Translate

16 Kasım 2015 Pazartesi

2476.bölüm..

ikimiz masaya gelirken,koluma girdi..
bekir-- (kısık sesle ) sen ne yamansınn,elinde kalan saatleri hediye yaptın değil mi..

irem-- (gülerek)buna değerlendirme deniyor.. deli gibi ders çalışıyordum,düşünecek zamanım olmadı ki...
bekir--  helal olsun,öğrenmişsin ya.. o herşeye değer..
almanca haber spikeri olmanı istemesinler ,şimdide..

irem-- yok isteyemezler..bu geceki düğünü atlatalım da..belki radyodan istifa edeceğim..
,düğünlere katılmam mümkün görülmüyor..  arkadaşlarımı da,feda edemem..ama sakın bahsetme,aramızda kalsın tamam mı..

bekir-- tamam da,özcan bey sorunu çözemiyor mu..
irem--  emre itaat etmek zorunda.. bilmiyor,söyleyip adamı zorda bırakmam..
bekir-- anladım.. tura geliyorsun değil mi..

irem-- illa ki,saat altıya kadar emrine amadeyim..
bekir-- estafurullah.. anara sordurdum.. cafer ,ömer ve maruf da
davetliymiş bu geceki düğüne.. saat beşte eşleri gelecekmiş,uçakla..
kendilerini ve gelecekler varsa.. beraber İstanbula gideceklermiş..

irem-- iyi onlar önceden gitsin.. sacide ablam niye gelmedi açılışa..
bekir-- yaşlandık,dayanma gücümüz azaldı.. kapalı yerde uzun süre ,konuşmalara katlanamıyorum dedi.. kuyumcuya gitti..

irem-- hiii,ayline birşey almadımm..
bekir-- hah hah hah.. kuyumcu tanıdığın mı yok..
irem-- ne bileyim,birden panik yaptım işte.. bekir ağa nakit paraya
ihtiyacın var mı..
bekir-- ne dedin..
irem-- beni duydun.. harcama yapmışsın.. açık ve net soruyorum.. var mı.. varsa,emrin olur..
bekir-- azıcık daraldıydım da.. iyiyim şimdi..
irem-- vebali boynuna,istediğin miktarı söylemen yeter..
bekir-- sağol..

yerimize gelince..tuna kalkıp,oturmamı bekledi.. sandalyemi itti..
 oturunca da..

tuna-- gelemediniz bir türlü.. gezilecekmiş,biz katılmasaydık da.. sınavı yazılı olarak yapabilseydik diyordu,mr.edward..

irem-- ( şule, gideceklerin ismini yazıyordu.. ) şuleciğim
bana bir kağıt verir misin..
şule-- (iki a 4 boyutunda kağıt verdi ,yanıma gelip ) mr.leon,yasemin ve turgut iş yerine gidiyorlar.. yaptığı bağlantı içinmiş.. sonra turgutla dönecekler..
yasemin ,derya hanımı yanlız bırakmayım dedi.. ilterin de,işi varmış ama

irem-- yasemin,mecbursa gitsin.. turgutla ilter,daha uygun..ilter çalışır,turgut getirir.. söyle, anarı yanlız bırakmasın.. unutmadım ama ahu çalışıyor..

bekir-- helal olsun,ortağım.. şule,eğer telefon faks lazımsa.. gitmeden buradan da ..almanyayla haberleşebilirler.. sen teklif et..
şule-- tamam..

çantamdan kalemimi çıkardım..
irem-- mr.edward, tura katılmam gerekiyor.. madem yazılı bir belge görmek istiyorsunuz, buyrun .. ya söylediğinizi,yazayım..ya,çevireyim ya da..
soru yazın,cevaplayayım..

mr.edward-- oo,iddialıyız bakıyorum..
irem-- kendime güvendiğim her konuda,iddialıyımdır..

mr.edward-- açılışta,seni en çok ne etkiledi..  kelime kelime yaz.. 
on tane olsa yeter.. 1-10 arası ve 100-1000 arası yüzer yüzer,rakam ay,gün,mevsim yaz birde.. 

etkileyen olarak beş tuna,beş de bekir yazacaktım..tuna yazdığımı görünce..diziyle dokundu dizime.. üstünü karalayıp.. başka on kelime.. ve diğer dediklerini  yazdım..

irem-- evet? 
mr.hector-- dediğimi yaz ve çevir.. 
ingilizce ezberindeki bir metinden paragraf söyledi.. yazdım.. düşüne düşüne onu da,çevirip kontrol ettim.. 

irem-- evet? 
mr.ronald-- türkçe söylüyorum.. anında,almancaya çevir sözlü olarak.. 
.mr.edward-- biz de,kağıda gözatalım.. 

uzattım.. mr.ronaldın dediklerini,gözümü kapattım çeviriyorum.. bayağı da uzundu.. 

mr.ronald-- benden 100.. 
mr.hector-- benden de 100.. harf hatası,cümle düşüklüğü  bile yok.. 
mr.edward-- karaladığın kelimeyi yanlış mı yazdın.. 
irem-- hayır.. 
mr.edward-- ne yazmıştın da,karaladın öyleyse..

irem-- açılışta beni en çok etkileyeni ,sormuştunuz.. iki kişi etkiledi..
ben özel isim dememiştim dersiniz diye karaladım..tuna yazmıştım.. 

hem alkışladılar..hem kahkahayla güldüler.. 

mr.edward-- benden de 100 puan aldınız.. üçümüzün,bir kişiye tam puan verdiği hiç olmamıştı.. tebrik ediyoruz.. yarın ki,çalışmayı erteledik.. tatilsin..  almancanın,iyice pekişmesi için.. bire bir anlatma dersin olacak.. kitap ve yeni programını vereceğiz..  yani ,sen anlatacaksın bize.. 

güldük.. 

Hiç yorum yok: