Translate

27 Mayıs 2016 Cuma

2479.bölüm..

tuna köşke bizi bırakıp.. ayline takı almaya gitti..
biz içeri girdiğimizde.. koltukta ilterle ,bir asker oturmuş kahve içiyorlardı..

başımızla selam verip.. murat beyin masasına gittik..

ali-- iremm,beni tanımadın mı.. yoksa..
irem--(dönüp,dikkatli bakınca .. gülerek,yaklaştım ) başım dönmüş,zaten.. emin olmadan,sarılmayım demiştim abimmm.. hoşgeldin..
ayağa kalktı.. sarıldık..
ali-- hoşbuldum.. çok mu değişmişim..
irem-- evet,çok.. ama çok da yakışmış,kıyafet..

mehmet beyi,şuleyi,melisi tanıştırdım.. tokalaştılar... onlar odaya gidince
irem-- (oturduk ) nasılsın,ne zaman geldin.. abimle,ziya birşey demediler..beraberdik..

ali-- iyiyim,haberleri yok..gece demiştim de, bir arkadaşın arabasıyla geldik.. hastaneye uğrayıp haleyi gördüm.. seni bekledim,şimdi zuhale gideceğim.. sen nasılsın,tuna nasıl..

irem-- iyiyiz,şükür.. sıralama değişti ha..
ali-- e biraz değişti de..
telefon çalınca,murat bey açtı..

murat-- bah......................... merhaba zuhal hanım.. ...................................................................................
............................................. tabi,söylerim...
irem-- zuhalin içine mi doğru sence..
ali-- şaşırmam... (kalkıp,ahizeyi aldı ) zuhal................................... ................ hah hah hah.. bildin..  şimdi geldi,irem.. sana gelecektim,birazdan................................
....................... ..........................................................................
tamam,canım.. sağol.. öptüm seni.. ...........................

kapatıp geldi yanımıza..
ali-- aylinin düğünü varmış herhalde.. telgraf çekmişlerde.. mutluluk dilediğini.. beni bekledikleri için,gelemediklerini söylemeni isteyecekmiş.. annemlerdeymiş.. beş dakikan var dedi.. bana müsade..

irem-- söylerim de.. otur ya.. tuna gelir birazdan..
ali-- çok selam söyle.. oturamam,zuhalim üzülür.. bayramdan sonra
bir hafta daha buradayım.. görüşürüz..

tokalaştı,aceleyle.. ben yolcu ederken..
irem-- araba vereyim sana..
ali-- var var,kiraladım.. kahve için teşekkürler.. hoşçakalınn..
irem-- güle güle,afiyet olsun.. teyzeme,enişteme selam söyle..
ali-- tamamm..

şapkasını takıp , gitti..

irem-- (ilter beye dönüp )abimin beylik tabancası vardı.. max ve tina içeri girmesine nasıl izin verdi ki..

ilter-- durdurdular.. ali bey izin vermediklerini biliyordu demek ki..
,ikisini de sevip okşadı.. tabancayı çıkarıp, şarjörün boş olduğunu
 gösterdi.. eğilip,gözlerine bakarak..
bu benim, asla kimseye veremem dedi.. çekildiler.. hayret ettim..

irem-- zarar vermeyeceğini anlamışlardır... neyse.. akşam düğüne
gideceğimizden haberiniz var değil mi..

ilter-- duyduk ,haberimiz var da.. ahu çok yoruldum,perişanım..
gidemem demişti.. personel toplantısına girmişler,şimdide..

irem-- peki,siz bilirsiniz.. derya nerede..
ilter-- zübeyde hanım arayıp.. lütfen gel,özledim seni demiş.. ben gelince ,hazırlanması için gönderdim..
siz gelmeden,uğrayıp.. on dakika sonra gelirim dedi..

irem-- anladım.. birazdan  gelirim..

not:anneanne olduğum için..uzunca bir süre ara verdim,kusuruma bakmayın lütfen... bundan sonra,daha sık paylaşımda bulunacağım :))

Hiç yorum yok: