Translate

27 Mayıs 2016 Cuma

2489.bölüm..

yemekler servis edilirken..
-- irem hanım,tuna bey?

başımı çevirdim.. benziyorlar zaten..
aylinin anne-babası cavit-sibel,yavuz beyin anne babası..zeynep -ferdi çiftleri arkamıza gelmişler.. kalktım hemen.. tuna da kalktı..

irem-- buyrun,efendim.. hoşgeldiniz..
cavit-- asıl siz hoşgeldiniz.. dün gece,görüşüp tanışmak kısmet olmadı.
zeynep-- biz olmadan yaptığınız eğlenceyi ,sibel hanım anlata anlata,bitiremedi..
sibel-- canlı görmek istiyoruz,güzel kızım.. methini çok duymuştum ama hepsi eksik anlatmış..
ferdi--  aylinle tanışmalarına vesile olmuşsun,allah razı olsun..
nasipli,bereketli ,birleştiriciymişsin demek ki.. iki oğlumuz daha var.. aklında bulunsun çocuğum,sevaptır..

bekir--valla darılırım.. sevap sırası,bende..

kahkahamız çınlattı salonu..

irem-- (gülerek,ellerini tuttum..sibel ve zeynep hanımın ) çok teşekkür ediyorum..gecikerek,biraz rahatsız ettik sizi ama aylinin kınası eğlenceli olsun dedik.. allah sizlerden de razı olsun.. dediğiniz gibi vesileydi.. evlatlarınıza da,
nasip olur inşallah.. ben eğlendiririm de.. ortam pek müsait değil..
yeni kadrolu oldum,hepsi amir pozisyonunda.. farklı anlaşılmak istemiyorum.. anlatabildim mi..

cavit-- evet anlattın da.. düğünde oynanır..cenazede ağlanır..
ferdi -- evlatlarımız evleniyor,biz yemek yiyoruz.. bekir bey,sevap işleyene kadar, ömrümüz yetecek mi bakalım..

irem-- (sesimi biraz yükseltip ) Adanadan gelenler,özel istek ve duygu sömürüsü yapıldı.. piste buyrun lütfen..

alkışlarla herkes kalktı.. özcan bey , radyo personeli.. maruflar da dahil.. cavit,ferdi,zeynep ve sibel hanımlarla bizde gittik..

orkestraya oyun havası istiyoruz dedi ,abim.. çalıyorlar,oynuyoruz da sönük.. istediğimiz gibi canlı değil,bilmiyorlar coşturmayı..
kardeşleri yavuz bey,aylin ,çiğdem,yusuf bey ,şenol bey de katıldı aramıza..  

sacide-- gülşen,gel kızım.. orkestrayı ele geçirelim..
irem-- yaşa sacide ablam..
sacide-- sende..

gülşen ve sacide abla gidip.. çalmak istediklerini söylediler.. oturduklarında da..
gülşen-- (mikrofona ) sevgili misafirler,orkestradaki arkadaşlara
 saygısızlık olarak görmeyin lütfen..
çok güzel çalıyorlardı ama bizim eğlence anlayışımız farklı..
solistimiz söyleyemiyor,bizim de kusurlarımızı görmezseniz seviniriz.tamamen amatör olduğumuzu belirtmek isterim..

alkışladık.. çalmaya başladıklarında da..coşturdular..
anne babalar,gelin damat.. adana personeli ,maruflar çok mutlu..
kırdık geçirdik, zılgıtlarla.kardeşleri de,efendi ve yakışıklılar sahiden.. 30 yaşlarında diye tahmin ettim..

yavuz--(yanımıza yaklaşıp) irem hanım diğer şahiti ve oturan
arkadaşları da,imrendirmenizi bekliyoruz.. aramıza katılırlar belki..

tuna-- düğün sahibi sizsiniz ,yavuz bey.. çağırırsanız,gelirler herhalde..
irem-- ben fazla ön planda olmak,istemediğimden kalkmayacaktım bile.. ama anne babaları kıramadım..

yavuz-- sağolun,biliyorum..ama ön planda olmak,kötü değildir..
yani beceri ve başarı herkesin harcı değil.. sizin gibi,yakıştırmak önemli.o nedenle sizden,istedim.. bence yaratıcılığınızı kullanın..

irem-- pekii.. kocacığım,ne kadar usluydum halbuki değil mi..
tuna--(gülerek ) evet..yavuz bey,riski bilmiyor daha..

yavuz--aylin--irem-- hah hah hah..

Hiç yorum yok: