Translate

27 Mayıs 2016 Cuma

2492.bölüm..

maruf-- iremmm..
mr.smith-- maruf bey,yine yaş pasta mı istiyorsunuz..
maruf-- evett.. ama tuna,iremi evlerine götürmeyecekmiş..
kevin-- bana ev demeyin,lütfen..kaktüsün acısını hala
unutamıyorum..

kahkahamız inletti salonu..

pastayı kestiler alkışlarla.. fotoğraf ,video çekiliyor devamlı..
pasta pistten alınınca.. müzik eşliğinde,dans etmeye başladılar..

irem-- geliyorum birazdan..
tuna-- nereye gidiyorsun..
irem-- anne babaları dansa davet edeceğim.. sıra onlarda..
tuna-- (sandalyesini çekip,kalktı) bizde beraber gidelim..
irem-- peki kocacığım..

el ele.. büyüklerin masasına gittik.. ay bir sevindiler.. oturun diyorlar..

irem-- sağolun.. beyler,evlatlarınız evleniyor.. eşlerinizle dansa kalksanız da.. gözümüz gönlümüz açılsa.. bir tango yapsanız mesela,nasıl olur..

cavit-- aklınla bin yaşa,kızım.. çok iyi olur,değil mi dünür..
ferdi-- evet evet..
irem-- babalar aylinle,anneler de yavuz beyle sırayla dans edebilir..
bu gecenin tekrarı yok..
ferdi-- haklısın.. ama bizi yanlız bırakmayın..
tuna-- önce aile dans etsin de.. biz sonra katılırız ferdi bey..
ferdi-- peki..

hala yanakları pembeleşen eşlerini ,büyük bir ciddiyetle dansa kaldırdılar..
alkışladı herkes.. yavuz bey de şaşırdı..

ferdi-- (orkestraya yaklaşıp) bana ellerini ver parçasını istiyoruz..
-- şeyy,bilmiyorum..
gülşen-- ben çalarım..
irem-- bende sizin için, söylerim.. ama yerimizde yapalım..
gülşen-- tamam.. klarnetim yanımda zaten..

klarnet ve benim için.. mikrofonlar getirildi....
ve gülşen klarnetini hazırlayıp,muhteşem bir giriş yaptı.. üç çift de,harika dans ediyorlar.. bende söylemeye başladım.. herkes dönüp baktı.. bitirirken..gülşene bakıp.. papatya gibisin.. dedim..başını eğip,onu çalmaya başladı..
ve cavit bey,yavuz beye, kızıyla dans etmek istediğini söyledi..
eş değiştirdiler.. ben söylemeye başlamadan.. çantamda ki,para destesinden, bir tutam para aldım.. söyleyerek gittim ve parayı onların üstünde havaya fırlattım..
baba kız sarılmış,ikisi de ağlıyordu..
gözlerim dolu dolu yerime döndüm.
. şarkıyı bitirinceye kadar.. herkes piste çıkıp,para attı diyebilirim..
gülşen yine bakınca.. anlamazdın dedim.. bu seferde ferdi bey,aylinle dans ediyor.. yavuz bey,annesiyle..
o şarkıyı da başarıyla tamamladık..
irem-- birde neşeli söyleyeyim.. said,darbukayı sacide hanıma verebilir misin..
said-- tabi.. (koşup getirdi.. )
irem-- ablam,bahçe duvarından aştım..
sacide-- tamam..

gülşenle o çalarken,ben coşkulu söylerken.. maaşallah çok güzel oynadılar..erkek kardeşleri de,katıldı aralarına.. bitirdiğimizdeki alkışı anlatamam size.. hak etmediler ama yerdeki paralar toplandı.. orkestra için..

anne ve babalar teşekkür edip yerlerine gitti..
yavuz bey ve aylinde bizim masaya geldiler..
teşekkür ediyorlar ama aylin ağlamaklı hala.. bir kağıt peçete uzattım,aldı..

irem-- kendimi zor tutuyorum,aylin.. ağlayalım diyorsan...ağlatırım,maskara oluruz.. sen bilirsin yani..

aylin-- (burnunu silip) babam gelince... (gözünden bir damla yaş düştü)ben beklemiyordum,şaşırdım.. biz hiç dans etmemiştik de..

benimde gözümden yaşlar akmaya başladı..

derya-- irem hanım,etmemişler ama ettiler değil mi..
irem-- hımm.. (derin bir nefes alıp.. ) sağol..
derya-- sizde..
liz-- iremm,takma kirpiğin düşer bak..

kahkahalarla güldük..

Hiç yorum yok: