Translate

16 Kasım 2015 Pazartesi

2471.bölüm...



hızlıca yol alıyor.. ve almanca konuşuyoruz..

irem--  niye geciktiniz.. hazır değil miydi abdullah..
tuna-- (gülerek) başkası konuşuyor sanıyorum..
çok iyi ve hızlı konuşuyorsun.. şaşkınım..  gümüş tespih almaya gittim.. gerekirse,verilir..
irem-- çok düşüncelisin.. bende kum saati önermiştim.. zaman yok diye.şanstan hava ne kadar güzel..

tuna-- evet.. bekir ağa maruf,ömer,cafer,kevin,rekini de çağırmış..derya söyledi.. direk oraya geleceklermiş..
irem-- ee.. normal değil mi..

tuna-- normalde.. akşam gidecekler mi,bilmiyorum.. düğüne gideceğiz, bırakmak olmaz.. çağırmak olmaz.. ayırt etmek hiç olmaz..
irem-- aylin saraya gitti.. davet etti mi bilmiyorum da.. mecburiyet halinde çağırırız ne yapalım.. düşünme,boşver.. konuşma sırasında,hiç hatam oldu mu..

tuna-- hayretler içerisindeyim.. hiç olmadı..mükemmelsin..
irem-- (oturduğum yerde,oynarken.. ) ercan,fahri,şadi,çağdaş,batu bey, merve hanım da.. öyle dediii,yandannn.. çiğköfte yiyeceğizz.. amann,oh ohhh..
mehmet,faruk,halil,sadun,behzat beyler de..melis de,dondu kaldıı..
atmışş ,yetmişş ..

tuna-- iremm... niye önce benimle konuşmadın..
irem-- mükemmel olayım diye.. alıştırma yaptım hayatım..
mesela 90 alsam üzülürdüm.. ilk,tek notum unutulmamalı değil mi..
tuna-- çok uyanıksın..
irem-- ay evett.. çok da,güzel uyandırırım değil mi..

tuna-- (gülerek ) ehhh işte idare ederdi..
irem-- hah hah hah..

***********

o çorak araziden eser yok..  çim heryer..rengarenk çiçekler,küplerin.. agoraların içinde.. yürüyecek yollar , araba..tır kamyon parkına  kilit taşı döşenmiş..

fabrika da,devasa ..  çatıdaki güneş panelleri.. görülüyor.. gönderilen çiçekler.. ikişer sıra dizilmiş  girişe..
ve çok kalabalık... insanlar guruplar halinde,dolaşıyor.. bir örnek giyinmiş,yaka kartlarında görevli olduğu yazan
genç kız.. içeri girerken,broşür ve kitapçık verdi tunaya..

ayın-- hoşgeldiniz,irem hanım..
irem-- merhaba aydın bey.. eşim tuna..
aydın--memnun oldum efendim..
tuna-- bende..
aydın-- açılış yapılacak olan salon,içecekler bu tarafta..
yetkililer ,guruplar halinde.. bekir bey ve misafirlere  fabrikayı gezdiriyorlar.. beklemek mi,istersiniz.. onlara katılmak mı..

tuna-- katılalım,aydın bey..
aydın-- peki.. bir dakika..
elindeki telsize, bir araba gelsin dedi..
golf arabası gibi ,mini bir araç geldi.. iki kask, iki kulaklığın bağlı olduğu mini teyp.. deniz gözlüğü misali ,geniş gözlük ve iki ağız burun maskesi var koltuklarda..

aydın-- bunları takmanız ve çıkarmamanız.. hiç bir şekilde ,
araçtan inmemeniz ..birşeye dokunmamanız  zorunlu.. kulaklıkları takıp,kasetten açıklamaları dinleyebilir ve aşırı sesten korunabilirsiniz..
tur yirmi dakika sürüyor..ama ben şöföre kısa tur yaptırmasını..
bekir beylerin yanına götürmesini söyleyeceğim.. istediğiniz gibi..

tuna-- teşekkür ederiz..
arabaya oturduk.. ikimizde malzemeleri ,takarken.. fabrikanın ana kapısından girdik..

Hiç yorum yok: