Translate

27 Mayıs 2016 Cuma

2483.bölüm..

tuna-- hadi gidelim artık.. saat 18:00 oldu..

ahuyla,faruk beyin tatlısını aldım.. çıktık mutfaktan.. hepsi duygulanmış..

tuna-- hayırdır,ne oldu size..
yasemin-- vahide abla,derya abla ve irem hanım mahçup ettiler bizi..
bedri-- siz ne yaptınız,irem hanım.. bu çok..
halil-- üç...

irem-- (elimi kaldırıp,susturdum ) pardon,halil bey.. sözünüzü kestim.. vahide hanım ablamız,derya amiriniz..arkadaşınız.. ne yaptılarsa .. mutlaka yerindedir.. sizin çabanızın ve tok gözlülüğünüzün,ödülü o.. ama karşılık olarak bakmayın,çünkü değil.. o benim hediyem.. verildi,sözünü etmiyoruz.. tamam mı..
halil-- tamam..

irem-- iyi,ilter bey.. bu ahunun.. melis bu,faruk beyin.. anar , rekin ve feryal hanıma,ikinci not sonrası göndeririz artık..

ilter-- çetin beyin,yemeğine denk getiririz .. üzülmeyin..
irem-- aman bekir ağanın yanında fazla kalma sen..

kahkahalarla güldük..

***********

derya ve vahide hanım teşekkür ettiler,ben kapıyı kilitlerken.. herkes çıkmıştı..
irem-- rica ederim.. güle güle harcayın..

ali beyle selamlaşıp,çıktık bahçeden.. anahtarı kalıyor ve yakın diye iltere verdim.
 görüşürüz diyerek, evlerimize gittik..
*******
evimizde , içeri girer girmez..
kocacığıma sürprizi için teşekkür ettim..

tuna-- tadını beğendin mi sahiden..
irem-- evett,harikaydı.. benim duş almam lazım.. çiftlikte herşey üstüme yapıştı gibi ,hissediyorum.. topuzumu kendim yaparım..

(takılarımı çıkarırken,fermuarımı açtı ..
ben banyoya girdim..)
beş dakika sonra.. tuna tıraş oluyordu çıktığımda..

tuna-- sıhatler olsun,abdullah bekliyor..
irem-- sağol da,ne gerek vardı..
tuna-- sende, bekir ağadan uzak dur..

irem-- hah hah hah..

saçımı gelişi güzel toplayıp,yeşil lensimi taktım.. tuna uçuk yeşil,straples harika bir elbise diktirmiş.. diz hizasında boyu..kumaş drapelerle.. vücudumu sarıyor,üstümde duruşu nefis.. lame ince topuklu ayakkabılarımı giydim..
lame gece çantama.. gerekenleri koydum..  kasadan sacide ablanın
hediyesi zümrüt- pırlanta takımı çıkardım..

tuna benim aldığım kemik rengi ..yelekli şık takım elbisesini giymiş,kol düğmelerini takmış.. kravatını bağlıyordu..
gerdanlığını boynuma tutup..

irem-- nasıl.. fazla mı..
tuna-- çokkk güzel.. elbise sade,yakışmış..
irem-- iyi, öyleyse..

tuna gerdanlıkla ,bilekliği .. bende  küpeyi ve yüzüğü taktım.. parfüm kokuları,birbirine
karışmışken.. beyaz mantomu giyip.. ayrıldık evden..  şifon ince cekedi, katlayıp.. çantama koydum.. ayline aldığı takı setini de,kendi portföy çantasına yerleştirdi..

abdullah da, beş kişi .. yirmi dakikada..  bambaşka birisi olarak,
 çıkardılar beni.. makyaj ve saç çok güzel oldu.. on dakikada da,çok süratli olarak havaalanına geldik..

rekinin,bizim ve marufun uçakları tam kapasite dolu olarak arka arkaya havalandı..

gidinceye kadar.. kaanla ceydaya ,şarkı söyleme cezası verdik..
kırmadı onlarda.. hep birlikte,güldük eğlendik.. tabi faruk bey ve anar hariç.. onlar ceketlerini çıkarıp, uyudular.. arka tarafta..
biraz durulmuştuk ki..
yasemin geldi yanımıza.. evrak çantasıyla..

yasemin-- biraz zamanınızı alabilir miyim..
tuna-- tabi,buyur.. otur..
yasemin karşımıza oturup.. çantasını açtı.. bir dosya çıkarıp,bana uzattı..

irem-- (aldım) bu ne..
yasemin-- raporlarımız.. vahide abla,irem hanıma da göster demişti..
bedri ,beni solladı..
 ilter ,turgut ve philip de,çadırla sıkıştırıyor..
erkin,daha iki günlük cirosuyla ..koşarak geliyor arkamızdan..
şule ve melis de aktif hale geldiğinde..
ne olacak , benim halim.. irem hanımm..

irem--tuna-- hah hah hah..

Hiç yorum yok: