Translate

4 Eylül 2016 Pazar

2507.bölüm..

maruf ömer,kevin,cafer..barbara,liz,zübeyde ve çetin bey geldiler o sırada..
tokalaşırken.. özür dileriz,beklettik.. dediler..

ömer-- kusuruma bakmayın da.. harika bir yer aldım.. yaptırana,
söyleyene..sebep olanlara.. çok teşekkür ediyorum..
 artık bir eviniz daha var.. ne zaman isterseniz,buyrun..

hepimiz,kutladık..
çeki yazmış,yaprakları bekir beye verdi..

bekir-- hayrını görün,ömer bey.. komşu olmaktan,mutluyuz..
tapuyu almadan,parayı vermenize gerek yoktu..
ömer-- ne olur,ne olmaz.. ben vereyim de..
bekir-- peki,çetin sende dursun..
çetin-- hayır hayır..  hamiline,riskli.. siz kaldırın..
bekir-- öyleyse,siz masaya buyrun.. ben birazdan gelirim..

hep birlikte masaya yürürken.. tuna indirdi mügeyi..
bücür, tunaya şirinlik yapmak için etrafımızda koşuyor.. çim ama taş olan yerlerde var.. düşmesin diye..

irem-- müge sen nasıl oynamıştın,göstersene..
durdu ve sağa sola sallanmaya başladı.. saçlarını da savuruyor..

bizde gülerek bakıyoruz ..
gönül-- irem ,nasıl şarkı söyledi sana..
bağlama çalar gibi elini sallıyor ve yüzünü buruşturup.. aaaa diyince ,güldük..

kadir-- çocuktan al haberi.. telli bir müzik aleti ,çalıyorsunuz,anlaşılan
irem-- eh işte..
merve-- harika bağlama çalıyor..
güzide-- evet.. hepimiz şahitiz..
eva-- çok da güzel söylüyor..
irem-- sağolun,efendim..

eren-- müge,gel  oyuncaklarını alalım arabadan..
müge-- amcaa,oynayalım mı..
tuna-- ama yemek yiyeceğiz, mügeciğim.. oynayamayız..

başını eğdi,yüzü asıldı.. gitti babasının yanına..
irem-- (fısıltıyla ) tunaa.. ne yapıyorsun.. yüzünü güldür çabuk..

gönül-- zamansız isteklere taviz vermiyoruz.. tuna oyun mu oynasın şimdi..
irem-- hayır.. yemekten sonra desin.. oyuncağını beraber alalım desin.. açıklasın ,anlamayacak bir çocuk değil ki.. tuna da,bana bunu söyletecek ,birisi değil ama nasıl oldu bilmiyorum..

tuna-- (gülerek) hep senin suçun..
irem-- hah hah hah.. şüphesiz..

tuna--(koşarak ) mügee..
liz-- tunayı rakibene gönderdin,iremm..
irem-- ona gidebilir..

gülerek oturuldu sandalyelere.. 

Hiç yorum yok: