Translate

27 Mayıs 2016 Cuma

2493.bölüm..

çantamdan aynamı alıp,mendilimle makyajımı bozmadan sildim
gözümün yaşını .. lenslerim yerinde neyse ki....çantama koydum yeniden..

irem-- hanımlar,bir hava alalım mı ne dersiniz..
alalım diyen kalktı.. diğer masadaki hanımlarda..aylin de geliyor..
tuna-- iremm,üşürsün.. mantonu al.. (vestiyer fişini uzattı )
irem-- (aldım) peki ağam ,alırım..

*********

tabi dışarı çıkmadık.. el,yüz temizliği ,makyaj tazeleme.. tuvalet ihtiyacı için, kalkalım demiştim.. hamileler var.. gidemiyorlar yazık..

gülderen-- artık,bir yere gidemeyeceğim sanırım.. fazla oturamıyorum bile..
güzide-- ikiz olunca zorluyordur.. derya iyi maaşallah..
derya-- evet,şükür ediyorum.. gülderen hanıma allah yardım etsin..
amin dedik..
irem-- düğünler bizim.. size şezlong getirir ,rahat ettiririz..
güldük..

liz-- zuhal hala direniyor mu.
irem-- bildiğim kadarıyla evet.. sen hamile misin yoksa..
liz-- yok da.. artık istiyorum..
zübeyde--kevin biliyor mu..
liz-- tabi ki.. hayır..

kahkahayla güldük..


sacide-- çiğdem sesin çıkmıyor..
çiğdem-- birkaç gündür,çok yoruldum sacide abla..
bugün dinlendim ama hala tadım yok..
tuğba-- birden işe başlamanın sonuçlarını bende yaşıyorum.. birde
şartlarımız elverişsiz,boyun ağrısı mahvediyor beni..
gönül-- yatak,yastık değişikliği mecburen oluyor tabi..
tuğba-- evet..
aylin-- aklıma gelmişken.. hepinize yer ayrıldı.. evde,yatakhanede otelde.. nereyi isterseniz.. kayın biraderlerim götürecek..

vahide-- bizim ev müsait..
zübeyde-- bizim de..
gönül-- bizimde..
irem-- ben yokum ama ev emrinizde.. kalın,rahat edersiniz..

çiğdem-- biz varız ya.. canım..
tuğba-- evet,sığarız..

sacide-- yerimiz çok tuğba..
şule-- melisler,feryaller,yaseminler,derya ablalar bizimle geliyorlar.. şerminler,melekler ve candanlar hakanla gidecekler..

zübeyde-- deryalar,kevinlar,cafer beyler bizde kalıyorlar şule..
vahide-- o halde,güzide , gülderen..gülşen hanımlar da bize buyursunlar..
gönül-- bizde ömer beyle,naim beyleri  misafir edelim,o halde..
şule-- aa,annemleri ve gülşenleri  unuttumm..

güldük yine..
irem--  giderken,herkes yerine göre bir -iki aile götürürse
sorun kalmaz..  böyle zamanda da aranmaz..gönüller bir olsun..
hadi gidelim,tuna üşüdü diye sıkıntıdadır..

gönül-- dün kapandın da,bugün nasıl geldin hayret ettim.. tuna huy mu değiştirdi yoksa..
çiğdem-- çokk yakışmış ama bende şaşırdım..

irem-- (çıktık salona doğru yürüyoruz ) kocacığım bana sürpriz yapıp..herşeyiyle kendisinin beğendiği kıyafetler diktirmiş.. birkaç tane olunca ..detayları iyi değerlendirememiş demek ki.. bu da onlardan birisi.. şifon cekedi var ama  elbiseyi öldürdü.. gelince giydim.. baktı baktı.. çıkar,hiç olmadı kendime kızıyorum şu anda dedi.. kalabalıkta böyle giyinmeye alışık değilim ama.. mecbur kaldık yani..

şule-- ama çok güzel taşıyorsunuz..
melis-- tuna beye de bravo.. terziyede.. tam üstünüze göre..
yasemin-- bu yemekten daha iyiydi..
vahide-- karşılıklı olunca güzel.. irem hanımda alır..
irem-- evet alırım.. o da zevklidir.. terzide ölçüm var.. provasız dikiyor ,sağolsun..

feryal-- behzat,mahmut beyin teklifini kabul edecek gibi.. maruf bey,kevin darılmazlar değil mi..
liz-- yok canım.. kevin darılmaz.. rahat edeceğini düşünmüştür.. hayırlı olsun deriz..
zübeyde-- maruf da,demez.. rekin,yeni evli olacaklar diyince.. durdu zaten.. nasıl isterse,öyle karar versin..
feryal-- sağolun.. yinede birşey söylemeyin ama.. kendisi konuşacakmış.

tamam dediler..

aylinin arkadaşları gitmek için onu bekliyorlarmış.. yavuz beyin yanında kaldı..
biz yürüyüp..yerlerimize oturduk.. yaş pastalar,ikram edilmiş..içkiler içiliyor..  pistte de,slow müzikle dans edenler vardı..

tuna--(koluma dokunup ) çıkmadın mı..
irem-- yok..(kısık sesle ) esnemeye başlayayım mı..
tuna-- hah hah hah..
irem-- bir sigara istiyorum..
verdi,yaktı..

Hiç yorum yok: