Translate

27 Mayıs 2016 Cuma

2491.bölüm..

ömer--  behzat bey,daha karar vermediniz mi..
maruf-- evet,artık duysak..
kevin-- merak ediyoruz..
rekin-- niye sizi tercih etsin ki.. evlenecek,bırakıp gitmek kolay değil.. Adanada kalsın, bizi seçsin..

ingilizce konuşuluyor..
çetin--  mr.blaunt ama bizi tercih etmesi daha mantıklı..
rekin-- size göre öyle,bana göre değil..
mahmut-- hayırdır,olay ne... ben bilmiyorum ,philip senin haberin var mı..
philip-- yok,ne zaman konuşuldu bilmiyorum..
mehmet-- ben özetleyeyim.. (anlattı hemen ) behzattan cevap bekliyorlar,yani..

mahmut-- rekin,bekir bey.. ters düşmeyeceksek.. behzat beyi ben istiyorum.. ihracat için.. geç kalmışım ama izin verin,lütfen..
philip-- evet ..iş, tam ona göre.. siz faruk beye güvenip,düşünmeyeceğim dediniz ya.. biz de,ona ihtiyaç duyuyoruz..

bekir-- peki,mahmut beyi seçme  şartıyla teklifimi geri çekerim..
rekin-- bende..
mahmut--  sağolun.. beraber,çalışalım behzat bey.. birlikten kuvvet
doğsun..
behzat-- çok ani oldu,mahmut bey...
ömer-- maruff,birşey yap..
maruf-- ne yapabilirim ki..
kevin-- irem hanım,siz ikna etseniz..

irem-- (kaşlarımı kaldırdım ) yok kevin.. karar,behzat beyin.
tuna-- hiç karışmıyoruz..
eren-- düşünecek zaman verin,mahmut bey.. konuyu değiştireyim..
tereyağ güzeli,niye gelmedi..

bilenler güldük..

yasemin-- bugün,açılışta çokk yoruldu..
melis-- gidemeyeceğim,mahvoldum demiş..
irem-- evet,ilterle ahunun.. ziyayla,zuhalin çok selamları vardı..
mutluluk diliyorlar..ali abim,askerden izne geldiği için.. gelemediler..
yavuz--aylin-- as..
aylin-- sağolsunlar.. ahu gece tereyağ yiyip,gittiği için.. endişelendim.. uçak rahatsız etmemiştir,umarım..

irem-- yok yok.. biz hariç herkes,uyudu..

gönül-- bugün iş yerine ,polis arabası gelmiş.. dört memur
beni sormuş.  müşteriye çizimi anlatıyorum.. yaymışım kağıtları..
gelsinler,çıkamayacağım dedim..
tuna-- senden ne istiyorlarmış ki..
çetin-- hiç,biz olsak neyse..

güldük yine..

gönül-- birisi girer girmez.. " evet evet.. dün gece parkta oynayan hanımlardan birisi buydu" dedi..
ben kıpkırmızı oldum,müşteri şaşırdı.. polis memurları mahçup oldu..yanlış geldik sanırım,rahatsız ettik diyip çıktılar..  bir memur,koşarak  tekrar geldi..
" hanımefendi ..ne olur kusurumuza bakmayın, arkadaş alkol
tedavisinde.. halüsinasyon görmüş yine.. inanmış gibi yapmazsak ,
hırçınlaşıyor..  ne olur,üzülmeyin.. özür diliyoruz" dedi ve gitti.. ben bir saat,kendime gelemedim..

aylin-- geçmiş olsun.. böyle hatalar,zor durumda bırakıyor insanı.. ona da,şifa olsun..
eren-- aylinn,adam alkolik falan değil.. durumu kurtarmak için,söylemişler.. oynayan bizdik.. izin istediğim polislere,yanlışlıkla gönülün kartvizitini vermişim.. karanlıkta.. arkadaşları inanmamışlar da,ıspat etmeye gelmişler..

aylin-- aaa..
irem-- hep ahunun suçu.. canı çekti birden.. oynayacağım diye tutturdu.. bizde tek başına oynamasın dedik.. abi, burnum uzamadı değil mi..
eren-- yok,hokka gibi hala..
irem-- sağol ama sen bir göz doktoruna git.. hadi ben neyse de..
gönülü tanımazsan ,kötü olur bence..

kahkahalarla güldük.. içkiler yenileniyor,meyveler geldi..
pasta kesilmesi için gelin ve damadı piste çağırdılar..

maruf-- iremmm..

Hiç yorum yok: