Translate

27 Mayıs 2016 Cuma

2485.bölüm..

istanbul da..
düğün salonuna gitmemiz için ,hakan bey üç otobüsle gelmiş.. havaalanına..
hepimiz bindik.. hareket ettiler..
anar ve faruk bey yüzlerini yıkamalarına rağmen.. hala ayıkamamışlardı..

bekir-- anar,faruk ne oldu size..
faruk-- uyuduk bekir bey..
anar-- dünden uykusuzduk,bugün de yorulunca..  dayanamadı vücut.. bedri de,çok yoruldu.. o nasıldır kimbilir..

bekir-- iyidir,iyidir merak etme..
said-- niye öyle dediniz,bekir bey..
bekir--  iremm,neden dediğimi biliyor musun..

irem-- (ayağa kalkıp,arkaya döndüm ) evet.. anlattılar.. sakıncalı bir durum yok değil mi..
bekir-- yok da.. beraber gitseler olurdu.. sülale onlardaydı,çünkü..
 ikisine de ,laf gelmesin istedim.. karşılaştıkları ayrıntısına bakılmazdı..
irem-- haklısın,sağol.. oğlumuzun okulunu bitirmesi ve faal çalışması lazım ki,adını koyabilelim..
bekir-- e,bir ev verirsin artık..

irem-- canları sağolsun da.. vahide hanım,murat,halil ve erkin bey hariç.. batu bey,tamer dahil.. hepsi ev aldılar, bekir ağa.. borç ödeyecekler,biraz..

çetin-- vay be,ne patronlar var.. yani çocukları,borçlandırmış demek istedim..

hepimiz güldük..

güngör-- annenlerin evlerinin arka tarafında,virane çırçır fabrikası var bildin mi..
irem-- (hatırlamaya çalışarak ) evett..
güngör-- imar planında ana yola bağlantı oradan başlıyormuş..
çok değerli..sekiz kat müsadeli.. on dönüm çam ağaçlı arazisi var..
ilgilenirsen,satıcıyla buluştururum seni.. eski bir müşterimin,
acil satması gerekiyormuş.. bekirle,mustafa da çok beğendiler ama
öncelikli olarak ,otel işini bitirmemiz lazım dediler..

irem-- ne kadar,istiyor ve değer mi .. daha açığı,
dil öğretim merkezi ve anaokulu yapmaya uygun mu.. vee aciliyeti neymiş.. yani ağlayanın malı,gülene hayır getirmez durumu varsa..unutabiliriz..
bekir-- oo,harika olur.. iyi yatırım.. x.xxx.xxx.xxx dolar istiyor,değer.. kaçırma derim..
güngör-- yok canım,satıp başka bir yer için kullanacakmış parayı..

nedim-- itiraz ediyorum.. kemalle,günlerce mal beyanı için uğraştık.. yapmayın rica ederim.. arazi almanız,hiç uygun değil..

irem-- sakin olun,nedim bey.. (tunaya dönüp ) senin gibi mi,yapayım..
tuna-- sen bilirsin,holding de alabilir.. ama yarını geçir derim.. yani sen de,alabilirsin..
irem-- tamam.. güngör bey yarın dönünce araziyi görür,haber veririm size..
nedim bey,endişelenmeyin bilmediğiniz şeyler var..konuşuruz..
mehmet bey,planı çizecek zamanınız olmayacağı varsayımıyla
sadun beyden istiyeceğim, tamam mı..

mehmet-- tamam.. yani çizerim de.. hemen olmaz..
irem-- evet,bana hemen lazım..

sadun-- peki,irem hanım.. istediğinizi anlatırsınız.. çizerim.. eğer ergün beyden de,katkı isteme amacındaysanız.. önceden haberi olsun.. fabrikadaki düzeneği kurabilmek için,çok uğraştı.. çizim aşamasında,beraber çalışmamız yerinde olur..
irem-- anladım,sağolun.. inşaatını da,marufa yaptırayım..

tuna-- tuğrulun yapmak isteyeceğine, eminim..  bir ay sonra işi teslim edip, izin kullanacaklarmış.. boş duramaz, o..
irem-- tamam ama yine de sor.. dinlenmek isteyebilirler..
tuna--(gülerek )  ben niye sorayım canım.. sen sorarsın..
irem-- tabi ki..

otobüs,durunca..
irem-- kocacığım sen biraz bekle..
tuna-- hah hah hah..

Hiç yorum yok: