Translate

27 Mayıs 2016 Cuma

2482.bölüm..

yasemin-- vay canına..
turgut-- biz yokken,daha aksiyonluymuş desenize..
derya-- yaa,hiç sorma..
irem-- songül, canlı çekilen bir dizinin ..hergün yeni bölümünde oynuyormuşuz gibi, hissediyorum demişti..
güldüler..

vahide-- elinize sağlık.. tatlı yedik,tatlı konuşalım birazda.. hazırlanılacak.. gecikmeden,konuya girebilir miyim..
tuna-- afiyet olsun..
irem-- buyur vahide hanım..

vahide--arkadaşlar bugün yaptıklarınıza, şahsım ve holding adına
teşekkür ediyorum.canı gönülden çalıştınız,gurur duydum sizinle.. behzat bey,mehmet bey.. sizler de,ailenin birer üyesiydiniz.. sağolun..

rica ederiz dediler..

vahide-- maaş , bayram ikramiyesi ve gönlümüzden kopanı almanızı istiyorum.. buyrun,lütfen aşağıya inelim..
 saat yedi buçukta havaalanında olmak için.. evlerinize gidip
ancak hazırlanırsınız..

eline sağlık diyen,teşekkür eden  kalktı.. tabakları,tepsileri..alıp indiler..
vahide hanıma hazırladığım zarfları verdim.. çantamı ,cekedimi alıp.. bizde indik.. arkalarından..


deryanın odasındaydı hepsi.. mehmet beyle,behzat bey de..
mutfağa girdiğimizde bulaşık yıkamak için,hazırlık yapıyorlardı..

irem-- beyler,bırakın lütfen.. tuna bu tatlıyı,ali beye verir misin..
tuna-- tamam..

mehmet-- yıkardık irem hanım..
irem-- sağolun,ben yıkarım.. siz bu dilimi ikiye ayırıp.. birisini ahu için saklama kabına ,koyun lütfen.. diğeri de,faruk beyin..
mehmet-- tamam..
irem-- (telefon çaldığında ,durulamaya başlamıştım.. ) behzat bey,
açar mısınız..

behzat-- (açtı ) alo.. ............. .............ben behzat,buyrun gülnaz hanım................ ................. tabi bir dakika veriyorum..

elimi yıkayıp.. el bezine kurularken.. gelip,aldım ahizeyi.. kulağıma
dayadım..

irem-- canımm,hoşgeldin..
gülnaz-- hoşbulduk,neye uğradığımı şaşırdım valla..
ben anacığımın evinde dinlenecektim.. ne güzel..
ablam ,şahikayla bana .. ütü biriktirmiş sağolsun.. kız sen bizi sevmiyor musun..
irem-- hah hah hah.. ablana yardım ediyorsun..
evlenirseniz.. o da ,size yardıma gelir.. bebeğiyle..

gülnaz--  yeterince yapan var..sen baskı yapma bari.. ahu,gelmiş çarpılmış..biz onun için,iş yerine gelmedik..haberin olsun..

irem-- hah hah hah.. kısmet bu,büyük konuşma.. annen baban,menekşe nasıl..
gülnaz-- iyiler,selamları var.. komşularla evcilik oynuyoruz.. halan geldi..yemeğe çağırmış.. menekşe,yasinlerle tuğrulla siz buyrun .. bir günde,ben sizi ağırlayayım dedi.. gülderen hanımla,sacide hanım gideceklermiş..gündüz geldi onlar..

tuna gelip,eliyle kim dedi..

irem-- allah muhabbetinizi artırsın,gülnazcığım..
tuna--( şaşkınlıkla ) gülnaz ?sen mi çağırdın ?
irem-- (başımı salladım ) gülnaz,tunanın da..benim de selamımızı söyle herkese.. sizi öpüyorum.. ütü bitince,bayram temizliğini yapın ha.. ne olur, ne olmaz.. hayırlı bir kısmet çıkar, belki..

gülnaz-- as.. çok gıcıksın,ne umut veriyorsun ki.. dedi şahika.. bende dedim..
irem-- benim içimden dediğimi de,siz duyacaksınız. hiç merak etmeyin..
şahika-- hadi gelsene, gelsene..
irem-- keşke gelebilseydim şahikacığım .. dönünce görüşürüz..
hadi by..
şahika-- iyi yolculuklar,güle güle gidin.... herkes öpüyormuş seni..
ablam,çok mutlu.. zıplıyordu .. orhan abi,uçan balonmuş gibi.. kolundan tuttu.. yani öyle eğleniyoruz ki,bildiğin gibi değil..

irem-- hah hah hah.. hatırlatıver,zıplamasın.. iyi akşamlar canım.. sağolasın..

kapatıp.. bulaşıkları durulamaya devam ettim..

irem-- menekşe kaç saatlik yola gidemeyeceğine göre..
bayramda ,garip kalmasın dedim..

tuna-- cemil beyleri de,helikopterle getirt bari.. Osmaniyeden..
irem-- iyi fikir ,bahçeye de iner..

tuna-- mehmet-- behzat-- hah hah hah..

elimi kurularken.. vahide hanım,yanımıza gelip.. elindeki zarfları..

vahide-- mehmet bey,behzat bey.. yardımlarınız için.. küçük bir
teşekkür olarak ,kabul edin lütfen.. aile üyeleri ,birbirlerine hediye verir..
irem-- evett.. caizdir..

kahkahayı duymanızı isterdim.. teşekkür ettiler..

Hiç yorum yok: