Translate

27 Mayıs 2016 Cuma

2486.bölüm..

düğün salonunda..
mantomu vestiyere verip,şifon cekedimi giydim.. basitleştirdi ama
hiç  birşey demedim..
tuna-- irem, hiç olmadı çıkar onu..
irem-- emin misin..
tuna-- evet ve yine benim marifetim.. kendime kızıyorum şimdi..
irem-- (çıkarıp,katladım yerleştirdim ..elini tutup) fazla yüklenme
kendine..ben yaparım ,o işi..
tuna--hah hah hah..

üç otobüs dolusu insan içeri girince anneler ve babalar şaşırmış,
tokalaşıyorlardı devamlı.. bizde sıraya girdik..
insanlar yemek yiyip,dans ediyorlar.. epeycede kalabalık.. kardeşleri sanırım.. bizim kafileden gelenleri..masalarına götürüyorlar..
yavuz bey  harika- aylin muhteşem olmuş.. zarif gelinliğiyle..

yavuz--(ikimizle de ,tokalaştı ..almanca) hoşgeldiniz,neredeyse yine tanıyamayacaktım..

tuna-- hoşbulduk..
irem-- (gülümseyip,almanca ) hoşbulduk,yavuz bey.. şaşırtmayı
seviyorum da..sizde haberleri çok çabuk almışsınız..

yavuz-- ee,işimiz o.. tebrik ediyorum,mükemmel konuşuyorsunuz..
irem-- teşekkür ediyorum..tevazu gösteremiyeceğim,evet konuşuyorum..

yavuz--aylin--tuna-- hah hah hah..

aylinle sarıldık.. gözlerinin içi gülüyor..
aylin-- seni bekledim bak..
irem-- yok mu dedin,memura..
aylin-- kıyılmadı ki,şahitim olur musun..
irem-- ooo,gurur duyarım..
aylin-- sağol.. tunaa,hoşgeldin..
tuna-- hoşbulduk gelin hanım.. mutluluk diliyorum,çok yakışmışsınız birbirinize..
aylin-- teşekkür ederim,çok naziksin..

çiğdem,melek ve candanı öptüm.. yusuf,batu bey ve tamerle tokalaştık..
eren-- bizi de öp..
başımı çevirdim.. eren abi,kucağında mügeyle bize bakıyor.. maaşallah nasıl büyümüş,çok da güzel cadı..

irem-- mügee,güzelim.. sen genç kız olmuşsun..
gülümsedi utanarak.. eğilip,yanağımı öptü.. ve tunaya gitmek için kollarını açtı..

tuna aldı,sarıldılar..öpüyorlar birbirlerini..
eren-- bu kadarına şükür et..
irem-- evet,haklısın.. (öptük birbirimizi ) gönül nerede..
eren-- gel.. geleceksiniz diye,sizin masaya oturttular bizi..

diğer uçaklarla gelenler,iki uzun masadalar..
başımla selam verip.. hoşgeldiniz dedim .. hoşbuldukkk dediler.

gönül,zübeyde,liz, gülşen ve barbarayla ,sarılıp öpüştük..
kevin,maruf,cafer ,ömer  ve davut beyle ,tokalaştık..
nihayet yerimize oturduğumuzda..
güzide hanım,mahmut bey..abdullah ,özcan ,ercan ,vehbi beylerle de selamlaştık..
eren abi,içecek siparişi için gelen garsona bizim adımıza ..ne içeceğimizi söylemiş.. ben hanımlarla konuşuyordum.. tuna da,mügeyi dinliyordu.. bıcır bıcır konuşuyor

barbara-- irem harika görünüyorsun.. fabrikanızda,hayırlı olsun..
üç günde almancayı öğrendiğini duyduk,doğru mu..
eren-- üç günde öğrenilir mi,hiç..
gülşen-- iddia ettiler..
güzide-- benim de kulağıma geldi..
ercan-- bende inanamamıştım ama doğruymuş.. güzide hanım..

irem-- (almanca ) teşekkür ederim,barbara..
şaşıranlar,çiğköfte yapacaklar ve bana not verdiği için.. mutlu olanlar var.. aramızda.. bugün,yoğundu gündemimiz..
ama bilgilerinden emin olduğumuz kişiler tarafından  da..
test edildi,onaylandı ..


eren-- aa,konuştunn..
abdullah-- nasıl olur,böyle birşey..
vehbi-- olmuş işte,abdullah..
yusuf-- yetenek böyle birşey..
tuğba-- inanmıyorumm.
cris-- ben inanıyorum..
elizabeth-- helal olsun,kızım..
philip-- gurur duydum,seninle..
güzide--  bende..
şenol-- (diğer masadaymış ) tebrik ediyorum,gerçekten..

mr.smith-- bravo sana..

hepsine başımla selam verdim,gülümseyerek..
irem-- çok teşekkür ediyorum.. çok naziksiniz.. mr.ronald,mr.edward ve mr.hector un verdikleri klasörler,işe yaradı..
mr.ronald-- başka katkımız olmadı zaten..
irem-- acısı çıkacak,mr.ronald.. hiç merak etmeyin siz..
elizabeth-- iremm, korkutmasana..

kahkahamız çınlattı salonu..

Hiç yorum yok: