de dağıtıyorsun..
nedim-- çok haklısınız..
rekin-- evet,katılıyorum..
behzat-- bende bende..

mr.smith-- ben bir daha geleyim ,bari..
mr.ronald-- toplanıp gideriz,canım..
kadir-- tamam,gidelim.
kahkahamız bahçeyi çınlattı..

Hiç yorum yok: