Translate

27 Mayıs 2016 Cuma

2481.bölüm..

çıktılar odadan..
derya,vahide hanım,  behzat ve mehmet bey için de ,zarf hazırladım.. çantama boş zarflar ve para koyuyordum ki..
kapı açıldı..

tuna-- (gülerek,başını uzattı ) sürprizim var,gözünü kapat..
irem-- uyurum bak..
tuna-- hadi hadi...
irem-- (kapatıp,yaslandım masaya.. ) iyi gel..

fısıltı ve ayak sesleri sonrasında..
tuna-- (omuzuma elini koydu ) açabilirsin..
irem-- (açtım gözümü ..herkes toplantı masasının önünde duruyor ,vahide hanım dahil.. o da süper olmuş..gülerek,kalktım )hoşgeldiniz, buyrun lütfen..
hoşbulduk dediler..

tuna-- (elimi tutup ) sürpriz masada,gel de gör..
irem-- neyin sürprizi bu..
tuna-- ilk defa not vermemin..
irem-- hah hah hah..  ben neler kaçırmışım,tuh.. sen mi yaptın..
tuna-- evet de,biraz yardım aldım..
irem--kimden..
tuna-- aa,sorma..
irem--  iyi..

masanın önünde geldiğimde,tabak,çatal,bıçaklar ve üç orta boy tepsi künefeyi görünce..
irem-- hiii.. inanmıyorumm.. (uzanıp,öptüm yanağını.. ) sağol canımm..
tuna-- sende.. birde tadına bak,üstadım..
irem-- sen yaptıysan,mutlaka güzeldir.. nasıl,ne zaman yaptın..
en önemlisi biberli mi..
tuna-- hah hah hah..

oturdular.. daha çok sıcak.. peçeteyle tutup,kestim..tabaklara koydum.. tuna da,ikram etti..

irem-- yiyin,yiyin soğumasın..
behzat-- üstad sizseniz.. biber ne alaka,tatlıda... yanmayalım
durduk yerde..
tuna-- bu bibersiz,yanmaz sınız behzat bey..

irem-- (kendime de alıp,oturdum.. bir lokma yiyip ) hımm,eline sağlık.. nefis olmuş..
tuna-- afiyet olsun..

diğerleri de,çok beğendiler.. ali beye ve faruk beye de ayırdım..
kendi dilimimi bitirince..

irem-- bazı yiyeceklerde üstad babamdır,ben onun çırağıyım..
behzat bey.. tuna da yaparmış da..  ikimizin kadayıf- künefe yapmamıza şahit olup,sırlarımızı öğrendi.. ondan diyor..
saçma sapan olaylar neticesinde.. ifadeler verip,birkaç kere sorgulandım.. çok üst üste geldi,bunalttılar.. bizi..
neyse benden yazı karşılaştırması için..
serbest konulu,birşey yazmamı istemişlerdi ..ilkinde masumane kek tarifi verdim..
 ikincisinde dalmışım diyerek..ingilizce yazdım.. acemi birisinin
değerlendirmesini  umarak.. künefe tarifine 250 gr acı pul biber ekledim..

güldüler..

mehmet-- fazla göze batıp,bir anda yükselince.. oluyor böyle şeyler..
tuna-- hiç birisi,direk iremle.. yükselişiyle,resmi olarak ilgili değildi.. mehmet bey.. ama ikimizi de,bertaraf edebilecek komploya kurban ediliyorduk neredeyse..
yıllar önce yaptığım..özel hatanın bedelini,benimle birlikte..
iremde ödedi maalesef.. hiç suçu yoktu ama huzursuzluğunu yaşadı,yaşattık..
vahide hanım,derya,burhan,hüseyin,nail,nizamettin bey,nedim bey,erol bey.. orhan abi,çiğdem,bülent,yusuf beyin,ziyanın,yasinin hakkını ödeyemeyiz.. ve sıkılmamıza neden olduğunu düşünsek de.. resmi görevlilerin de.. iyiliklerini gördük.inkar etmek olmaz..hayatımızı borçluyuz..
o dönemde, başka can sıkıcı olaylar da oldu..istemesek de
birbirimizle ve çevremizle olan,ilişkilerimiz de etkilendi..
(gülerek) benim ireme kötü davrandığımı sanıp..
bana kafa tutanlarda vardı,sanki.. değil mi derya..

derya-- (gülümseyerek) yok yok, siz yanlış hatırlıyorsunuz..
vahide-- evet,bence de..

irem-- tuna-- hah hah hah..

Hiç yorum yok: