Translate

27 Mayıs 2016 Cuma

2487.bölüm..

yarım saa kadar sonra..
tuna-- erenn,mügeyi niye getirdin.. yavrum uyudu, baksana..
eren-- mecbur kaldık.. sabah oyuncağını görünce..  saklandığını sandı.. bütün evi dolaştı,bulamayınca ağlaya ağlaya mahvoldu..
gelecekler,seni de götüreceğiz dedik de,sustu.. yoksa getirir miyim..
 bakıcısı bekliyor arabada.. eve gidecekler şimdi.. gönül,pelerinini
verde götüreyim..

tuna-- (yanağından öptü,usulca .. abim pelerinini omuzlarına koyup,aldı mügeyi ) kim götürecek,geleyim mi..
eren-- yok yok..

***
orkestra,slow bir parça çalarken.. sohbet ediyor herkes..
içkiler içiliyor.. eren abi,bana şarap istemiş.. kadeh kaldırmaya bahane çok.. birer yudum alıyorum,mecburen..

cübbesiyle nikah memuru geldi o sırada.. masaya mikrofon yerleştirip.. şahitlerin sandalyesini getirdiler..

yavuz -- (mikrofona ) kadir bey ve irem hanım.. şahitlik için,buyrun lütfen..

alkışlarla ayağa kalkarken.. kadir bey kimmiş diye baktım.. aa,Ankarada mülakat sırasında..gelen beymiş..
masaya doğru yürüyoruz ikimizde.. selamlaştık.. otururken de,benim oturmamı bekledi ..nazik beyefendiler..

memur kimliklerimizi istedi.. verdik..
kadir-- nasılsınız,irem hanım.. gözünüz aydın,duydum ki ..hem sınıf atlayıp..hem kadrolu olmuşsunuz..
irem-- (gülümsedim ) iyiyim,kadir bey.. evet,sağolun.. siz nasılsınız..
kadir-- çok şükür,bende iyiyim..
yavuz-- siz nereden ,tanışıyor sunuz..
kadir-- (gözüne baktı ) Ankarada karşılaşmıştık..

irem-- ilk mülakatım sırasında,kahkahamız boldu.. sıra dışı olduğu için.. kadir bey de,merak edip gelmişti.. koridor görevlisiydi herhalde.. burada karşılaşmamız, sürpriz oldu..
yavuz -- (hafifçe gülümserken ) hıı..

alkışlar eşliğinde nikah kıyıldı,imzalar atıldı ..kısa bir konuşma dan sonra..  nikah cüzdanını ayline verip..tebrik etti ve gitti memur..
biz onları,onlar birbirlerini tebrik ettiler.. yerimize gelirken de,
dansa kalktılar.. orkestranın solisti, bütün misafirleri davet edince..
hep beraber kalktık.. bizlerde..

tuna-- kadir bey kim..
irem-- (anlattım kısaca) yavuz bey de,sordu..
tuna-- yarın pazar ve tatil.. araziyi görürüm dedin ama gece gitsek,diyorum..
irem-- isterdim de.. çalışırsam,hiç zamanım olmayacak.
akşama doğru gidersek,ikimizin arzusu da.. biraz gerçekleşir değil mi..

tuna-- (gülümsedi )eh işte ama bu gece,sende benim misafirimsin..
eve davet edebilirsin de.. biz olmayız.. anlaştık mı..
irem-- aa,anlaştık tabi..
tuna--dalga geçme ya,karımla başbaşa olmak istiyorum..
irem-- valla esnesemde,işe yaramaz kocacığım.. gecelere akacağız diyelim..
tuna-- (gülerek ) tamamm..

anar-- yasemin,kumruların salonda ne işi var.. yazlık mekan değil ki..
yasemin-- bir,iki ,üç,dört....

irem-- tuna-- hah hah hah..

Hiç yorum yok: