Translate

23 Eylül 2015 Çarşamba

2468.bölüm..

saat dörtte evimizdeydik..
nasıl yattığımı bilmiyorum.. saat sekize gelirken ,uyandım.. telefon çaldı..tuna uyanmasın diye,hemen açtım..
irem-- alo..
bekir-- günaydın,gezginci..
irem-- sana da günaydın,bekir ağa.. buyur..

bekir--  iş yerini,aradım.. erkin,sabaha karşı gelmişler dedi..
geceki jestin için,hepimiz memnun olduk..birde hepsi geliverince,
bayıldılar.. bedri de,halil de,erkin de..muratta süperdi.. maaşallah..
ben eve.. kahvaltıya çağıracaktım sizi ve misafirleri.. eğer
dinlenemediysen, ben otele gideceğim..
yani.. seni de bekliyorlardı ama açılışa gelecek derim.. ne yapayım,söyle..

irem-- memnun olduğunuza sevindim.. ben gelmeye gelirim de..
açılışa ,daha bakımlı gelmek isterdim..
kahvaltıdan sonra,fabrikaya gidilir.. ben hazırlanıp,geleyim denmez..  şimdiden,şıkır şıkır giyinmem de abes olur.. sen bilirsin,söyle yapayım..

bekir-- peki,haklısın.. fabrikaya gelin öyleyse.. ben gençleri,çağırmıştım gece.. şimdide söyledim.. sorun olmaz umarım..
irem-- olmaz canım.. bende söylemiştim zaten..
bekir-- faruğa söyleyebildin mi.. behzattan bir haber var mı.. diyeyim birde..

irem-- behzat bey,henüz karar verememiş..ama beklettiğinin farkında ve düşünüyor..
faruk bey,fabrikayı çok beğenmiş..dün anlatırken.. teklifini ve neden benim ilettiğimi de söyledim.. malımızı dünyaya pazarlayacak,güvendiğim..yerini dolduracak, genel müdürlüğe yakışır dediğini de aktardım..
 .. sıcak baktı,kabul ederim de.. melisle bir konuşayım dedi..
büyük ihtimalle olur.. ama söylemem gereken birşey var..
varlıklı gözü,gönlü tok.. maaşallah geliri var,iyi bir yönetici.. sana muhtaç değil..  maaşlı ,emir alarak hiç çalışmamış.. sakın cimrilik yapma,özgürlüğünü kısıtlama..  ömürlük ,insan kazanacaksın..
hatta,behzat beyin karar vermesini de..sağlayabilir.. anlatabildim mi..

bekir-- anlattın,sağol.. peki ne maaş vereyim.. anara,bana,çetine
mecburen sorumlu olacak..
irem-- iki  banka hesabı ver,biri bana.. biri sana  ait olsun.... yarı özerksin..fabrika senin,yönet.. maaşını kendin belirle.. geliri,gideri kaydedip.. aylık rapor ver,geliri de.. hesaba eşit yatır..  herşeyinden mesulsün.. ben oraya seni,hiç birşeyini düşünmeyeyim diye istedim.. sorun olursa.. anara,bana bildir de.. baskı hissetmesin..

bekir-- aklın zehir gibi,çalışıyor maaşallah... tamam,hadi görüşürüz..
irem-- sağolasın,ortağım.. görüşürüz..

kapatıp,tunaya döndüm.. mahmur mahmur,ayıkmaya çalışıyordu..
tabi ki yardım ettim, esirgermiyim hiç..
bir saat sonra evden, ikimizde giyinmiş..olarak ayrıldık..

tuna-- (aşağıda.. etrafına bakıp )iremm,araban yokk..
irem--(gülerek) mehmet beyde ya.. hala kendine gelemedin,sanırım..
tuna-- (açtı kapıyı,oturduk ) valla doğru.. ayıktım mı,şarhoş mu oldum.. belli değil..çarptın yine beni..
irem-- bir de,kahvaltı yapayım..o zaman gör, sen beni..
tuna-- hah hah hah.. yine yanlız olacağımız zamanı,bekle bence..
irem-- iyi ki,ahu yok..

tuna--irem-- hah hah hah..

beni köşke bırakıp,abdullahı getirmeye gitti.. haber verdim,hazırlanmıştır.

ali beyle selamlaşıp,max ve tinayı sevdikten sonra.. köşke girdim..
irem-- günaydınnn..
derya-- sizedeee.. mutfaktayızz..
irem-- tamamm..

elimi yıkayıp,gittim yanlarına.. kahvaltı yapıyorlar.. yüzler gülüyor.. açılışa göre giyinmişler..
faruk bey de,biraz heyecanlı gibi.. murat,halil,bedri,murat bey hariç oturuyorlar..

irem-- (çektim sandalyeyi )arkadaşlar, iyimiyizz..
iyiyizz dediler..
irem-- daha iyi olun inşallah..
aminn dediler.. songül çayımı verdi hemen.. kahvaltılıkları uzatıyorlar,bana.. aldım biraz biraz.. teşekkür ettim..

mehmet-- tuna bey,yok mu..
irem-- gelecek.. kuaförü getirmeye gitti.. (yiyorum hızlıca )

Hiç yorum yok: