Translate

27 Mayıs 2016 Cuma

2495.bölüm..

gülşen-- hazırsanız başlıyorum..
irem-- a be ,başla artık.. göbecikleri attırıverelim.. erkesi esir ettik..

gülüşmeler arasında.. ikisinin çalması,bizim oynamamızla mest ettik herkesi.. cavit amca  allah esirgesin sizi diyip.. para atınca..
gerisi geldi.. ferdi bey,yavuz-aylin.. kadir,şenol,vehbi özcan ercan.... proflar,mr,smith.. bizimkiler.. helal olsun diyen paraları atıp gitti..

tuna-- (ellerimi tutup) terleyeceksin.. yeter oturalım..
irem-- tamam..
başımızla selam verdiğimizdeki alkış inanılmazdı..

yerimize geldiğimizde,şalı çözüp katladım..
irem-- ablam,gülşen hanım.. çok teşekkür ediyoruz..  hepiniz,sağolun,varolun..

rica ederiz dediler.. mendilimle tunanın alnını boynunu sildim..
tuna-- tamam sağol..

kalkıp çıkardıklarını aldı.. yeleğini omuzuma koydu.. cekedini,sandalyesine astı..
kravatını katlayıp,çantasına yerleştirdi..

çiğdem-- irem içinden tunaa,diyor herhalde.. yeleğin sırası mı..
tuna--(oturdu,kol düğmelerini takıyor )tam sırası,çiğdem..
onu hasta görmek istemiyorum..
irem-- sağol,canım.. (ılık suyumdan birkaç yudum içtim.. ) burhan,çiçek nasılsınız..
çiçek-- iyiyiz,irem hanım..
irem-- hadi siz,bir daha dans edin..
güldüler..

çiçek-- ben evdekileri kast etmiştim..
burhan-- iyiyim,irem hanım.. celalin de çok selamı var size..
irem--tuna-- as..

yavuz-- (istemiş demek ki,ikisine de servis açıldı.. meyve tatlı,yaş pasta,getirildi ) ne içersiniz gençler..

su dediler.. onlar yerken.. bir sigara yaktım..

tuna-- rahat mısın çiçek.. bir sıkıntın var mı..
çiçek-- çok şükür.. tuna bey,rahatım.. nail evlenmiş,gözünüz aydın..
tuna-- sağol.. darısı size olsun..
irem-- amin diyin.. çabuk..

amin dediler..
burhan-- ben naili arayıp tebrik ettim,gelmeyi de isterdim ama kısmet olmadı.. songül,turgut,ilter iyi mi..
irem-- iyiler,gönül kapıları çalındı.. turguta zaman var da,songül daha önce evlenebilir.. ilterin de,bebeği olacak..

burhan-- hayırlısı olsun.. galip bey,saliha hanım nasıl..
tuna-- iyilerdi onlarda..
nedim-- nasıl yaparsın bilemem,burhan.. ama iki hafta sonra gelmen lazım.. tinayla maxin yavruları olacak..

burhan-- işte bu süper.. veteriner muayene ederken,mutlaka maxin
 yanında olun.. hatta tasma takabilirsiniz.. tina ufak bir ses çıkarsa..adamı parçalayabilir.. hırçın ve yapmadığı davranışlar görmenizde mümkün..  izin alabilirsem.. gelmeyi çok isterim..
derya-- tamam.. bekleriz..

*****
 hanımlar ve beylerin çoğu tuvalete gittiler..anne babalarla,gelin damat misafir yolcu ediyorlar.. bizimle gelenlerden de.. epeyce bir giden oldu...

kadir,şenol naim bey ,mr.ronald ve biz varız..
naim-- mr.ronald,zarfın açılması uygun mudur..
mr.ronald-- evet,açabilir..
irem-- sonra yanlızken  açayım,diyorum mr.ronald.. ödülün mahiyetini bilmediğim için,şaşırmayayım..

mr.ronald-- ama biz o ifadeyi görmek istiyoruz.. herkes geldiğinde açın lütfen..
irem-- biz ? kim mesela.. ifademi pek saklayamam.. kızgınlıktan,duygusallığa değişebilir.. ani kararlar aldırmayın bana..
mr.ronald-- biz işte.. kabulümüzdür..

irem-- peki..(çantamdan zarfı çıkarıp,masaya koydum.. )
burhan-- hayırdır,kim,niye ,ne ödülü veriyor size..
irem-- sakıncalı değil..(söyledim..)
burhan-- (kısık sesle) nasılsa karşımızda,bir yamuk olursa.. icabına bakarız..
irem--(gülümsedim ) sana bırakmam ki..ben uçarım..
burhan-- (gülerek) gözümün öünde bile canlandıramıyorum..
irem-- boşver. çiçek isimli kızla aran nasıl..
burhan-- hah hah hah.. tuna bey,yardım edin..

tuna-- karım ne diyorsa,doğrudur.. sözünü dinle,zarar etmezsin..
burhan-- evet,keşke dinleseydim..
irem--(içimi çekerek) keşke..
(etrafıma baktım,kimsenin geldiği yok daha.. ) of burhan, off..
efkarlandırdın beni..

burhan-- .................


Hiç yorum yok: