Translate

16 Kasım 2015 Pazartesi

2477.bölüm..

ismail-- ben bu yöntemi çok beğendim.. siz ne zaman anlatacaksınız..
mr.ronald-- gerektiği zaman..
birde ödülümüz var.(cebinden bir zarf çıkardı ,kapalı ..üstünde adım yazıyor)klasörleri verdiğimizde ,bu zarf hazırdı.. bunu bilmen önemli..  bu gece düğün bittikten sonra açacaksın.. ,söz mü..
irem-- peki, söz..
mr.ronald-- açsam nereden anlayacaklar ki.. deme sakın..
güveniyoruz ve hep güvenmek istiyoruz..

irem-- tamam canım,açmam..
zarfı ve kalemimi çantama koydum..
mr.ronald-- biz izninizi istiyoruz.. size iyi günler ve başarılar diliyorum..

ergün-- benimde gitmem lazım..
tuğrul-- benimde..
özcan-- bizi de,bekliyorlar..
ziya--biz de,gidiyoruz..

kalktık beraberce.. yolcu etmeye ve tur için otobüslere binmek üzere.. dışarı çıktık..
faruk bey japonları  üç guruba ayırıp otobüslere bindirmiş.. geldi..
gidenleri yolcu etti..
mehmet bey, otobüse bineceklerin adını okuyup..işaretliyor..
gidecek, herkes yerleşti.. tuna çaktırmadan arabanın anahtarını vermiş meğerse..

yasin,figen,orhan,tuğrul,kemal,nedim,ergün,ziya lütfü ,özcan abdullah bey ve proflar gitti..

faruk beyin talimatıyla kasa kasa su,kola,bira,soda  yüklendi
otobüslere.. tespih kutularını,üç sepete koymuş..aydına,anara verdi..

kendisi de,bizim olduğumuz otobüse geldi ve tek tek verdi herkese..
bizden bir anı diyerek..
şaşırdılar,sevindiler.. teşekkür ettiler.. anahtarı da,verdi tunaya..

faruk-- herşey için,sağolun..
irem-- tuna-- rica ederiz..

irem-- yakıştınız,hep fabrika yönetmiş gibiydiniz..
faruk-- (gülümsedi ) sağolun,sayenizde..  mr.leon ve turgut
benimle,kalıyor.. yasemin anarın yanında,ilter iş yerine gitti..
melisi alıkoyamadım..

irem-- (güldüm)doğrusunu yapmışsınız.. işinizi ayarlayın,gece düğüne gideceğiz..
faruk-- sahi mi.. hala gidilecek,demek..
irem-- evett.. gidip,eğlenelim..
faruk-- peki.. iyi yolculuklar..

indi.. çetin bey ve halil bey bindiler.. şöför çalıştırdı motoru..
önde bizim otobüs..diğerleri arkamızda hareket ettik... halil bey
mikrofonu aldı eline  gezip,çiftliğe gidinceye kadar...
tanıttı,dikkat çekecek anektodlar anlattı.. fıkralarla güldürdü kimse ne uyudu.. ne konuştu..nede,bozuk yoldan şikayet etti..
 çetin beyin sessizce,dağıttığı içecekleri içip .. dinledik..hakimiyetini korudu.

çiftlik muhteşemmiş gerçekten.. pırıl pırıldı.. ağaçlar, kameriye..
oturacak banklar .. tuvaletleri mutfakları da.. çok temizdi.. yatakhane varmış birde.. amir bey
yokmuş da.. onun müdürü ilgilendi,bizimle.. çayları içip..  merada otlayan hayvanları gösterdi bize.. maaşallah hepsi de süperdi..

hüseyin abiye övgülerimizi söyledik.. teşekkürler edildi..
dönüş yolunda ise herkes uyudu.. tunanın omuzuna  başımı koyup,
bende kapattım gözümü.

***********

uyumuşum..tuna yanağımı okşayınca,uyandım..
fabrikaya gelmişiz.. otobüslerden iniliyor..
bizim otobüs de boşalmış.. esnettim kollarımı.. boynumu ovarken..

irem-- boşu boşuna gittik ,geldik.. sersem gibi oldum.. marufun
densizliği,insanlar açılış için o kadar uğraşmış.. çiftlikte ne işimiz vardı.. kendisi gitseydi..

tuna-- yok denilemedi,gidildi.. uyanır uyanmaz.. ne söyleniyorsun..
mecburi dinlenmiş olduk işte.. gel hadi..

irem-- sen beni sevmiyorsun artık,küstüm.. gelmeyeceğim..
tuna-- hah hah hah..

indiğimizde
herkes esniyordu.. yarım saat sonra,uçakları kalkacağı için.. gidelim
dediler.. hepimizle tek tek tokalaşıp,saygıyla teşekkür ettiler..
tunayla bana,bekir beye, faruk beye..

bedri,behzat anar aydın ve çetin beyle
beraber eşyalarının olduğu otobüse binip ayrıldılar fabrikadan..

mahmut,sadun mustafa,kaan ceyda,hüseyin,haldun,naim,kenan ağa.. bize de müsade dediler..
bizim gençlere de teşekkür ettik ,onları da gönderdik.. marufları da,said,yasemin,turgut götürdü havaalanına..

biz bize kaldığımızda..

bekir-- hadi gözümüz aydın,kazasız belasız atlattık bu hengameyi de..
irem-- evet.. çok şükür.. bizde müsade isteyebilir miyiz..
bedri bey,turgut,yasemin ,behzat bey gelirler..

bekir -- müsade sizin,ayağınıza sağlık.. ben biraz daha buradayım..

sağol diyip.. tokalaşıp ayrıldık.. mehmet bey,şule melis de,geldiler
bizimle..

Hiç yorum yok: