Translate

27 Mayıs 2016 Cuma

2484.bölüm..

irem-- (baktım,hızlıca ) allah bereket versin.. hepiniz kazanacaksınız..
 ilter beyle,turgut  yarıştan kopmasınlar da..yatırımlar kendisini amorti etsin..
şulenin biraz zamana ihtiyacı var..
 melise de,direk görevlendirme yapmadık.. balayı sonrasında..inşallah..
ama erkin bey,sizi yakalar .. başabaş gidersiniz sanıyorum..
dikkat çekici olan.. philip..
bağlantıları ben yaptım da,nasıl sizi sıkıştıracak konuma geldi.. onu bilmiyorum..


yasemin-- derya ablayla,turgut gittiğinde.. çalışanların hızına ve düzenine hayran olmuşlar.. belki verimin artmasında.. dört vardiyanın etkisi olmuştur..

irem-- belki ama anladığım kadarıyla.. giderleri ve maaşını kesmemiş..bankaya borcumu ödediğimden, haberi yok sanırım..gidince,söyleyim de.. iade edelim..

tuna-- söyle de,iade etme..almaz.. ne istediğini biliyorsun,ona yönelik değerlendir..
irem-- hımm.. olabilir.. cengiz beye bina arıyorum demiştim zaten..

tuna-- ama nitelikli bina lazım.. ekipman önemli.. çiçeğin ingilizce
için gittiği dershane vardı ya..onu aldım.. istersen philip için,sana
veririm.. tadilat yaptırıp,yeniletirsin..
irem-- (gülerek ) istersem ha .. amacın oymuş zaten.. ama
sen tapuyu nasıl aldın ki.. mal beyanı verdim,benim almam da.. hoş olmaz..

tuna-- tapuyla ne işimiz var.. onlar ,vakfa hibe ettiler.. philibin adının yazacağı tabelayı vs. yaptır sen.

irem-- (elini tutup)çok düşüncelisin, teşekkür ederim.. borcum nedir..
tuna-- (gülerek ) ödedin de..bir öpücük alabilirim..
yasemin-- (dosyayı elimden alıp, kalktı ) pardon, ben bir anarın yanına gideyim..

nedim-- (yan koltukta oturuyorlardı )  yasemin,bırak uyusun ya..
yasemin-- ama nedim bey,kumrular psikolojimi bozdu.. uyansın canım.. borç, bir öpücükle ödeniyormuş..
nedim-- hıı,aldırma sen.. onlar normal değil..
behzat-- bu iltifatmıydı..
mehmet-- kesinlikle..
melis-- faaarukkk..

faruk-- (uykulu bir sesle )melissss..
anar-- faruk abi,ben melis değilim.. imdatt..

hepimizin kahkahası uçağı çınlattı...

Hiç yorum yok: