Translate

4 Eylül 2016 Pazar

2505.bölüm..

çetin beyle beraber,limuzinle gittiler.. bizde dördümüz,diğerlerinin yanlarına yürüyoruz..

sacide--müşteri bulursan, aynı fiyata burasını da satabilirsin,irem..
hiççç sorun değil.. çekinme tamam mı..

irem--bekir--tuna-- hah hah hah..

irem-- burası,ablamın evi.. allah,ağız tadıyla oturmak nasip etsin.. daimi dursun.. mecburi sattırmasın.. torunlarınızla,keyfini sürün inşallah..
sacide--bekir--tuna-- amin..

********
yanlarına geldiğimizde..tokalaşıp, oturduk.. hepsi spor giyinmiş..
yüzler gülüyor..

irem-- nasılsınız,ey ahali..
iyiii dediler..
irem-- daha iyi olun inşallah.. rahat mıydınız,ev sahipleriniz.. iyi geceler,öpücüğü verdi mi..

evettt dediler,gülerek..

mr.ronald-- bizi kimse öpmedi..
yusuf-- ev sahibi,prosedürünü bilmiyorduk,mr.ronald.. bir daha ki
sefere..demetle öperiz..
kahkahayla güldük..

mehmet-- hakan araba gönderecekti,gelmedi mi irem hanım..
tuna-- iremin haberi yok.. geldi,geri gönderdim..mehmet bey.. teşekkür ederiz.. niyetim taksiyle gelmekti de..maruflar bizdeydi,siz gidin diyemedim..
kadir-- tüm ortadoğuyu temsil edenler,nereye gittiler..

bekir-- gece ömer bey,manzarayı çok beğenip .. satılık ev varsa talibim demiş..
çetin de,kardeşim necatinin evini söylemiş.. ona bakmaya gittiler,kadir bey..

gönül-eren-müge,güzide-mahmut,gülderen- nedim
beyler gelince..

kalkıp,karşıladık onları da.. tokalaşılırken..

bekir-- eren,mügeyi bırak.. korkulacak bir yer yok,dolaşsın çocuk..
eren-- onun adresi belli bekir ağa..amcama gideceğim diye,yapmadığı kalmadı..
gönül-- kusura bakma tuna,mecbur olduk..
tuna-- ne kusuru gönül.. gel mügeciğim..

atladı kucağına resmen..diğerlerine merhaba derlerken..
tuna iremi de, öp dedi.. lütfen öptü cadı.. nihayet oturulduğunda..

gülderen-- irem,gönül hanımda aynı senin gibi misafir ağırlıyor..
güzide-- evet,maaşallah samimiyet süperdi..
irem-- gönül çok becerikli ve hamarattır.. ben çırağı olurum ancak..
gönül-- (gülerek) estafurullah.. sen bambaşkasın,hayatım..

içeceklerimiz ,ikram edildi.. herkes yemek için,marufları bekleriz dediler..

anar-- rapunzel saçı varmıydı,nedim bey..
nedim-- yoktu..
eren-- iremm,tuna tırmanarak mı çıkıyor eve..
irem-- (güldüm ) evett.. bülent ağaca çıkmamızı yasakladı..
 bizde böyle çözüm bulduk abi.. balkon da,tehlikeli biliyorsun..

hepimiz güldük..

tuna--  gönüll,mügenin yanında konuşamıyorum.. ama erene de,diyeceklerim var.. geliyor musunuz..
eren-- bana sorsana.. diyeceğin varsa,almanca konuş..
tuna-- evin hakimi burada.. ve diyeceklerimi,sadece sen duysan iyi olur..
eren-- hayırdır..
tuna-- hayır canım..

Hiç yorum yok: