Translate

23 Eylül 2015 Çarşamba

2470.bölüm..

irem-- heyette kaç kişi varsa.. anı olabilecek,hediye alın.. şık,albenili olsun.. turgut kum saatimiz varsa,o da olabilir.. namesini de,kızlar öğretir..

turgut-- var var..  ilter gel,alalım..
yasemin--  evde, içi kadife kaplı kapaklı sandığım var..
kum saatlerini içine koyup.. açarak ,almalarını isteyebiliriz..

irem-- çok iyi,olur.. zaman ve mekan da önemli..  faruk bey verirken ..esprisi olacak,birşey demeli ki ..kullanırken hatırlasınlar..
mmm,meselaa.. bir saatte akıyor kum..
 bu sürede kaç lastik üretildiğini öğrenip,
 .. bunu her çevirdiğinizde..
gurur duyacağınız, teknolojinizin katkıda bulunduğu..
atıyorum 20 ürün dünyanın kimbilir neresinde kullanılıyor diye
düşünün.. gibi..

mehmet-- çok güzeldi..
faruk-- evet,bravo..
irem-- teşekkür ederim..
şule-- gel,sandığı alalım.. fabrikada buluşuruz..
yasemin-- tamam.. derya abla..said getirdi mi..
derya-- getirecek.. merak etme..

ellerinde kırk kadar küçük kutuyla,beraber hepsini yolcu ederken..
abdullah,makyöz ve tuna geldi.. ayak üstü konuşup,gittiler..

yaseminin odasında saç ,makyaj yapılırken.. tuna mutfaktaydı..
makyöz işini bitirip,tırnaklarıma  pembe oje sürdü.. abdullah da saçımı harika bir topuz yaptı.. bir tutam,sağdan,bir tutam soldan ne yapıyor diyordum bende..aynaları tutunca bayıldım doğrusu..   teşekkür ettim,parasını tuna vermiş.. bahşişini de
ben verdim.. aceleyle gittiler..

lavobonun aynasına bakarak.. inci küpemi ,  inci kolyemi taktım.. parfümü mü sıkıp... saks mavisi kolsuz elbisemin üstüne.. aynı renk
şık cekedimi giyip.. mutfağa gittim.. tuna ,derya ve songül kahve içiyorlardı..

iltifatlar arasında.. kahve yapayım mı dedi,songül..
irem-- yok canım,yapma.. teşekkür ederim.. elli dakika var..
ancak gideriz..
tuna-- karıcığım kahve nefis olmuş..  beni içinceye kadar bekler misin..
irem-- beklerim canım.. şu soruları verir misin.. bir göz atayım..

oturdum sandalyeye.. tuna cekedinin, iç cebinden çıkarıp verdi..
çantamdan kalemimi aldım.. yanında beş dakikada bitirip.. kontrol ettim ve verdim..

irem-- oku, ver notumu..

tuna hayretle kalem,kağıdı aldı.. bende cekedimi çıkarıp.. bir sigara yaktım.. okumasını bekliyorum..

gülümseyerek işaretledi ve notumu göstermeden yazdı kağıdın en üstüne..

tuna-- ingilizceden değil de,almancadan sana not vermek.. biraz garip oldu..ama gerçekten tebrik ederim.. 90 puanı nasıl aldığını anlayamadım..
irem-- tunaa, hiç yanlışım yok.. 100 puanı hak ettim,ben..

kağıdı ve kalemi verdi..
tuna-- evet ettin.. hiç yanlışın yok.. bravo karıcığım.. gurur duydum seninle..
irem-- teşekkür ederim.. (kalemi kapatıp,çantama koydum..kalktık ) derya kağıdı kasaya koy.. size kolay gelsin.. görüşürüz..

derya-- bizde tebrik ediyoruz.. sağolun,size de kolay gelsin..
irem-- sağol..

tuna cekedimi tutup..giydirdi..
irem-- (almanca.. ) teşekkür ederim,centilmen kocacığım..
konuşabildiğimi de,görürsen.. biraz daha gurur duyarsın,herhalde..
ama hocalara söylemek yok..
tuna-- (gözlerini açarak ) aaa,konuştunnn.. ne zamann,nasıll..

irem-- dün başladım.. ilk lafım da.. tun- na oldu..

songül--tuna-- derya-- hah hah hah..

Hiç yorum yok: